üdv!
Gratulálunk a kocsihoz, jól döntöttél!
Először meg kellene nézni, működik-e a tankműszer, a jeladóról lekötni a csatlakozót és rövidrezárni, a mutatónak ki kell térni max-ig!
Aztán a szintetjelzőt is jóvolna ellenőrizni, milyen az ellenálláspályája, nem e szorul a szerkezete, jó értékeket mutat-e?!
Ha kinnt van a szintjelző, látszik a szint is ha benézel a tankba, esetleg le lehet szívni és látod mennyi megy bele.
Kormánytekerésre normális. hogy emeli az üresjáratot, nehogy leessen az alapjárat, esetleg lefulladjon a motor.
Ugyan ez van klímánál is!
3.
Hát ez érdekes..
![kerdojel :?:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/07_kerdojel.gif)
Kérdeznék: - a váltó üres állásban volt
- a kocsi teljesen sík terepen állt, vagy tökéletesen rögzítve volt kézifékkel
- kinyomócsapágynak, váltónak nincsen hangja
- mindig csinálja
Amit vd1234 mond, hát akkor el is indulna a kocsi vagy mi, ezt nem értem....
![kerdojel :?:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/07_kerdojel.gif)
Valóban a váltóolajat érdemes lenne ellenőrizned, és esetlegesen cserélni, meghálálja!