Mindig leszólod szegény E11-em futóművét, pedig a kortársainál sokkalta jobb a futóműve a független McPherson izé vagy mi a bánat miatt. ![no :no:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/no.gif)
Ez nem leszólás, hanem az igazság
![Hááát ::)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/rolleyes.gif)
... Az E11 futóműve nem volt túl jó a konkurrensei jelentős részéhez képest, pl. egy Astra G vagy pláne egy Golf IV stabilabb, Focusról végképp nem beszélve. Ezt a seggdobálós hajlamot már a korabeli tesztek is kritizálták, a legtöbb konkurrens nem csinál ilyet, és akárhogy is forgatjuk, ez hibás viselkedés egy "mezei" sofőröknek tervezett, tömeggyártású autótól.
Ami a McPherson-rendszerű első felfüggesztést illeti: az van tudtommal az összes konkurrensben is; jó ideje eléggé egyeduralkodó megoldás, ilyen volt pl. már a régi Kadettedben is, ilyen van a Starletben, a Camryben stb stb stb. Szóval ez nem valami extra dolog.
Kakucson tervezek menni musspici Corsájával, mert az pont az orrát nyomja mindig ki és azzal nem tudnék mit kezdeni. Azt megfogom, ha a seggét dobja, legalábbis tudom, mit kell tenni vele. Ez az orrtolás nekem új, nem ültem még ilyen autóban.
Hát ez nevezhető a standard elsőkerék-hajtású viselkedésnek... Persze némelyik inkább, másik kevésbé hajlamos rá. Alapvetően sokkal szerencsésebb mint a seggdobálás (majd jön B.S. és leírja hogy nem is), mert az átlagsofőr ösztönös reakciójára (=gázelvétel, kormány nagyobb mértékű elfordítása) stabilizálódik - ezzel szemben a seggdobálás ellenszerét, az ellenkormányzást senki nem fogja magától tudni, azt meg kell tanulni.