1. ha jár a motor akkor halk egyenletes sípoló hangot hallok az autó hátulja felől. Ez normális? Talán benzin pumpa? Lehet az is, igen. Nekem cserélni kellett, megszűnt a zaj. Ha a szűrő koszos, nehezeben kap fel üzemanyagot. Hátsó ülés alatt könnyen hozzáférhetsz, érdemes szerelővel hozzákezdeni. Jó hír, hogy használtat mindig kapni, mert nem gyakori hiba, a bontott autókban általában benne van. Az AVE 1 pumpája is jó hozzá, egy földelőfüllel több csak kívülről. Én ilyet tettem a korábbi 2.0 GLi-be. A hibát okozhatja, hogy a korábbi gazda esetleg hagyta kifogyni a benzint, és sokszor indítózott, így nem volt hűtése a pumpának. Merthogy a benzin hűti.
2. A légszűrő doboz oldalán találtam egy szabályos kb.:5mm-es lukat és a környékén egy gumicső libeg (az injektor felől jön), de a lukba kicsi az átmérője. Ez a cső a lukba odavaló
? Khm... hiányozna egy közdarab? Vagy korábban más szűrő volt benne? Kép róla segíthetne...
3. Továbbá ha akuplungot benyomom többször egymás után akkor valami a munkahengernél elkezd nyikorogni. Zárt ajtoknál ezt nem hallani. Ez komoly baj?
A fogyasztást nem tudtam még mérni, de a benzinszintjelző félről negyedre drámaian hamar, a már említett 150 km alatt esett le. Ez szokványos ? Kíméletesen vezetek. A tank mekkora? Igen, ilyen a tank állapotjelzője. A napi számláló sokat segít... :-)