A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 22 vendég van a témában
Az átfúráson már túl vagyok. 3db 2-es fúróm bánta. A két csonk nem valami bilibádog!
Csak kíváncsiságból meg tudnád nézbi, hogy a MOTUL X-clean 8100 -nak mennyi a lobbanás pontja. Abból nekem fele ennyi fogyott mint most.
Ez komoly? ilyen van?
Ezért kértek a csavarom kifúrásáért sokat. Veres2 -nek van kimaradva ülése, Ő vett újat. Kérdezz rá!
Íme:http://www.motul-oil.co.uk/pdfs/synthetic-engine-oil/8100_X-clean_5W40_TDS_%28GB%29.pdfEgyébként 234 fok, magasabb az Eneosénál, annak 226 fok.A Fuchs Titan Supersyn 5w40-é meg 252 fok. Esélyes
Most először tapasztaltam én is.
Ha ezt így kifigyelted, ez elgondolkodtató. Amúgy mi lehet az összefüggés?
Gondolom a nagy hidegben történt. Nem?
b.l.dodi:Szia!Van képed róla? Lehet, hogy Carina E Denso gyújtása olyan. Zé Balázsnak esetleg lehet ilyesmi.Múltkor láttam a vaterán egy Denso-t, most éppen nincs. Pesti bontókat nem kerested esetleg, vagy más bontót?Biztos, hogy a komplett egységre van szükséged?
Köszi! A búrán rajta van az 'RL' felirat többek közt, illetve Philips-nek látszik minden jel alapján, úgyhogy menetfény !Fénykibocsájtást hogyan mérjek?
A mostani mellékletben jelölt alkatrészre gondolsz?Elfelejtettem, mi a neve, valami M betűsnek rémlik, de hátha segít valaki