Műszerfal tuning:
A hőfokszabályzó és a fújási irányt meghatározó tekerentyűk is át vannak színezve (bajonettes foglalatú izzók vannak bennük), csak az utóbbihoz annyira bénán lehet hozzáférni, hogy az izzót nem bírtam rendesen bekattantani a helyére és jelenleg be van dugva a helyére, de most csak lefeg.
Az óra kijelzőjéhez egy piros színű sapeszt vettem, de a piros sapkából és az óra zöld lapkájából nem narancs lett, hanem bordó. Ez még finomításra szorul.
A ködfény,-hátsó abalak fűtés-, és az elakadásjelző izzókat is kiszedtem, de még nem találtam rájuk megfelelő sapkát. A többi izzóhoz képest ezek igen kis méretűek. Ja, meg hogy megszívtam: kivettem az izzókat, LEVETTEM a nyomógombokról a csatlakozókat, elmentem a városba és nem tudtam miért dudálnak kanyarodáskor, meg miért nem engednek át másik sávba. Nem villogott az indexem bakker!
Kicsit kellemetlen volt...
A legkönnyebb kicserélni viszont a szivargyújtó világítását. Dettó olyan izzó kell, mint a konzolhoz (majd készítek róla fényképet). Ennek a cseréje max 1 perc.
Az ablakemelőnél lévő AUTO felirat színezése viszont nem ilyen könnyű feladat. Az egész egységet gyönyörűen ke lehet emelni, a csatlakozót levenni, de a a kapcsoló alatt lévő pici zöld LED-et nem t'om hogy lehet cserélni. Próbáltam feszegetni felfelé a kapcsoló tetejét, de nem akarta az igazságot. Próbálta ezt már v.ki szétkapni?
Szintén gáz cserélni a fényszóró magasság állító izzóját. 4 pöcköt kellene kifeszegetni akkor lehetne hozzáférni az izzóhoz, csak a 2 kéz kevés hozzá, meg amúgy is piszokul feszül a műanyag. Egyelőre ez a téma is jegelésre került