Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6804377 alkalommal)

0 Felhasználó és 26 vendég van a témában

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Re: Carina
« Válasz #12090 Dátum: 2008.08.12 14:39:42 »
Milyen lenne a fogyi, ha valami energiatakarékos gumin keskenyebben tolnám hm? :tt2:

Dzso bácsi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 379
Re: Közhangulat elleni izgatás!
« Válasz #12091 Dátum: 2008.08.12 22:43:52 »
Na szóval lehet ez már izgatás kategóriáját fogja verni, de
ma reggel  170 km (nyíregyháza-pocsaj-nyíregyháza+nyiregyen bóklászás)9,45 l benzinből (5,55l/100km) átlagtempó 65,7km/h max tempó 128km/h 3 személlyel főleg felhúzott ablakkal ámde klíma nélkül. Dzsó Bácsi kezdjél tojásokat szerelni a pedál alá. Ja a tankolás ma reggel telitank nyíregy kertu. benzinkút 6. kútján, visszaérkezés és bóklászás után megint ugyanazon kút ugyanazon kútjánál, 2-2 kattanás és a pisztolyt abszolúte ugyanúgy helyeztem el. A távolság és sebesség adatokat az igo-8 adta. az út ma reggel lett abszolválva.

Helo! Én azt a 903 km-t bö másfél hónap alatt szedtem össze, helyenként 600 - 800 m-t (munkahely - kislányék, otthon - garázs) gurult többször is az autó. Egyszeri leghosszabb etap talán 50 km volt, de abban 10 km pusztán Györ (lámpákkal) + egyszer voltam vele cuccokért (de akkor meg megpakolva jött haza - szintén 50 km). Néha viszont az én t*k*mre is ment, hogy 40-es táblánál 50 környékén haladva ott nyomulnak a hátsó lökösömön. Ilyenkor a tiltás végén vissza kettöbe, padló, három padló, és bye-bye. (vagy 70-es táblánál 80 fölött - ilyenkor meg vissza három - 120-ig, és csáááááááááá)
Tehát nem hinném, hogy viszonyítási alap lenne a Te átlagod ehhez. Ennek ellenére gratu!
Palaczk!
Hiszed vagy nem, egyszerüen "nevettséges" potenciálja van a Carinának 2000-2500-ig forgatva. Hármasba váltva már úgy érzem soxor, hogy a motor semmi hajlandóságot sem mutat az akcelerációra, pedig a pedál le van nyomva (economy). Nem akarok off kocsikkal elöjönni, de ez a szegény keverékes megoldás 16 szelepen "hosszú" váltó fokozatokkal kvázi kész röhej kategória, még egy üres 40 tonnás is jobban meglódul ennél. Ellenben keveset fogyaszt, tehát érthetö, és nem sír a szám, de az az 1,8 szívódízel üzemmód (amivel járok) szerintem jogos! Sokat vaciláltam, hogy ne inkább 1,6 d-t írjak, de hát a Toyotát a saját otthonában csak nem nézzük le (hehehee)
Ennek ellenére tud ez menni ha odacsapok neki, csakhát továbbra is úgy tartom, hogy nem azt érdemli, és nem "hülyegyerek" racingolásra lett anno tervezve...
Komoan mondom, ha lex valamikor majd Györ környékén Toyti tali (és részt veszel rajta), akkor elmegyünk egy körre...
böszme pijos degusztátorkám...

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Carina
« Válasz #12092 Dátum: 2008.08.13 21:37:45 »
Milyen lenne a fogyi, ha valami energiatakarékos gumin keskenyebben tolnám hm? :tt2:
-4 deci  :whistling: :yes: próbáld ki! Ahogy ugye beszéltük, egyébként is itt az ideje új gummákra váltani. Energy Saver, kicsit kisebb méretben, aztán lehet rekordokat döntögetni!
Gabe 254.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Közhangulat elleni izgatás!
« Válasz #12093 Dátum: 2008.08.14 01:50:58 »
Palaczk!
Hiszed vagy nem, egyszerüen "nevettséges" potenciálja van a Carinának 2000-2500-ig forgatva.

Elhiszem, de akkor ezek szerint tényleg nagyon más a szegénykeverékes és a "sima" 4A-FE karakterisztikája. Mert utóbbiban ez a fsz-tartomány már teljesen használható. (Mi anno itt a városban nem is nagyon jártunk ennél magasabb fordulatszámokkal, leszámítva a meredekebb dombokat, ahol a szédítő 3000-es magasságig is felkapaszkodott néha a mutató...)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

keri

  • Szervezők
  • Alap-tag
  • *****
  • Hozzászólások: 272
Re: Carina
« Válasz #12094 Dátum: 2008.08.15 16:09:20 »
Na akkor én is !

Hétvégi kirándulás, négy fő,dugig pakolva, öt nap, Zalakaros és környéki kirándulások, klímával legtöbbször, lefelé pályán vissza már a 71-esen
forgalomban, oda-vissza váltogatva :6,8 l/100km.( ja:195/60/15 mer állítólag ez számít)

Nekünk ez a csúcs és ettől jobb nem is lesz, szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.15 16:11:08 írta keri »
95 Toyota Carina E 1,6 (151)

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Carina
« Válasz #12095 Dátum: 2008.08.15 22:52:33 »
Nagyonagy poblémám van kellene egy valős gyári adat a Carina fordulási sugaráról!!!
Palaczk esetleg?  :helpsmilie:

Mivel ma megkapot rendörségi határozat szerint nem kis ívben fordultam a karambolomnál miközben a műszaki szakértő is leírta hogy kis ívbem való forduláslehetetlen.
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

cujethu

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1286
Re: Carina
« Válasz #12096 Dátum: 2008.08.16 00:26:21 »
Nagyonagy poblémám van kellene egy valős gyári adat a Carina fordulási sugaráról!!!
Palaczk esetleg?  :helpsmilie:

Mivel ma megkapot rendörségi határozat szerint nem kis ívben fordultam a karambolomnál miközben a műszaki szakértő is leírta hogy kis ívbem való forduláslehetetlen.

http://daewoo.osszesauto.hu/prg/autoinfo5.kk?fnMID=36798

10.20

Remélem ezt kerested!
Toyota Carina-E xli '92, Suzuki M800 2007, Skoda Octavia 2019

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Carina
« Válasz #12097 Dátum: 2008.08.16 01:14:18 »
Köszönet. :D
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

sencor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 83
Re: Carina
« Válasz #12098 Dátum: 2008.08.16 10:30:00 »
Valaki meg tudná mondani hol található az autó gyári festékkódja?/'93-as 1.6 xli Carina/ A Haynes könyv szerint a tűzfalon lévő táblán van, csak azt nem írja,hogy a sok adat közül melyik volna az, mármint ennyi amit gyatra angoltudásommal ki tudtam bogozni. Elöre is köszönöm!
'93 Carina Xli 1.6

zsono

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 538
Re: Carina
« Válasz #12099 Dátum: 2008.08.16 12:47:54 »
Valaki meg tudná mondani hol található az autó gyári festékkódja?/'93-as 1.6 xli Carina/ A Haynes könyv szerint a tűzfalon lévő táblán van, csak azt nem írja,hogy a sok adat közül melyik volna az, mármint ennyi amit gyatra angoltudásommal ki tudtam bogozni. Elöre is köszönöm!

Emlékeim szerint a modellkód alatti sor első háron karaktere, amelyet egy szám, egy betű és újra egy szám alkot.
Azt keresőbe írva akár a színt is beazonosíthatod a neten.
Ez az alsó adatsor / jellel van tagolva.
Zsono

sencor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 83
Re: Carina
« Válasz #12100 Dátum: 2008.08.16 13:30:32 »
OK,megvan! :clap:
'93 Carina Xli 1.6

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Carina
« Válasz #12101 Dátum: 2008.08.18 18:05:59 »
Nagyonagy poblémám van kellene egy valős gyári adat a Carina fordulási sugaráról!!!
Palaczk esetleg?  :helpsmilie:

Mivel ma megkapot rendörségi határozat szerint nem kis ívben fordultam a karambolomnál miközben a műszaki szakértő is leírta hogy kis ívbem való forduláslehetetlen.

http://daewoo.osszesauto.hu/prg/autoinfo5.kk?fnMID=36798

10.20

Remélem ezt kerested!

Ennél biztos hogy több, nincs olyan elsőkerék-hajtású középkategóriás modern autó, amelyik ilyen értéket tudna (pl. a Camrym 12.valahány méteren fordul). Valahová 11-12 közé saccolnám a Carinát. Este megnézem katalógusban, bár nem tudom így hirtelen, hogy ez az adat szerepel-e benne  ::) ... De mindenképp megnézem!
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Carina
« Válasz #12102 Dátum: 2008.08.18 18:11:48 »
Nagyonagy poblémám van kellene egy valős gyári adat a Carina fordulási sugaráról!!!
Palaczk esetleg?  :helpsmilie:

Mivel ma megkapot rendörségi határozat szerint nem kis ívben fordultam a karambolomnál miközben a műszaki szakértő is leírta hogy kis ívbem való forduláslehetetlen.

http://daewoo.osszesauto.hu/prg/autoinfo5.kk?fnMID=36798

10.20

Remélem ezt kerested!

Ennél biztos hogy több, nincs olyan elsőkerék-hajtású középkategóriás modern autó, amelyik ilyen értéket tudna (pl. a Camrym 12.valahány méteren fordul). Valahová 11-12 közé saccolnám a Carinát. Este megnézem katalógusban, bár nem tudom így hirtelen, hogy ez az adat szerepel-e benne  ::) ... De mindenképp megnézem!

Nono! Az Ave 10,8!!! Es a tobbi is ekorul van. 60 centi foghato a rovidebb tengelytavon, nem olyan kirivo ez. :no:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Carina
« Válasz #12103 Dátum: 2008.08.18 18:38:30 »
Nono! Az Ave 10,8!!! Es a tobbi is ekorul van. 60 centi foghato a rovidebb tengelytavon, nem olyan kirivo ez. :no:

Ave 10.8 is kevésnek hangzik. Rendszeresen olvasom ezeket az adatokat (is) a tesztekben meg a katalógusokban, úgyhogy eléggé megjegyeztem. 11 méter alatti értéket ma már legfeljebb kisautók tudnak.

Viszont kérdés persze, hogy hogyan is mérjük a forduláskör átmérőjét? Az általam ismert források (német, ill. svájci lapok ill. katalógusok) ezt mind egyféleképpen teszik, úgyhogy feltételezem, hogy a gyári módszer is ez: teljesen alászedett kerékkel folyamatosan fordulva, a karosszéria legkülső pontja (lökhárító) által "rajzolt" kör átmérőjét értik alatta. Mondjuk ez logikus is, elvégre a forduláskör-átmérő azt a legkisebb területet hivatott megadni, amelyen az adott autó meg tud fordulni.

Viszont létezik egy másik mérési módszer is, amelyben a kerekek nyomvonalának külső íve által "rajzolt" kör átmérőjét adják meg. Ez értelemszerűen kisebb lesz valamivel - annyival kb., mint amekkora az adott autó kasztnijának az első túlnyúlása. Elképzelhető, hogy az itt elhangzott kisebb értékek ilyen mérési módszerrel adódtak - csak, ahogy már mondtam, ezt jó ideje nem igazán alkalmazzák, lévén nem is igazán realisztikus.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Carina
« Válasz #12104 Dátum: 2008.08.18 19:27:48 »
Nono! Az Ave 10,8!!! Es a tobbi is ekorul van. 60 centi foghato a rovidebb tengelytavon, nem olyan kirivo ez. :no:

Ave 10.8 is kevésnek hangzik. Rendszeresen olvasom ezeket az adatokat (is) a tesztekben meg a katalógusokban, úgyhogy eléggé megjegyeztem. 11 méter alatti értéket ma már legfeljebb kisautók tudnak.

Viszont kérdés persze, hogy hogyan is mérjük a forduláskör átmérőjét? Az általam ismert források (német, ill. svájci lapok ill. katalógusok) ezt mind egyféleképpen teszik, úgyhogy feltételezem, hogy a gyári módszer is ez: teljesen alászedett kerékkel folyamatosan fordulva, a karosszéria legkülső pontja (lökhárító) által "rajzolt" kör átmérőjét értik alatta. Mondjuk ez logikus is, elvégre a forduláskör-átmérő azt a legkisebb területet hivatott megadni, amelyen az adott autó meg tud fordulni.

Viszont létezik egy másik mérési módszer is, amelyben a kerekek nyomvonalának külső íve által "rajzolt" kör átmérőjét adják meg. Ez értelemszerűen kisebb lesz valamivel - annyival kb., mint amekkora az adott autó kasztnijának az első túlnyúlása. Elképzelhető, hogy az itt elhangzott kisebb értékek ilyen mérési módszerrel adódtak - csak, ahogy már mondtam, ezt jó ideje nem igazán alkalmazzák, lévén nem is igazán realisztikus.

Lehet, hogy hülyeség, de valahonnan rémlik, hogy az sem mindegy, hogy balra, vagy jobbra teszi meg az autó a kört.  Vagy ez már a korszerű autóknál nem így van? Ha jól csalódom a Tgk-nál volt valaha ilyen kitétel...
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.