Pollenszűrő véletlen maradt ki a listából vagy azt már cseréltél?
Direkt maradt ki, mert először (a véleményem szerinti) fontosabb dolgokat csinálom meg. Az is sorra kerül remélem. Állítólag a gázpedál mellett kell oldalt keresni?
Viszont segítséget kérek!
Tegnap műszakin kiderült, hogy gond van a kocsival. Szelepszárszimmering, katalizátor (átment, bár nem teljesítette az előírást - olyan hely volt
) Hála Istennek minden más jó rajta.
Összeolajozta a katalizátort. Utánanéztem alkatrészeknek, eddig 90000-nél olcsóbb katalizátort nem találtam...Azt mondták, elmegy ez még, mondjuk ez igaz lehet, csak olajat kell tölteni néha bele, de nem tudom, esetleg egy trutyis katalizátor nem csinál-e valami bajt a motornak is?
Néztem alkatrészeket, Ti mit tartotok jobbnak ebből a listából (esetleg más javaslat volna-e):
Szelepszárszimmering-garnitúra:
1. Ajusa 5995 Ft
2. Elring 7820 Ft
Hengerfej-tömítés (nem biztos, hogy kell, lásd lejjebb):
1. Nipparts 8455 Ft
2. Ajusa 6190 Ft
Katalizátor:
CataClean-ről van infótok, esetleg tapasztalat, vagy vakítás az egész? Esetleg más tisztítás? Olcsóbb katalizátor (ami működik is, mert vaterán volt 12000-ért használt, hát nem tudom...)?
Szelepszárszimmering-csere volt valakinél? Csak mert az egyik szervízben azt mondták, egy napos munka, mert ha leveszik a rugót meg a tányért a szelepről, akkor beesik a hengerbe, ezért a hengerfejet le kell szedni (5500Ft-os óradíjért egész nap tart, csak a munkadíj 44000). Ezzel nem értek egyet, mert ha felhajtom a dugót gyújtási helyzetbe, akkor nem hiszem, hogy be tudnának esni, de ha mégis, akkor olyat is hallottam, hogy légnyomással megtartják a szelepeket zárt helyzetben, gondolom a gyertya helyénél fújják meg.