A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 30 vendég van a témában
És arról mi a vélményetek hogy benzines vs Diesel, a szubjektiv dolgokon kívül (pl ki mit szeret)Ugy nézem dieselből nehezebb lenne értelmeset találni viszont olcsobb fenntartani...üdv.B
tehát nem az, hogy forog párat a motor, hanem ahogy ráindítok azonnal megy, így nem igazán tudom, hogy lassan forgatja az önindítót, vagy nem.
Idézetet írta: diegho - 2008.11.23 01:08:43tehát nem az, hogy forog párat a motor, hanem ahogy ráindítok azonnal megy, így nem igazán tudom, hogy lassan forgatja az önindítót, vagy nem.Hmm. Milyen motor is ez?Az én 1.6-osom ('96) MINDEN körülmények között kb 1 mp után indul be - ha jól tudom direkt (olajnyomást megvárja)Most hogy is van ez?
Idézetet írta: big_mafa - 2008.11.24 07:45:56Idézetet írta: diegho - 2008.11.23 01:08:43tehát nem az, hogy forog párat a motor, hanem ahogy ráindítok azonnal megy, így nem igazán tudom, hogy lassan forgatja az önindítót, vagy nem.Hmm. Milyen motor is ez?Az én 1.6-osom ('96) MINDEN körülmények között kb 1 mp után indul be - ha jól tudom direkt (olajnyomást megvárja)Most hogy is van ez?Nem az olajnyomás miatt van ez. Ennyi idő kell a motorvezérlésnek, míg megkapja a jeleket és kidolgozza a paramétereket. Ebből a szempontból (is) valszeg eltérő lehet a facelift előtti kivitel.A mi szintén '96-os, faceliftes 1.6-osunk is mindig csak kb. 5-6 önindító-fordulat után indul be.
Az enyém van mikor 1 fordulat on belül beindul B.C. mester szerint a Denso-s gyujtás másképp működ, ezen a téren, és lényeges, hogy a jeladó éppen milyen pozicióban állapodott meg a legutóbbi leállításkor. De jellemzően nagyon keveset kell köszörülni.
Idézetet írta: taby - 2008.11.24 11:39:14Az enyém van mikor 1 fordulat on belül beindul B.C. mester szerint a Denso-s gyujtás másképp működ, ezen a téren, és lényeges, hogy a jeladó éppen milyen pozicióban állapodott meg a legutóbbi leállításkor. De jellemzően nagyon keveset kell köszörülni.Nem a gyújtásrendszer miatt van, hanem ahogy írtad a szögjeladó és a kellő fordulat a mérvadó, és ezért van a kb 1 mp-es késleltetés a beindulásig.
De van olyan eset is amikor azon nyomban ketyeg nincs az a kb1 sec se, hanem tényleg azonnal ketyeg. De ez 10 esetből 2.
Idézetet írta: taby - 2008.11.24 12:30:19De van olyan eset is amikor azon nyomban ketyeg nincs az a kb1 sec se, hanem tényleg azonnal ketyeg. De ez 10 esetből 2.Ilyen nálam még sose volt
Faceliftes? Mert az nem csinál ilyet, ahogy írtam a miénkről is. Mindig kell neki 5-6 önindító-fordulat a beinduláshoz.
Idézetet írta: Palaczk - 2008.11.24 17:57:19Faceliftes? Mert az nem csinál ilyet, ahogy írtam a miénkről is. Mindig kell neki 5-6 önindító-fordulat a beinduláshoz.Csatlakozom. Az enyém is faceliftes és soha nem indul be azonnal. Mindig kell neki 5-6 fordulat és mindig annyi kell neki. Télen-nyáron egyformán indul.