Kiváncsi lennék, hogy mik a tipushibái ezeknek az autónak, mire kell különösen figyelni vásárlásnál, milyen példányokat érdemes kerülni? Erről mi a véleményetek? Valós lehet a 150E km?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/carina/toyota_carina_carina-e_1.6_xli-4285223
Illetve szervizköltségekre volnék kiváncsi.
Milyen az alkatrész ellátottság és annak az ára, milyen sűrűen kell javittatni?
Képről nulla, ritka xarul fotózott jószág. Érdemes lenne valakivel átnézetni mielőtt elmennél érte, ill ha elmész megnézni, akkor egyeztess időpontot az ottani Toyota szervizzel, hogy átnézethesd (na meg a tulajjal). Sztem kizárt a 150 ezer benne már csak a kora miatt is, de semmi sincs lefotózva, amiből ki lehetne indulni (kormány, váltógomb, pedálok kopása), stb, szóval ez merő rosszindulat tőlem. Mindenesetre túl szépnek tűnik egy ekkora autónál a 13 év alatt mindössze 150 ezer km (persze nem lehetetlen). Ha nem tudja bizonyítani a km hitelességét, akkor ne hidd el, keress valami jelet, motortérben olaj/klímatöltés matricát, hátha rajta van a km írva, kopást.
Van 1-2 minimális típushiba, mind pl valami relét újra kell forrasztani és a gyújtásnál szokott gond lenni, vagy amit írtak, hogy feljön a burkolat a beltérben az ajtónál/könyöklőnél, de komoly hiba nem rémlik. Ha jó gazdája volt, rendkívül jó motor ez benne (mint a 4EFE is). Persze 13 éves autónál lassan egyre több minden gond adódhat, szóval azért készülni nem árt, 1-2 éven belül biztos, hogy kell már csak a kora miatt is rákölteni, érdemes keresgetni, olvasgatni a topicban, lassan jönnek elő hibák persze. Szóval ne várj olyan autót, amire 5 évig semmit se kell költeni az olajon kívül.
Srácok, a 4AFE-nél nem volt szintén olajfogyis gond?
Még annyi, hogy úgy nézz autót, hogy legyen plusz úgy egy 100-asod a papírmunkára és az első szervizére (ez minden ennyi idős autónál alap).