Típusok - TOYOTA > Carina

Carina

<< < (7226/7229) > >>

vd1234:
Sziasztok!

Nem nagy mozgás van, de remélem azért, mert mindenkinél jó minden  :yes:
Nem tudtam rajta hagyni a télieket, holnapra 26 fokot mondanak, az nagyon amortizálná őket, tehát feltettem a nyárikat.

Holnap a terv szerint teszt, addig még tankolok és kell vennem pályamatricát is, és bízom benne, hogy nem szakad el valami az úton  :hmmmm:

vd1234:
Sziasztok!

Megvolt a hosszabb út, autópálya + országút is, volt érdekes tapasztalat.
Az út lején levő nagyobb füstölés megint megvolt, pedig a katalizátor új. Szerintem a leömlő környékén van az a rész, ahol begyűjti a sok városi használat miatt a szennyeződést és az ég ki ilyenkor. Amikor kiégett, utána már sosem volt ilyen füst mögöttünk.
Visszafelé gyengébb volt a motor, mint odafelé, de ezt annak tudom be, hogy reggel hideg volt, délután meg már 25 fok felett volt, illetve utolsó olajcserénél benne maradt a régi légszűrő, azt most lecseréltem. Hála Istennek sehol sem volt gond vele amúgy, ez már nagy eredmény, hogy minden egyben maradt.
Fogyasztási adat még nincs, majd holnap tervezek tankolni. Közben megrendeltem a másik oldalra is a féltengely gumiharangokat. Arra gondoltam, hogy ha a jobb oldalon szétmentek, akkor a másik oldal is idő kérdése, aztán most esedékes a váltóolaj cseréje is, akkor meg az a legegyszerűbb, hogy lejön a régi olaj, kijön mindkét féltengely, ezeket megcsinálom, féltengelyszimeringeket is ki lehet cserélni, és ha lenne annyi hely, akkor a hátsó gumibakot is... ez most a terv, majd meglátjuk, mit sikerül megcsinálni. A jobb oldalon ráadásul a talpas gömbfej is cserés, a bal oldalon majd megvizsgálom. Idén sok minden jött össze, de nem panaszkodom, régóta megy már az, hogy csak beülök és megy.
A tesztelés meg folytatódik...

Ryuk:
Tényleg kicsit alább hagyott az élet, de biztos Mindenki a jóidőre ( tartósa jóidőre) készíti fel a vasakat  ;)

Nagyon hasznosokat írsz és élvezet olvasni, nem mellesleg le a bukóval a sajátkezes megoldásokkal.

Remélem majd nyár elején sikerül egy nagyobb volumenű összejövetelen találkozni Mindenkivel!  Nálam a következő project egy kombi beszerzése Carina-ból illetve lámpamosó kivitelezés, de ahogy eddig nézem, szinte esélytelen mindenből működőt és jót találni. Utángyártott nem is volt, gyárihoz relé, szivattyú, kábelköteg stb...... [rohog]

Szép napot!

vd1234:
Sziasztok!

Köszi a biztatást, ma is dolgoztam rajta kicsit. Sajnos nem volt több erőm, vagyis a jobb oldalt tudtam megcsinálni, pedig a balon is gondolkodtam...De hála Istennek legalább ez úgy néz ki, hogy megvan. Még nem próbáltam, mert olajat nem töltöttem a váltóba, azt később.
Tapasztalatok, hátha jól jön valakinek:
A belső féltengelycsukló kiszedése a váltóból megsz*vatott. Feszítővassal próbáltam, ahogy a javítási írja, hát az nem pálya. Megpróbáltam: Youtube-on találtam egy módszert: kiütővilla! Azzal rögtön kijött, csak egy csomó idő elment előtte :(
A szimering nagyon rossz helyen van. Vagy a kipufogót kell leszedni, vagy az alsó merevítőt... Erre már nem volt lelki erőm: megvizsgáltam, úgy tűnt, hogy jó lesz még, menti vissza a féltengely. Jobb első talpas gömbfej is cserés volt, bal oldalon az is jó  :hmmmm:
Szétszedve a féltengelyt kiderült, hogy a belső harang tökéletesen jó volt,de volt rajta 1 db 1 cm-es hasadás, amin kb. az összes zsír kiment belőle  :eek: Ráadásul volt benne szabadon egy zégergyűrű, a gyári hasított, ami a csillagot fogja fel a tengelyre! Viszont a tengelyen volt egy másik zégergyűrű, nem értem, mit műveltek ezzel. Lehet, hogy a szabad gyűrű csinálta a bajt, nem tudom. A belső rugós gyűrűt is hagytam a régit benne.
A váltón a töltő és leengedőcsavarokat kicserélem, találtam a Bárdinál nagy keresés után  (FEBI31704), ez teljesen jónak tűnik, imbuszcsavar réz tömítéssel.

Ha mégis folyna a szimering, akkor majd nyáron nekiállok jobban lebontani a dolgokat, de nagyon remélem, hogy jó lesz.

kalapos:
Sziasztok!

Rég jártam erre, látom Mikinél, Dani nál vannak fejlemények!  ::) Dani, ügyes vagy! :clap:
Nálam sokáíig semmi különös,  Lina tette a dolgát a rövid távú rohangászásban (márciusi fogyi 44.22 L/618km ~ 7,15L); aztán kiderült, hogy jó, hogy nem mentünk messzebb, mert elszállt a generátor. Egyik reggel frissen töltött akksival indulás, este alig tudtam beállni a garázsba. Töltés nuku, holott egy hete alapjáraton még 14,2 V. Ami viszont bosszantó, hogy a töltésjelző lámpa nem világított, pedig az izzója jó  :hmmmm:
Szerencsémre a szomszédom kollégája autószerelő, este kivettem a generátort, odaadtam, másnap délután meg is hozta: szénkefék jók voltak, de az egyik csúszógyűrű úgy elkopott, hogy csak nyomokban tartalmazott rezet, hátső csapágy is ragadt, úgyhogy teljes renoválás: 42 ezerbe fájt. Még semmi gondja, de ha tippelnem kell, akkor felkészül az önindító.
Eddig is gondolkodtunk második kocsin,valami kisebb, futkorászásra nem sajnált gyöszön, aztán elhalt a dolog, de ez most érthtően megint előjött...Legjobban az egészben az fáj, hogy Húgomék közben lecserélték az E11-es Corollájukat, erről lemaradtunk  :cry:

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[#] Következő oldal

[*] Előző oldal

Teljes verzió megtekintése