Sziasztok!
Kapcsolódva az előző hozzászólásomhoz, megvan a fémdobozos fékfolyadék. Azt írja rá a gyártó, hogy évente kell cserélni, gondolom neki pénz, azért
Hát szerintem én 2 év alatt nem cserélem...
Ma nekiálltam a flexicső beépítésnek. Olyan volt, mint a traktor, ha már csak közepes gázt is kapott.
Offday leírását megnéztem, eléggé hasznos volt, itt is köszönöm
Kissé vontatottan haladtam egyedül, a földön szerelve, úgy, hogy le kellett venni az egész rendszert (ez a hegesztést is nagyon megnehezítette).
Én is 50x150-es flexicsövet vettem, a kipufogócső kicsit vékonyabb, olyan 48mm, azért megoldható volt. Vettem 1,6mm-es rutilos hegesztőpálcát, de nem voltam elégedett vele.
Sikerült szerezni régebben hőálló hegesztőpálcát (
Kasamas 410W), ez 1200 Celsius fokig reveálló, ezzel hegesztettem meg a csövet mindkét végén. Nem is festettem semmit, mert a flexicsőnek szerintem bírnia kell, a gyári csövek bírják (hihetetlen, semmi bajuk), és a varrat is bírja. Remélem nem tévedek. Horganyspray-m van, az is 600 fokig hőálló...
Kicseréltem a két tűzkarikát is, ott ahol a leömlőnél van a csatlakozás, hála Istennek jó méretet sikerült a boltban adniuk. A tűzfal alatt levő gumibakot is újra cseréltem, mivel elég kemény volt és félig beszakadt már. A leömlő alatti csatlakozón is volt szerintem repedés 1-2 darab, ezeket a hőálló pálcával javítottam.
A hátsó dobnál levő gumibakok egész jók még, és bár vettem újakat, nem cseréltem őket, mert ahogy néztem nem könnyen cserélhető (szerintem csak roncsolással).
Ránézésre sokkal jobban áll, mint eddig. Minden visszament, viszont a hátsó dob első gumibaktartóját fogó két hatos csavar egyik kocsiban levő menete megszakadt, mondjuk 26 éves autónál ennyi legyen a legnagyobb baj. Holnap ezzel megpróbálok kezdeni valamit, aztán próba, nagyon kíváncsi vagyok...