Hát ez az: féléve összvissz egyszer volt hosszabb táv, gyakorlatilag napi kétszer 15 km, bemelegedni sincs ideje
. Nem volt kiégetve a rendszer régóta
Azért ez most kivételes, általában a 400 km-t sem fut a féltank jelzésekor (ami tudjuk, hogy nem lineárisan mér...). Olaj, légszűrő féltávon, gyertyák utolsó harmadukban. Ami változott a nyár óta, hogy nincs klímázás, 2.5 barra fújtam a kerekeit, és kapott verylube turbót, mert a sok rövidtáv miatt letapadtak a gyűrűk a koksztól. Legalábbis nem tudom másra fogni azt, amikor kinyomott kuplungnál felpörög a motor (értsd: plusz 600-1000 fordulat!). Átéltem már korábban ilyet, és akkor ez volt a gond, tudom. Az viszont tény, hogy most majdnem olyan szépen duruzsol a motorja, mint villanóé.
Ez akkor nagyon barátságos
Nem tudom, nekem egyben 6-7 km a maximum, de az is ritkán van. Inkább csak 5
A napi rutin általában reggel indulás, 2 km a gyerekek iskolája, ott le kell állítani. Onnan munkahely kb. 5 km. Délután vissza 5 km az iskoláig, de közben néha vásárlás is van, és az iskolánál újra leállás. Aztán 2 km haza. Ha van 1-2 "hosszabb" út, az is városon belül, vagyis 50-60-nal...
Ráadásul Pécs, szintkülönbség van rendesen az úton le-föl. Múlt héten az olajcserénél használtam a
Pro-Tec motormosóját pont a letapadás miatt, nem tudom, mit ér, de hála Istennek rosszabb nem lett
A tiéd meg nehezebb is, az is emel a fogyasztáson. Próbálok megbarátkozni vele, hogy ez ennyi, hideg van, 1.6-os motor, rengetek rövidtávval, szintkülönbséggel, csodát meg nem tudok tenni
A 2015 decemberben vett 74 Ah-s akku még bírja, meg az önindító is ezt, kisebb csodának is beillik...