Nem tudtam eldönteni Trotter mester, hogy irónikusan írtad-e vagy sem. Majd segíts ki.
Fúrtam ki már életemben én is csavart, sikerrel is jártam, és lévén mérnök ember, tehát nem kétkezi gyakorlott szaki, gondolhatnám, hogy nem nagy ügy. De nem fúrtam olyan helyen, ahol fontos, hogy ne menjen kicsit se félre a furat, és a menet kicsit se sérüljön, kibírja az előírt nyomatékot. A keménységről meg végképp nincs tapasztalatom.
Annyit megtettem, hogy utána jártam a szakinak, több autó szerelő ismeri, állítólag Debrecenben egyedüli ilyen szaki. Beletört porlasztó csúcsot, vagy valami hasonlót mondtak, szokott kifúrni, többek között.
Na mindegy, ennyi lett a vége, pontosan az ő munkája 22 ezer. Ehhez képest a kormánymű cseréje 15 ezer. forint. A kormánymű felújítása 30 ezer. Ehhez jött szilent csere, ami a bölcsőben van, két rúdfej csere, két talpas csere. Csak a kutyacsont maradt. összesen 120 ezer. Az alkatrészek YAMATO márkájúak. Nekem újdonság volt, hogy a gömbcsuklók zsírzószemmel vannak ellátva.
Mint írtam, a két kifúrt csavar 12 mm átmérőjűről 8mm és 6 mm átmérőjűre csökkent. Ezt érdekes volt látni. Furcsa, hogy a bal rozsdásodott el jobban nem a jobb.