Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 3827096 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2657
  • Autó: Toyota Carina ϰƐ '96 1.6 Liftback
Re:Carina
« Válasz #35070 Dátum: 2020.08.12 10:09:42 »
Csodák pedig vannak:
https://totalcar.hu/tesztek/2018/08/26/hasznaltteszt_toyota_carina_e_1_6_xli_1994/

De az biztos, hogy a T19 Corona még(?) nem gyűjtői darab. A T100, 120 jutott mostanában el oda ('70-es évek eleje...)

Bár ahogy itt rákerestem most, egy jó állapotú a '91-esért is 3000 Dollár felett próbálnak kérni, a nyolcvanas modellek pedig elindultak a piacon.
https://www.tc-v.com/used_car/toyota/corona/

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8869
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
  • Autó: Toyota Carina E sedan 1.6 (AT190L-AEMDKW) 4A-FE; volt: Maruti 800 F8B
Re:Carina
« Válasz #35071 Dátum: 2020.08.12 10:41:13 »
Hát ja, tudom, hogy Máté itt is volt régebben, de azért engem kicsit zavar ez a dagályos autós-újságíró stílus (gondolom ez az elvárás, 1-2 részt át is ugrottam gyorsan).
Szerintem a váltóolaj csere is 4 év, nem pedig 5, a km stimmel :) A fékkel még soha nem volt komolyabb bajom hála Istennek, ha nem egy trágya QH fékbetétet tesznek bele, akkor 10 év alatt még félig sem kopott volna el elöl, hátul meg nem is nagyon láttam őket, talán egyszer  :whistling:
Amúgy jó, nem voltam képben, hogy szegénykeverékesből többféle is van  ::)

Persze, vannak csodák, de annyira nem: egymilliót én sem dobnék rá, inkább lassan kipofozgatnám, ahogy próbálom is. Csomó dolgot már akkor rá kellett dobnia, és a műanyag az műanyag, ha használja, szerintem mar ő is cserélt hűtőt. Az egy rozsda, ami gáz, most is azon vagyok, hogy azt megoldjuk.
Az angoloknál meg nincs gyári gyűrűhiba, viszont ott van nekik a Bosch elektronika, nem tudom, melyik a kisebb csapás  :hmmmm:

Azért számszakilag, valaki ezt megvette 3 misiért a kilencvenes évek végén, ami akkoriban azért nem volt rossz pénz, és beletett 30 ezret, ami jelentős értékvesztés km-re nézve (is)...

Thomascarina

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
  • Autó: Toyota Carina E sedan
Re:Carina
« Válasz #35072 Dátum: 2020.08.17 08:35:56 »
Szép napot! Az autóban valóban annyi km-van (fénykép, dokumentációk), festés és törésmentes, de persze amíg nem látja az ember élőben addig szkeptikus marad. Keleti blokk szoci autói mára már milliós tételeket kóstálnak, én inkább ezt tartom kicsit röhejesnek. Pedig én is nagy keleti szoci fan vagyok.
Üdv a tulaj.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8869
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
  • Autó: Toyota Carina E sedan 1.6 (AT190L-AEMDKW) 4A-FE; volt: Maruti 800 F8B
Re:Carina
« Válasz #35073 Dátum: 2020.08.17 21:49:07 »
Szép napot! Az autóban valóban annyi km-van (fénykép, dokumentációk), festés és törésmentes, de persze amíg nem látja az ember élőben addig szkeptikus marad. Keleti blokk szoci autói mára már milliós tételeket kóstálnak, én inkább ezt tartom kicsit röhejesnek. Pedig én is nagy keleti szoci fan vagyok.
Üdv a tulaj.

Szia!

Örülök, hogy írtál!
Valóban, én szkeptikus vagyok, amióta megjártam egyszer-kétszer. Kereskedőnél bizományban van? Vagy beszámolsz más autót?
Nekem furcsa, hogy évi 3000 km kerül bele, de oké, legyen. Attól az elmondottakat fenntartom, és hozzáteszem, hogy nem értem, miért akar eladni valaki egy ilyen autót, azon kívül, hogy kell a pénz?
Azért kérdezem, mert én pl. azon vagyok, hogy amíg lehet, megmentsem a kocsit, mivel használati eszköznek tekintem, és jelenleg nincs tudomásom még egy olyan típusról (oké, 90-es évek közepén kiadott Corollák még), ami ilyen minimális költséggel lenne fenntartható (lehetne részletezni az okokat, de ez most nem arról szól). Mindezt úgy, hogy most volt karosszériásnál, aki pár dolgot most megoldott rendesen hála Istennek, pár dolog még hátravan, és pl. elmondta, hogy a hátfal össze-vissza van törve, és nálam "csak" egyszer mentek bele, tehát nem nálam lett ilyen, de a futóműnél minden a helyén van így is, szóval félelmetes. De ennyiért SEM adnám el, mint amit kérsz a tiédért, és nem érzelmi, hanem racionális alapon, mert amit kapnék annyiért (vagy akármennyiért), az közel sem lenne annyira gazdaságosan üzemeltethető abban a konstellációban, amire nekem kell használni.
Tudom, mit cseréltem ki rajta, mit csináltam és csináltattam meg, amit meg kapnék, kezdhetném elölről, amire sem időm, sem energiám. 
Ebben valahol hasonlít a helyzetünk, mert ha el akarnám adni, ezeket nekem sem hinnék el, de főleg nem fizetnék meg. Igaz, el sem akarom adni, inkább használom, amíg csak tudom.
A keleti blokkos őrületben egyetértünk, ugyanolyan agymenésnek tartom, mint a Supra-féle felhajtást, pedig anno Wartburgon szocializálódtam...
Mindenesetre ha minden úgy van, ahogy ott szerepel a hirdetésben, akkor azt kívánom, hogy tudd eladni ennyiért, vagy még többért is!
« Utoljára szerkesztve: 2020.08.17 22:03:30 írta vd1234 »

Thomascarina

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
  • Autó: Toyota Carina E sedan
Re:Carina
« Válasz #35074 Dátum: 2020.08.18 11:47:18 »
Az öreglány garázsomban pihen. Nem megszabadulni akarok tőle csak kivárok egy jó ajánlatot. Nem igazán szoktam beszámítani,de meghallgatni azt megszoktam. Volt olyan év ahol a két műszaki közt csak 600km mentek vele, meg hát az első tulajnál is garázsban állt. Régi japán autók érdekelnek, amik gyári állapotnak örvendenek, jah és tudom, csúnyán beütöttem a fejem. :lol: Én a szentháromságot preferálom, egy a garázsban, másik a szaladgálos mindenes, harmadikon meg dolgozok. Valamelyik pár évente cserélődni szokott. Nekem nem kell ennél több. A te helyedben én is így csinálnám, az ilyen autót addig kell már hajtani míg ki nem robban az atomháború. Van ilyen ismerősöm aki a nissan vanette-jéhez áll így hozzá. Ő sem adná el már, több haszna van belőle ha megtartja. A volt VTi hondámra majdnem 2 évet vártam, mindaddig míg egy számomra megfelelő ajánlatra rábólintottam. A kultikus gyári állapotú régebbi japán autóknál már megtörtént az árrobbanás, de még mindig nem olyan irdatlan szinten mint a szociknál. Jelenleg már 35e km van benne, néha meg kell járatni, mert az állás sem jó neki. Köszönöm, remélem neked meg még sokáig hű társad lesz!

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8869
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
  • Autó: Toyota Carina E sedan 1.6 (AT190L-AEMDKW) 4A-FE; volt: Maruti 800 F8B
Re:Carina
« Válasz #35075 Dátum: 2020.08.19 12:40:57 »
Sziasztok!

Ma megvolt a (nálam) négyévente esedékes váltóolajcsere.
Tavaly már megvettem 2 liter Castrol Syntrans Multivehicle 75w90-et, mivel  4 éve maradt 3 literből fél liter. Ezt akkor jól visszazártam, és most használtam fel. Szépséghiba, hogy kicsit sárgább volt, mint a most újak. Ami meg lejött a váltóból, az még sokkal sárgább volt... Olyan 2,4 liter körül tudtam beletuszkolni, szerintem az elég lesz neki.
Na megvolt a csere, mondom kipróbálom, leengedtem a tető alá a kocsit, mondom most hátramenetben felmegyek a kapuig. Ahogy megálltam, kapcsolom a hátramenetet, és úgy beugrott, hogy nem hittem el, de tényleg ennyi volt :) Hála Istennek használhatott neki, ma megyek a városba egy-két helyre, majd kiderül  :yes:
A hűtőfolyadékcsere is esedékes, csak addig nem fér bele, amíg mennem kell vele, de sürgős az is már.
Mennyire hajlamos eldurranni a vízpumpán levő gumicső? Cseréljem le elővigyázatosságból? Az a bajom vele, hogy elég szűk helyen van, és egyszerűbb lenne majd vízpumpacserénél levenni. Vagy van valami trükk...? Lehet egyet berendelek a márkaszervizben, ha nem túl drága, bár szerintem az állásban is öregszik szegény.
Most nézem, hogy 2,6 liter kellene a váltóba. Azt hiszem úgy állok vele, hogy az orra feljebb legyen, és beleengedem azt a kb. 1 dl-t, ami maradt a flakonban.
« Utoljára szerkesztve: 2020.08.19 13:07:44 írta vd1234 »

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8869
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
  • Autó: Toyota Carina E sedan 1.6 (AT190L-AEMDKW) 4A-FE; volt: Maruti 800 F8B
Re:Carina
« Válasz #35076 Dátum: 2020.08.19 14:02:08 »
Az öreglány garázsomban pihen. Nem megszabadulni akarok tőle csak kivárok egy jó ajánlatot. Nem igazán szoktam beszámítani,de meghallgatni azt megszoktam. Volt olyan év ahol a két műszaki közt csak 600km mentek vele, meg hát az első tulajnál is garázsban állt. Régi japán autók érdekelnek, amik gyári állapotnak örvendenek, jah és tudom, csúnyán beütöttem a fejem. :lol: Én a szentháromságot preferálom, egy a garázsban, másik a szaladgálos mindenes, harmadikon meg dolgozok. Valamelyik pár évente cserélődni szokott. Nekem nem kell ennél több. A te helyedben én is így csinálnám, az ilyen autót addig kell már hajtani míg ki nem robban az atomháború. Van ilyen ismerősöm aki a nissan vanette-jéhez áll így hozzá. Ő sem adná el már, több haszna van belőle ha megtartja. A volt VTi hondámra majdnem 2 évet vártam, mindaddig míg egy számomra megfelelő ajánlatra rábólintottam. A kultikus gyári állapotú régebbi japán autóknál már megtörtént az árrobbanás, de még mindig nem olyan irdatlan szinten mint a szociknál. Jelenleg már 35e km van benne, néha meg kell járatni, mert az állás sem jó neki. Köszönöm, remélem neked meg még sokáig hű társad lesz!
Ha lehet tudni, a másik kettő autód konkrétan micsoda?

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2657
  • Autó: Toyota Carina ϰƐ '96 1.6 Liftback
Re:Carina
« Válasz #35077 Dátum: 2020.08.19 15:28:01 »
Sziasztok!

Ma megvolt a (nálam) négyévente esedékes váltóolajcsere.
Tavaly már megvettem 2 liter Castrol Syntrans Multivehicle 75w90-et, mivel  4 éve maradt 3 literből fél liter. Ezt akkor jól visszazártam, és most használtam fel. Szépséghiba, hogy kicsit sárgább volt, mint a most újak. Ami meg lejött a váltóból, az még sokkal sárgább volt... Olyan 2,4 liter körül tudtam beletuszkolni, szerintem az elég lesz neki.
Na megvolt a csere, mondom kipróbálom, leengedtem a tető alá a kocsit, mondom most hátramenetben felmegyek a kapuig. Ahogy megálltam, kapcsolom a hátramenetet, és úgy beugrott, hogy nem hittem el, de tényleg ennyi volt :) Hála Istennek használhatott neki, ma megyek a városba egy-két helyre, majd kiderül  :yes:
A hűtőfolyadékcsere is esedékes, csak addig nem fér bele, amíg mennem kell vele, de sürgős az is már.
Mennyire hajlamos eldurranni a vízpumpán levő gumicső? Cseréljem le elővigyázatosságból? Az a bajom vele, hogy elég szűk helyen van, és egyszerűbb lenne majd vízpumpacserénél levenni. Vagy van valami trükk...? Lehet egyet berendelek a márkaszervizben, ha nem túl drága, bár szerintem az állásban is öregszik szegény.
Most nézem, hogy 2,6 liter kellene a váltóba. Azt hiszem úgy állok vele, hogy az orra feljebb legyen, és beleengedem azt a kb. 1 dl-t, ami maradt a flakonban.
Szia! Én is úgy töltöm a váltóolajat, hogy feljebb áll az eleje kicsit, menjen csak bele az előírt mind! A vízcsőcsere nehezen hozzáférős, szerintem  nyugodtan várd ki a vízpumpa cserét. Apropó: az sem túl rég volt, ha jól emlékszem a gyűrűcserénél, nemde? Akkor miért iparkodnál vele?
A hűtőfolyadék csere nálam is esedékes már, de most állandó használatban van az öreglány. Rendesen át akarom öblíteni, a blokkon lévő csavart is megbontva, ecettel kioldani a vízkő maradékot a hűtőből, mert szerintem a múltkor még maradt benne, s ha tudom, akkor a fűtőradiátort is átmosom, de ez mindenestül (legalább) fél napos játék lesz.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8869
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
  • Autó: Toyota Carina E sedan 1.6 (AT190L-AEMDKW) 4A-FE; volt: Maruti 800 F8B
Re:Carina
« Válasz #35078 Dátum: 2020.08.20 16:32:26 »
Szia! Én is úgy töltöm a váltóolajat, hogy feljebb áll az eleje kicsit, menjen csak bele az előírt mind! A vízcsőcsere nehezen hozzáférős, szerintem  nyugodtan várd ki a vízpumpa cserét. Apropó: az sem túl rég volt, ha jól emlékszem a gyűrűcserénél, nemde? Akkor miért iparkodnál vele?
A hűtőfolyadék csere nálam is esedékes már, de most állandó használatban van az öreglány. Rendesen át akarom öblíteni, a blokkon lévő csavart is megbontva, ecettel kioldani a vízkő maradékot a hűtőből, mert szerintem a múltkor még maradt benne, s ha tudom, akkor a fűtőradiátort is átmosom, de ez mindenestül (legalább) fél napos játék lesz.
Szia Zoli!

Először is köszönöm még egyszer a mai segítséget, ment bele az RO víz :)
Vízpumpa cseréje 2013-ban volt emlékeim szerint, nem olyan kevés idő, kicsit mintha lenne folyásnyom is, de nem igazán fogyott a hűtőfolyadék hála Istennek. Legközelebbi vezérléscsere 2024-25 körül esedékes, akkor a vízpumpa már 12 éves lesz, a folyadékcseréket megkapja, azért az számít szerintem, meglátjuk, meddig bírja a Dolz ;)
Első körben meg is volt a hűtőfolyadék cseréje, lejjebb volt az orra leeresztéskor, kb. 5 liter jött le, nem tudom, biztos maradt benne valami, megemeltem a hátulját, akkor se jött több. Amennyire tudtam, hidegen kézzel légtelenítettem (akkor már feljebb volt az orra, dombos udvaron megoldható ;) ), felmelegítettem a motort, beállt az alapjárat, kicsit ment még és leállítottam. Diszkréten mentek a buborékok a tágulásiba. Majd figyelem a szintet, biztos kell rátölteni a tartályba valamennyit.
Eneos Hyper Cool XLR volt benne, szép tiszta, csillogós volt, alig habzott, pedig a motormelegítő miatt többet terhelem szerintem. Nem is mosogattam a rendszeren semmit, 4 éve úgy emlékszem, hogy kellett. Akkor ment bele szerintem először az XLR.
Ugyanilyen is ment bele, mivel 1-2 éve volt a Szakálnál akcióban és előre megvettem (nem kér enni), most már sajnos  nem nagyon kapható, ahogy néztem. Hála Istennek újabb 4 évre letudva, remélem legalábbis :)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8869
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
  • Autó: Toyota Carina E sedan 1.6 (AT190L-AEMDKW) 4A-FE; volt: Maruti 800 F8B
Re:Carina
« Válasz #35079 Dátum: 2020.08.29 16:00:53 »
Sziasztok!

Koronavírus ide, kevés autózás oda, nem bírtam már, és lecseréltem ma a motorolajat és az olajszűrőt is  ::) Már december eleje óta benne volt, elvileg február végéig jó lesz. Ránéztem a spritmonitorra, légszűrőcsere is lett. Tíz nap alatt váltóolaj, hűtőfolyadék és motorolajcsere. A kormányműnél valahol ereszti az olajat alul bal oldalon, de a tartályt nézve nem nagyon fogy, ezt egyelőre nem bolygatom  :wacko: Ilyenkor nagy macera azt kivenni/javítani/cserélni? Abból a szempontból jó is lehetne a javítás, hogy a hátsó motortartó bakot akkor könnyebben ki lehetne cserélni, de erre mostanában nem lesz időm, remélem elmegy még egy jó darabig. Amúgy semmi hiba nem érződik, rendesen dolgozik a szervó. Az olajszintet nézem majd. Novemberben vagy decemberben műszaki, annyira nem szoktak szőrözni vele, de előtte lepucolom féktisztítóval  :surrender:,
A rotort és az elosztófedelet is megnéztem, még bírják hála Istennek. Ami benne van rotor, azt annak idején a Kovácstól rendeltem, Nipparts néven futott, elég robusztus darabnak néztem, elég jól hasonlított a gyárihoz, nem a Facet-féle pille kivitel. Tartalékba vettem a Szakálnál egy kép alapján hasonló Blue Print rotort. Most alkalmam nyílt összehasonlítani: a rajtuk levő öntött számok pontosan ugyanazok és ugyanott vannak, ugyanúgy néz ki minden másban is a kettő, tehát ugyanaz a gyártó, azt nem tudom, hogy ki.

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3624
  • a versenyző
  • Autó: Carina-E 1.6 XLi Sedan '93 Miénk új korától fogva
Re:Carina
« Válasz #35080 Dátum: 2020.09.04 00:22:38 »
Sziasztok Carinások!

Régen írtam ide, egy ideje a Facebook-os Carinás csoportot követtem inkább, de örömmel látom, hogy itt is vannak Carinás beírások!
Eladtam a napi használós dízel autómat, elővettem az öreglányt, ismét az lesz a napi használós kocsim, csak rendbe kell picit tennem.
A fékkel kezdem, mert elől megint vason van pedig nem ment sokat ezzel a betéttel. Írtam nagyon régen, hogy ha van gyenge pontja számomra a Carinának, akkor az a fék.
Persze normál tempónál nincs még azzal sem gond de én nem úgy használom szegényt.
Hátsó fék már sok-sok éve tárcsafékesre lett alakítva, az be is vált, javított a helyzeten, de most jönnek az elsők. Beszereztem hozzá a T25-ös Avensis első nagy 295mm-es fékét, holnap lesz beszerelve. Hátrány az az, hogy ezután csak 16"-os vagy nagyobb kerekek mehetnek rá, de úgyis van 17-es garnitúrám, gumit is megrendeltem már rá.
Ha valakinek kell 15-ös Borbet 7" széles ET35-ös felnigarnitúra olcsón az írjon vagy cserélem 16-os acélfelnikre. Megvannak még a 14"-os gyári acélfelnik is valahol a padláson de nagyon rozsdás gyatra állapotban, ha valaki akar velük foglalkozni és homokszórózás/csiszolás után meg lefesti/szinterezteti magának akkor jelképes összegért viheti.

Kérdés: Az üzemanyag beöntő csövem olyan mint a szita, ki hol vett újat vagy hogyan újította fel?
Pár helyen régebben lehetett kapni: "8143529 beöntőcső KLOKKERHOLM" az ára sok évvel ezelőtt 13eFT körül volt most már 20eFt de nincs is készleten...


"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8869
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
  • Autó: Toyota Carina E sedan 1.6 (AT190L-AEMDKW) 4A-FE; volt: Maruti 800 F8B
Re:Carina
« Válasz #35081 Dátum: 2020.09.04 22:26:17 »
Szia Balázs!

Örülök, hogy írtál  :clap: Remélem, hogy jól vagytok!
A fékkel nekem nincs bajom, bár valószínűleg egészen más módokon használjuk a gépet  :D 64 ezer km óta egyszer cseréltem első betéteket, azt is azért, mert leesett egyikről a súrlódó réteg.

A említett üzemanyagcsőről én is értekeztem több hozzáértővel. Kalapos küldött talán zsu+hu (?) linket, ahol volt ilyen cső, hasonló árban. Karosszériás ismerősöm pedig azt mondja, hogy egyszerűen le kell vágni a csöveket úgy, hogy a megmaradó csonkokra megfelelő gumicsöveket lehessen bilincselni és probléma megoldva. A középső rész az, ami szétlyukad, én is úgy néztem az enyémen...

Kíváncsi vagyok, mi lesz az új fékekkel :)

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2657
  • Autó: Toyota Carina ϰƐ '96 1.6 Liftback
Re:Carina
« Válasz #35082 Dátum: 2020.09.05 10:48:50 »

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3624
  • a versenyző
  • Autó: Carina-E 1.6 XLi Sedan '93 Miénk új korától fogva
Re:Carina
« Válasz #35083 Dátum: 2020.09.05 14:47:40 »
Szia Dániel!

Karosszériás ismerősöm pedig azt mondja, hogy egyszerűen le kell vágni a csöveket úgy, hogy a megmaradó csonkokra megfelelő gumicsöveket lehessen bilincselni és probléma megoldva.

Ez egy nagyon jó ötlet!

Első fékek bent vannak, de a légtelenítésnél kiderült, hogy a hátsó is be van rohadva egyik oldalt, ezért a javítókészletet megrendeltük... Folyt.köv.
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3624
  • a versenyző
  • Autó: Carina-E 1.6 XLi Sedan '93 Miénk új korától fogva
Re:Carina
« Válasz #35084 Dátum: 2020.09.05 15:07:31 »
SZia FUBA!
Itt még egy darab beöntőcső van állítólag

Szia Zoli!

Megrendeltem, majd kiderül tényleg van-e nekik vagy sem... Igaz, hogy k drága, de ha van akkor végre nem lesz benzinszagú bal hátul az autó.
Ha nincs akkor az lesz amit Dániel írt, bár az enyém végig nagyon rozsdás nem csak középen.
Köszönöm a segítségetek!
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...