Ha kikötötték a műszerfal checklámpáit, akkor hol kéne megnéznem, hogy milyen csatlakozókat húztak le? (vagy kezdjem az izzókkal?)
Nagyon meg kell bontani hozzá a műszerfalat?
Gyújtásnál összesen két dolog ég, a kézifék visszajelző (ha be van húzva), és az ABS (amíg ki nem alszik már másodperc után).
Amúgy ezeken kívül miknek illene még égnie? Az olajnyomásnak gondolom, a motorkontroll lámpának is, ilyen pl hogy hűtővízszint jelző, ilyen van?
Köszi!
Talán nem kötötték ki. Ki is éghettek az izzók, hiszen legtöbbet a motor checker izzója kapcsolódik fel. Az is lehet, hogy nem kikötötték, hanem csak kivették az izzókat. Könnyű kivenni a műszerfalat:
Kormány leenged alsó állás
Belső keretrögzítő két csavar felül kicsavar
Műszerfalrögzítő csavarok - beejtést elkerülendő mágneses kulccsal, vagy cs. húzóval kiteker.
Kivesz műszerfal. Mögé kell nyúlni, és a stekkereket kipattintani, csak úgy jön tovább.
Ha a fény felé fordítod, látod, hol van előre nyomtatott ikonogramm.
Az izzók autósboltokban kaphatók. 4 közülük színes, ez adja a műszerfal fényének színét.
Oda vissza 5-5 perc.