Szasztok!
Csaxólok, merhogy én is itt vagyok...
Meg hát egy büdös kínom sincs (a toytival kop-kop).
1,5 év, 25 e km saját lábúlag (jelenleg 205 ezer össz.), ólajfogyi zéró.
A 25 e km-t megültem vele, kapott négy tweetert + egy pici aktív dübörgöt (az elöd offosba voltak, a helyet foglalták, én meg tulképp csak unatkoztam odahaza). 2,5 mm vékony táp+testy kábelt vettem hozzá, biztosítékok, meg huzalok bejáccása élvezetes téma volt, imáttam. Mindenböl kb 2 méteres ráhagyással jácottam (épp kiadták az offosra szabott cuccok is), hogy alkalomadtán szétcsatolás nélkül a woofi kerülhessen akár a jobb egybe is...
Tehát most már van egy kis + élvezet a pirosomba is. Gyári reprók/kábelok bennmarattak, mert az úgy yo ahogy van. Tudom, tudom, igényes zenénél az elsö ezek cseréje, de ennyire nem merülök bele, meghát az én rencerem is elég alap, belépö szintü.
+ picit megpimpeltem a belül pár dolgot (csak diszkréten, semmi csicsa), az is yol sikerült. Túl komor volt a belsö...
Ha újra választhatnék, sose vennék ismét szegénykeverékest, ennek ellenére: 902 km-t (ebböl egy hosszabb út 2x75 km-vel) 53,66 lityó hatodszori pisztoly elkattogással. Igaz, a mutató még nem fekütt rá az "E"-re, akkor is hihetetlen...
Terv: októberben ZK + müszaki, és elötte a bódé esetleges sk rendbe hozatala. Ha minden yol megy, a héten elkezdek ismét kasztnizni (más autóján), praxolok egy kicsit gittelésböl + mázolásból, oszt ha sikerrel járok, akkor nyáron / összel jöhet a piros. Helyenként ugye, ahol megfárasztottam szegényt (JH ajtó, JH sárvédö, JE sárvédö perem)... Az offos verdát is sk kasztniztam, a tél meg se kottyant neki.
Csini lett az "új" fórum, grat a fejlesztéshez.
üdv,
.zs.