Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6791271 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Carina
« Válasz #12210 Dátum: 2008.09.16 19:53:24 »
B.C. Mester!

Az én alvázszámom: SB153ABK00E179008. Tehát, akkor nekem elvileg milyen hosszú is kell a klímához? Az autó a forgalmiban 1996.12.02. születésű. Köszi a választ előre is!
akkor egyértelműen a 850-es. Abban az időintervallumban már nincs variáció. Legalábbis a gyári progi szerint.
Én is rendeltem magamnak egy garnitúrát, holnap megyek érte. sajnos itt jelenleg nincs szervo szíj, de nem érdekes, mert úgysem cserélem még!
Majd esetleg a legközelebbi olajcserekor. Addig meg csak lesz.

tomka1982

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 277
Re: Carina
« Válasz #12211 Dátum: 2008.09.16 21:21:42 »
Ismét a szíjak...

Felhívtam vagy 8 autósboltot, megnéztem vagy 20 weboldalt. Megvan mindennek az ára, hogy mit hol és mennyiért, ha valakit érdekel. Legvégső következtetésem hogy a legolcsóbb a volt Késmárk utcai, de már Thököly utcai toyota alkatrészbolt volt. Még magát a Nipparts Kft.-t is "legyűrte". Ez pedig:
      
Szervoszivattyú      3 bordás 650mm mitsuboshi 1.300.-
Klímakompresszor  4 bordás 875mm mitsuboshi 2.300.-  - de mivel kiderült, hogy 850-es kell, talán olcsóbb is lesz valamivel
Generátor              5 bordás 975mm mitsuboshi 3.200.-
Vezérműtengely     117 fog  21,1mm mitsuboshi 5.100.- 
Feszítőgörgő           57/25       Koyo                  7.100.- 
Összesen                                                      19.000.-

Az árak bruttó árak, és a fószer elejtett egy olyat is, ha mind tőle rendelem, 10% kedvezményt biztosít. Szvsz ennél jobbat ár/érték arányban találni NEM LEHET!



b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Carina
« Válasz #12212 Dátum: 2008.09.17 10:19:08 »
Ismét a szíjak...

Felhívtam vagy 8 autósboltot, megnéztem vagy 20 weboldalt. Megvan mindennek az ára, hogy mit hol és mennyiért, ha valakit érdekel. Legvégső következtetésem hogy a legolcsóbb a volt Késmárk utcai, de már Thököly utcai toyota alkatrészbolt volt. Még magát a Nipparts Kft.-t is "legyűrte". Ez pedig:
      
Szervoszivattyú      3 bordás 650mm mitsuboshi 1.300.-
Klímakompresszor  4 bordás 875mm mitsuboshi 2.300.-  - de mivel kiderült, hogy 850-es kell, talán olcsóbb is lesz valamivel
Generátor              5 bordás 975mm mitsuboshi 3.200.-
Vezérműtengely     117 fog  21,1mm mitsuboshi 5.100.- 
Feszítőgörgő           57/25       Koyo                  7.100.- 
Összesen                                                      19.000.-

Az árak bruttó árak, és a fószer elejtett egy olyat is, ha mind tőle rendelem, 10% kedvezményt biztosít. Szvsz ennél jobbat ár/érték arányban találni NEM LEHET!



Na ugye!

tomka1982

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 277
Re: Carina
« Válasz #12213 Dátum: 2008.09.17 10:27:12 »
No, megjöttem a nagy bevásárlásból. Másképp alakultak a dolgok...mégpedig:

Levegőszűrő: 1800 Ft
Motorolaj: Castrol Magnatec 5W-40 (sajnos nem volt épp 10W-40, remélem nem lesz gond!!!): 9500 Ft 4l
Leeresztő csavar alá alu alátét: 60Ft

Szíjak:
Szervoszivattyú Dayco 3PK625: 1500 Ft
Klímakomp. Contitech 4PK850: 2500 Ft
Generátor Dayco 5PK975: 3200 Ft
Vezérműszíj Mitsuboshi 117/21: 5200 Ft
Feszítőgörgő 57/25 Nippatrs/Koyo: 7000 Ft

Sajnos át lettem ba..va, mert az összes szíjra mitsuboshi volt megbeszélve, de ha már utaztam 30km-t (csak oda) nem igen volt más választásom, ígyhát megvettem. Egy másik boltban utánaérdeklődtem a platina gyertyáknak is...nos, Denso-ból 6000 Ft/db. Ennek ennyi az ára? Valóban ez kell bele: K16R-V11 3120 ?

Holnap neki is állok másodmagammal a szíjak cseréjéhez, és ha úgy adódik, még az olajat is megejtem...
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.17 16:51:05 írta tomka1982 »

AdamBH

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 116
Re: Carina
« Válasz #12214 Dátum: 2008.09.17 19:01:39 »
Üdv mindenkinek!


Olvasgatom itt a hozzászólásokat a szíjakról, s azt szűröm le belőle, hogy a más autónál méltán rettegett vezérműszíj itt valahogyan kevésbé bír jelentőséggel. Van némi opelos múltam (illetve jelenem ::)) is, szigorú 60 ezrenkénti szíj+vízpumpacserén vannak edzve a szíjas autókra összpontosító idegeim :)

'95-ös 7A-FE Carinámban jelenleg 170 ezer kilométer van (pörgetés valószínűtlen, mivel angol autó). Ha abból indulok ki, hogy legalább egyszer már volt benne szíjcsere, akkor ugye nem olyan valószínű, hogy az elkövetkezendő 3000 kilométer során szakítaná el a szíjat? Készülök ugyanis hazamenni vele, de az itteni szervizóradíjak mellett egy szíjcsere ára nagyságrendileg kb annyi, mintha trélerrel hazavitetném az autót. S a későbbiekben már nem áll szándékomban használni, otthon mégis eladásra kerül szegény (sokat vacilláltam rajta, de itt kicsit más világ az autófenntartás, mint otthon).

Szóval valamennyire azt szeretném mindezzel kérdezni (bár tudom, hogy nehezen megválaszolható kérdés), hogy a Carinák motorjai nem annyira szíjszaggatósak, mint más típusoké? S ha mégis szakadna, akkor nincs szelepkócolás, dugótörés, hajtókar-kikönyökölés és hasonló finomságok? A népítéleten olvastam egy írást, melyben sikerült elszakítani a szíjat, de a szövegkörnyezet alapján a szóban forgó jószág igencsak igásló kategóriájú volt. Nyilván nem nyomnám ki a szemét addig, bár nem is nagyon van rá lehetőség, még Németországban sem.

Tudom, sok Carina-rajongót megbotránkoztatnak ezek a sorok, nem is vagyok rá büszke, főleg, hogy autós körökben épp arról voltam/vagyok ismert, hogy az autóim mindig megkapják a maximumot. Ez otthon működött is, de ebben a kapitálista kizsákmányoló világban money talks, szigorúan...

Mentségemül szolgáljon talán, hogy a következő itteni autóm is Carina lesz, de az hosszabb távra és már meg is vettem hozzá az első olajcseréhez szükséges gyári Toyota olajat gyári Toyota szűrővel  ::)
E11 1.4 VVTi Hatchback 2000/03
E12 1.4 VVTi Wagon 2004/12

...és még néhány OFF ;)

tomka1982

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 277
Re: Carina
« Válasz #12215 Dátum: 2008.09.18 05:50:28 »
Üdv mindenkinek!



'95-ös 7A-FE Carinámban jelenleg 170 ezer kilométer van (pörgetés valószínűtlen, mivel angol autó). Ha abból indulok ki, hogy legalább egyszer már volt benne szíjcsere, akkor ugye nem olyan valószínű, hogy az elkövetkezendő 3000 kilométer során szakítaná el a szíjat? Készülök ugyanis hazamenni vele, de az itteni szervizóradíjak mellett egy szíjcsere ára nagyságrendileg kb annyi, mintha trélerrel hazavitetném az autót. S a későbbiekben már nem áll szándékomban használni, otthon mégis eladásra kerül szegény (sokat vacilláltam rajta, de itt kicsit más világ az autófenntartás, mint otthon).

Ha nem baj, én erre reflektálnék. Azért, mert talán hasonló az autóink állapota. Az én Carinám '96-os, 4A-FE motorral, és 138.000 kilométerrel. 106.000-el vettem 2 éve, és 90.000-nél volt benne vezérműszíj csere. Azt nem tudom, hogy milyen lett beletéve, de azt igen, hogy én igen is pörgetem, illetve az elején igen is pörgettem,  a szemét kinyomtam neki, a 2007-es nyári Toyota találkozón szálig koptattam a gumikat, itt-ott poénból gyorsulgattam is vele. Eddig jól viselte, sőt, semmi olyan kár még nem keletkezett, ami a használatra visszavezethető lenne. Motorikusan nem legalábbis :).

Hűséges autó, azt nyújta, amit szerettem volna egy autótól megkapni. Én is egyre kezesebben bánok vele. Az első évben nem ment a fogyasztásom 8 alá sohasem, mindig pörgősen mentem. Az utóbbi fél évben meg 7 körül kajál, mi több (én se hiszem el) de 6,8-at evett 2 tankolással ezelőtt. A szívem szakadna meg, ha meg kéne válni tőle...átérzem a helyzeted... :(

tomfanta

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 133
Gázbowden!
« Válasz #12216 Dátum: 2008.09.18 12:38:32 »
Sziasztok!

Jó rég jártam erre, ami egy kicsit arra is utal az időhiányon felül, hogy nem volt gond a Carinával. Még szép :)
No de sajnos ma reggelre egy igen kellemetlen és veszélyes szituációba kerültem: Reggel induláskor észrevettem, hogy 'nem enged fel' idöben a gázpedál, késett, ezért váltáskor, a kuplung lenyomásakor egy hangos gázfröccsel jelezte, hogy valami nem oké. Idén nyáron, hűvösebb reggeleken két vagy három alkalommmal csinálta már ezt, de elmúlt perceken belül. Most viszont 12 km után egyszerűen nem engedett a gáz vissza. Amikor megpaskoltam lábbal, akkor pedig csak lejjebb ment a pedál és csak 'lógott' ott nekem. Mire meg tudtam állni, addigra fullgáz volt, gyújtást le kellett kapcsolnom + fékezni. Motortérben a gázkart kézzel vissza bírtam tolni, de aztán is ugyanez volt, úgyhogy elsasszésztam vele egy közeli szerelőhöz. A gázbowdenem van beragadva, nem a kar - ennyit tudtak mondani egyelőre. Jelenleg is ott van, bővebbet délután mondanak, ha szétszedték. Nagyon valószínű, hogy cserés lesz a gázbowden.

Kérdéseim:

- mi a franctól lehet ez? Jártatok már így? Még a szerelő is csodálkozott, hogy 'nem szoktak ezek ilyet csinálni'.
- Utángyártottat egyik hazai nagyker sem forgalmaz, valszeg nincs is. Az új gyári pedig 18eFt és majd egy hetet kell rá várni. Tudnátok valami bontót ajánlani ahonnan ki is postázzák a bowdent, ha van?

Carina E 1997 1.6 16V sedan 106LE 4A-FE AT19

Előre is köszönöm!
Üdv


Toyota Carina E 1997
Toyota Prius 2010

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: Carina
« Válasz #12217 Dátum: 2008.09.18 13:06:41 »
Gondolom kiszáradt, elszakadt benne egy-két szál és az akad.
Ritka, de előfordul.

AdamBH

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 116
Re: Gázbowden!
« Válasz #12218 Dátum: 2008.09.18 13:19:41 »
Sziasztok!

Jó rég jártam erre, ami egy kicsit arra is utal az időhiányon felül, hogy nem volt gond a Carinával. Még szép :)
No de sajnos ma reggelre egy igen kellemetlen és veszélyes szituációba kerültem: Reggel induláskor észrevettem, hogy 'nem enged fel' idöben a gázpedál, késett, ezért váltáskor, a kuplung lenyomásakor egy hangos gázfröccsel jelezte, hogy valami nem oké. Idén nyáron, hűvösebb reggeleken két vagy három alkalommmal csinálta már ezt, de elmúlt perceken belül. Most viszont 12 km után egyszerűen nem engedett a gáz vissza. Amikor megpaskoltam lábbal, akkor pedig csak lejjebb ment a pedál és csak 'lógott' ott nekem. Mire meg tudtam állni, addigra fullgáz volt, gyújtást le kellett kapcsolnom + fékezni. Motortérben a gázkart kézzel vissza bírtam tolni, de aztán is ugyanez volt, úgyhogy elsasszésztam vele egy közeli szerelőhöz. A gázbowdenem van beragadva, nem a kar - ennyit tudtak mondani egyelőre. Jelenleg is ott van, bővebbet délután mondanak, ha szétszedték. Nagyon valószínű, hogy cserés lesz a gázbowden.

Kérdéseim:

- mi a franctól lehet ez? Jártatok már így? Még a szerelő is csodálkozott, hogy 'nem szoktak ezek ilyet csinálni'.
- Utángyártottat egyik hazai nagyker sem forgalmaz, valszeg nincs is. Az új gyári pedig 18eFt és majd egy hetet kell rá várni. Tudnátok valami bontót ajánlani ahonnan ki is postázzák a bowdent, ha van?

Carina E 1997 1.6 16V sedan 106LE 4A-FE AT19

Előre is köszönöm!
Üdv





Szia!

Nekem meg azt csinálja, hogy miután hosszabb ideig le van allítva (éjszaka, 1-2 nap), hidegen elinduláskor nem tudom lenyomni a gázpedált a szokásos erővel, hanem egyszer erősebben rá kell lépnem, mintha valami fennakadna. Utána működik kifogástalanul. Lehet, hogy nem bowdenbaj, bár nagyon hasonló jellegű probléma.
E11 1.4 VVTi Hatchback 2000/03
E12 1.4 VVTi Wagon 2004/12

...és még néhány OFF ;)

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Gázbowden!
« Válasz #12219 Dátum: 2008.09.18 13:34:23 »
Sziasztok!

Jó rég jártam erre, ami egy kicsit arra is utal az időhiányon felül, hogy nem volt gond a Carinával. Még szép :)
No de sajnos ma reggelre egy igen kellemetlen és veszélyes szituációba kerültem: Reggel induláskor észrevettem, hogy 'nem enged fel' idöben a gázpedál, késett, ezért váltáskor, a kuplung lenyomásakor egy hangos gázfröccsel jelezte, hogy valami nem oké. Idén nyáron, hűvösebb reggeleken két vagy három alkalommmal csinálta már ezt, de elmúlt perceken belül. Most viszont 12 km után egyszerűen nem engedett a gáz vissza. Amikor megpaskoltam lábbal, akkor pedig csak lejjebb ment a pedál és csak 'lógott' ott nekem. Mire meg tudtam állni, addigra fullgáz volt, gyújtást le kellett kapcsolnom + fékezni. Motortérben a gázkart kézzel vissza bírtam tolni, de aztán is ugyanez volt, úgyhogy elsasszésztam vele egy közeli szerelőhöz. A gázbowdenem van beragadva, nem a kar - ennyit tudtak mondani egyelőre. Jelenleg is ott van, bővebbet délután mondanak, ha szétszedték. Nagyon valószínű, hogy cserés lesz a gázbowden.

Kérdéseim:

- mi a franctól lehet ez? Jártatok már így? Még a szerelő is csodálkozott, hogy 'nem szoktak ezek ilyet csinálni'.
- Utángyártottat egyik hazai nagyker sem forgalmaz, valszeg nincs is. Az új gyári pedig 18eFt és majd egy hetet kell rá várni. Tudnátok valami bontót ajánlani ahonnan ki is postázzák a bowdent, ha van?

Carina E 1997 1.6 16V sedan 106LE 4A-FE AT19

Előre is köszönöm!
Üdv







Szia!

Nekem meg azt csinálja, hogy miután hosszabb ideig le van allítva (éjszaka, 1-2 nap), hidegen elinduláskor nem tudom lenyomni a gázpedált a szokásos erővel, hanem egyszer erősebben rá kell lépnem, mintha valami fennakadna. Utána működik kifogástalanul. Lehet, hogy nem bowdenbaj, bár nagyon hasonló jellegű probléma.
Először próbálj meg a bowdenházba olajat csepegtetni, hátha csak ki van száradva, mint a sivatagi folyó... Akor szőrösödik, ha száraz, mert akkor dörzsölődik a házhoz a bowden. Bármilyen olaj jó, én motorolajat szoktam injekcióstűvel beleinjektálni.
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.18 14:43:06 írta Misi »
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Gázbowden!
« Válasz #12220 Dátum: 2008.09.18 14:45:33 »
Sziasztok!

Jó rég jártam erre, ami egy kicsit arra is utal az időhiányon felül, hogy nem volt gond a Carinával. Még szép :)
No de sajnos ma reggelre egy igen kellemetlen és veszélyes szituációba kerültem: Reggel induláskor észrevettem, hogy 'nem enged fel' idöben a gázpedál, késett, ezért váltáskor, a kuplung lenyomásakor egy hangos gázfröccsel jelezte, hogy valami nem oké. Idén nyáron, hűvösebb reggeleken két vagy három alkalommmal csinálta már ezt, de elmúlt perceken belül. Most viszont 12 km után egyszerűen nem engedett a gáz vissza. Amikor megpaskoltam lábbal, akkor pedig csak lejjebb ment a pedál és csak 'lógott' ott nekem. Mire meg tudtam állni, addigra fullgáz volt, gyújtást le kellett kapcsolnom + fékezni. Motortérben a gázkart kézzel vissza bírtam tolni, de aztán is ugyanez volt, úgyhogy elsasszésztam vele egy közeli szerelőhöz. A gázbowdenem van beragadva, nem a kar - ennyit tudtak mondani egyelőre. Jelenleg is ott van, bővebbet délután mondanak, ha szétszedték. Nagyon valószínű, hogy cserés lesz a gázbowden.

Kérdéseim:

- mi a franctól lehet ez? Jártatok már így? Még a szerelő is csodálkozott, hogy 'nem szoktak ezek ilyet csinálni'.
- Utángyártottat egyik hazai nagyker sem forgalmaz, valszeg nincs is. Az új gyári pedig 18eFt és majd egy hetet kell rá várni. Tudnátok valami bontót ajánlani ahonnan ki is postázzák a bowdent, ha van?

Carina E 1997 1.6 16V sedan 106LE 4A-FE AT19

Előre is köszönöm!
Üdv



Áááááácsi Mester!

Ép a hétvégén jött a atesóm is ezzel a gonddal. Semmi komolyra ne gondolj. Gyárilag szilikonzsírral van megtöltve a bowden háza az kezd így idővel bekeményedni ez megragasztja a bowdent. (mármint ha egyébként közvetlenül a fojtószelepet rendesen tudod mozgatni.)

Le kell akasztani a bowdent a motortérben.FElfordítani a végét. Nem magyaráznám, hogy hogy, ha meglátod fogod tudni. A gumi porvédőt lehúzni a bowden házáról, hogy bele tudj nyomni egy kis féktisztítót előbb, majd teflon spray-t neki.
Természetsen közben mozgatni kell a bowdent, hogy a bowden és a ház között le tudjon folyni a cucc!
Ennyi. Kicsit türelem játék, nekem kb 10 perc alatt megvolt, és most hibátlan, könnyen mozog a bowden a házban.
18 eft????? ne bolondozz már!!!! :yes:

tomka1982

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 277
Re: Carina
« Válasz #12221 Dátum: 2008.09.18 17:37:48 »
Reborn!

Röpke 6 óra alatt meg is vagyunk az összes szíj, feszítő, olaj és szűrők cseréjével. Ami érdekesség, hogy Gates szíj volt a vezérműszíj, tehát tuti, hogy ez cserélve volt. Viszont, a többi három (ebből 2-n olvasható) Toyota felirattal volt ellátva, tehát még a gyári szíjak voltak benne (nem rossz így 137.000 km-nél). A feszítőre semmi nem volt írva, bár igaz, arra sem, amit én raktam be (Nipparts). Minden (majdnem) simán ment, csak jobban szét kellett szedni, mint gondolta a szerelőm. Azt is mondta, s kövezzétek meg érte, hogy azt hitte, a Volkswagennél rosszabb nem lehet...tévedett...
Az olaj "szép" fekete volt, ha beledugtam az újjam, s kihúztam a löttyből, a bőröm színe sem látszott. Bele ment a 4l 5W-40 Castrol Magnatec, mind egy cseppig.

Viszont ismét lenne kérdésem, kérésem. Én ugyan lefotóztam, de nem találom a géphez a bluetoot-ot, ezért nem tudom képpekkel illusztrálni a szélvédőm gumiágyát. Ki kell cseréltetni, mert műszakin nem fog átmenni A-A-ig végigrepedve ablaktörlő magasságban. Voltam a helyi üvegesnél, nem gond, 15 az üveg, és 10-ért berakja. De az Ő meglátása szerint, ez már nem is gyári gumiágy. Én meg mondom, hogy ugyan...hiszen Toyota logós a szélvédő, s ha cserélték is, nem hiszem, hogy lenne olyan elvetemült valaki, hogy gyárira cseréltesse, nem gyári gumiággyal. Szóval, szeretnék valakitől egy képet, hogy hogyan is néz ki a szélvédőt körbeölelő gumika, lehetőleg jó közeli legyen. Persze, ha időközben előkerül a kütyüm, feltolom én a képet, hogy nektek is ilyen-e. Engem még az is zavar, hogy a szélvédők (első hátsó) "sarkainál"- a gumi nem a kasztnira fekszik, hanem 90o-ot zár be a szélvédővel, vagyis eláll. Ez csúnya. Tényleg így kell ennek lennie?

tomfanta

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 133
Re: Gázbowden!
« Válasz #12222 Dátum: 2008.09.18 18:21:35 »
Áááááácsi Mester!

Ép a hétvégén jött a atesóm is ezzel a gonddal. Semmi komolyra ne gondolj. Gyárilag szilikonzsírral van megtöltve a bowden háza az kezd így idővel bekeményedni ez megragasztja a bowdent. (mármint ha egyébként közvetlenül a fojtószelepet rendesen tudod mozgatni.)

Le kell akasztani a bowdent a motortérben.FElfordítani a végét. Nem magyaráznám, hogy hogy, ha meglátod fogod tudni. A gumi porvédőt lehúzni a bowden házáról, hogy bele tudj nyomni egy kis féktisztítót előbb, majd teflon spray-t neki.
Természetsen közben mozgatni kell a bowdent, hogy a bowden és a ház között le tudjon folyni a cucc!
Ennyi. Kicsit türelem játék, nekem kb 10 perc alatt megvolt, és most hibátlan, könnyen mozog a bowden a házban.
18 eft????? ne bolondozz már!!!! :yes:

Halihó,

köszi a gyors választ mindenkinek és legfőképp b.c.-nek !
Teljes mértékben igazad lett, csak ez nekem 2500 Ft-omba került, de sebaj! Mivel reggel beadtam egyből szerelőhöz, ott megcsinálták délutánra. Mondta a srác, hogy semmi baja a bowdennek, csak valami trutymó volt belesűrűsödve (szilikonzsír, amit írtál), kiszedte, kiáztatta, minden pöpec lett! Korrektül leírtad, így valószínűleg magam is elvégezhettem volna a műveletet, de munkahelyen tutira nem, így ennyit nem sajnáltam érte. Annak tükrében főleg nem, hogy két helyen is megkérdeztem, és mindkét helyen 18 ezer körül lett volna a gyári, ha berendelik, és csaknem egy hét várakozás... abszurdum.
Most örülök, és megnyugodtam, hogy fenntarthatom az állításom, miszerint komoly baja még nem volt a kicsikémnek :)

Köszi mindent, aki pedig ilyesmivel találkozik, hallgasson nyugodtan b.c. mesterre!
Üdv
« Utoljára szerkesztve: 2008.09.18 18:23:18 írta tomfanta »
Toyota Carina E 1997
Toyota Prius 2010

tomka1982

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 277
Re: Carina
« Válasz #12223 Dátum: 2008.09.18 20:05:21 »
Üdv!

Lehetséges, hogy az eljövendő időkben nekem is lesz hasonló problémám, mert a múltkor, mikor beálltam a kapu elé, s miután üresbe raktam, a fordulatszám 3.000-en még pár másodpercig pürüszkélt. Én is meglepődtem, de mivel bömbőlt a zene, nem hallottam semmit a motortérből, hogy mi is történhet igazán. Mire felocsúdtam, hogy lehalkítsam a music-ot, addigra visszaállt 1000 alá, ahogy szokott alapjáraton.

Más téma!

VÉGRE TALÁLTAM egy olyan weboldalt, ahol szemöldök kapható. Mi több, még két féle spoiler is Carinához! Egy szolídabb, amolyan nem is látszik, hogy van, és vaaaaan egy bruuutááál. Az nagyon tetszik! Van itt olyan, akinek van a Carináján szemöldök? Megmutatná???

http://www.spoilershop.hu/shop.html

diegho

  • Vendég
Re: Carina
« Válasz #12224 Dátum: 2008.09.18 21:57:41 »
mai eset: bementem budaörsi médiába toyota iso átlakítóért, de mondta a hifi-s srác, hogy alul a garázsban van egy emberke nála találok. Odamegyek. Kérdezem van? Mondja van. Antenna átalakító van? Milyen kell? Mutatott 2 fajtát. Mondom ez kell. Mennyi? Azt mondja 5000 azaz ötezer a kettő együtt. Mondom felejtsük el egymást megveszem futárszolgálattal kihozzák 3000-ből a kettőt. Azt mondja 4000. Végül 3000-ért elhoztam, had örüljön, nyert rajtam ~1500ft-ot, de legalább a kezemben van a csati és holnap össze tudom rakni a cuccost.