A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 16 vendég van a témában
... Sajnos a (szembol nezve) jobb oldali hutoventillator is megserult. Gyakorlatilag nem forog es kezzel ha megforgatom a lapatokat, erosen szorul, valamint erezni, hogy a tengelyerol lefordult (avagy a tengellyel egyutt gorbult).Szinte mar kozhely ilyen es hasonlo esetekben es nyilvan nem nagyon erdekel senkit, de a leheto legrosszabbkor jott a baleset (2 gyerek beiskolaztatasa, asszony egy eve nem talal munkat, stb ...), igy szeretnem a leheto legfajdalommentesebben megoldani/(tovabb-)hasznalni a gepjarmuvet. Szerintetek - igy, a kepek alapjan amit lattok - mik a teendok? Mindenkeppen cserelni kell, nincs mese? Vagy eleg lenne "csak" a ventit kicserelni? Egyaltalan, a ventit is mindenaron (termeszetesen csak rovidtavra gondolom) cserelni kell v. 1-2 honapig megoldhato, hogy lemenjek vele 4-500 km-t azzal az egy ventivel, ami megmaradt (bal oldalon)? ....
Ahogy nézem ott klímahűtő is van... Mindkettő csere, a ventillátornál pedig meg kell nézni pontosan mi esett szét, de abból nem hiszem hogy van utángyártott, valami bontót kellene nézni!
Idézetet írta: axl - 2010.09.06 13:15:47... Sajnos a (szembol nezve) jobb oldali hutoventillator is megserult. Gyakorlatilag nem forog es kezzel ha megforgatom a lapatokat, erosen szorul, valamint erezni, hogy a tengelyerol lefordult (avagy a tengellyel egyutt gorbult).Szinte mar kozhely ilyen es hasonlo esetekben es nyilvan nem nagyon erdekel senkit, de a leheto legrosszabbkor jott a baleset (2 gyerek beiskolaztatasa, asszony egy eve nem talal munkat, stb ...), igy szeretnem a leheto legfajdalommentesebben megoldani/(tovabb-)hasznalni a gepjarmuvet. Szerintetek - igy, a kepek alapjan amit lattok - mik a teendok? Mindenkeppen cserelni kell, nincs mese? Vagy eleg lenne "csak" a ventit kicserelni? Egyaltalan, a ventit is mindenaron (termeszetesen csak rovidtavra gondolom) cserelni kell v. 1-2 honapig megoldhato, hogy lemenjek vele 4-500 km-t azzal az egy ventivel, ami megmaradt (bal oldalon)? ....nem sokkal azutan hogy megvettem a carinat, eszrevettem hogy egy bizti ki van olvadva. eleinte nem foglalkoztam vele mert latszatra minden mukodott jol. aztan csak kezdett foglalkoztatni a kerdes, mikor kiderult hogy az egyik venti biztositeka. meg ekkor sem igazan erdekelt, mert ugy lattam hogy az osszes venti megy. kesobb gondoltam egyet es kivancsisagbol jaro motor mellett rovidre zartam a kiolvadt biztositek erintkezoit, mire meglepetesemre beindult a motorterben a nagy jobboldali venti. tettem bele biztositekot, azota megy, de igazabol a vizhofok mutatojanak "viselkedesen" semmifele kulonbseget nem tapasztaltam, kiveve hogy zajosabb a motorter ha beindul. a mutato ugyanugy csak a skala feleig maszik fel, ahogy elotte is. mire ez megtortent mar legalabb 2000km-t mentem a kocsival, ezert azt gondolom ha az en autom elment gond nelkul, akkor elmegy a tied is. remelem olcson meguszod a javittatast.
Ha nem folyik a víz akkor nem azt mondom hogy esélytelen eljárni vele, de a ventillátor ha el akar indulni ott lehet szétrepül valami, és nagyobb kárt csinál. Új ventillátort pedig erre a görbe hűtőre feltenni... Hááát...
Palaczk cartárs klub főoldali fotói között megtalálható mindkettőről a kép.
A 116LE-ös verzióból is van szegénykeverékes, vagy a 106LE-ös verzió a szegénykeverékes, van ennek semmi köze sincs hozzá?