Üdv
Sokszor beszéltem már itt a fórumon a Carina "motorkarakterisztikáját".... Nem hagy nyugodni:
Meg is győztetek arról, hogy az normális, ha tolom neki és 3000ig egyáltalán nem megy,
3000 fölött szépen megindul... 4500tól meg rúg egy óriásit - komolyan brutál módon húz onnan, de szerintem túl robbanásszerűen.
Tuti hogy valami *** van ezzel a dologgal. Ültem én már változó szelepes Civic 1.6 ban az is brutálmódon megindul, de nem ilyen robbanásszerűen.
Szerintem az enyémnek lent is kellene mennie, legalábbis jobban mint most és nem kellene ekkor különbségnek lennie a kisebb és nagyobb fordultszámok között. itt nem ugrik hegyesebb bütyökre a szelepvezérlő.... Adjatok tippet... Mi lehet?
A Simsonnál volt ilyen ha el volt dugulva a benzinszűrő, csak nagyfordulaton jött meg az erő - akkor szívott eléggé - de ez nem szív és nem is Simson!
Szóval valami injektor dugulás? Vagy valami gyújtás? Gyújtókábel? A gyújtókábelt szokás cserélni? Ha igen mennyi időnként?
Havernak 1990es Lancer van, neki rángatott néha, nem ment, megindult.... A rotort kicserélte - el voltak kopva az érintkezők -, meg a gyertyakábeleket is és VOILA. Neki mejavult!