Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6582396 alkalommal)

0 Felhasználó és 12 vendég van a témában

Kafi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Carina
« Válasz #34440 Dátum: 2017.06.01 21:37:04 »
Jó helyre került a GTi...lesz vele munka bőven :)

Kafi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Carina
« Válasz #34441 Dátum: 2017.06.01 21:53:38 »
Jó helyre került a GTi...lesz vele munka bőven :)
Probléma nélkül jött haza pályán 150km-t.
Hazaértem, felemeltem, volt egy kis hű meg há, írtam egy A4-es oldalnyi hibalistát, azóta ha van egy kis időm bogarászom. Lassan végzek a villamos részével, 30centis kábelek 4 darabból behúzva és társai...
Kiszereltem a "racing" pedálokat, inkább a gyári kinézetre törekszem. Ehhez persze ahogy nézegettem kell vennem egy 5 ajtós donort, mert fekete kilincset szeretnék nem fehéret, akkor már van egy komplett hátulja ami átkerülhet, beltérbe 1-2 takaró, a famintás középkonzolt és óracsoport keretet is megszüntetem feketére, a műszerfal ki van fúrva, szóval abból is kell egy szép darab, hogy ne legyen lyukas...sok az ilyen apróság, de még így is elvarázsol...van, hogy csak ülök a műhelyben és nézem azt a kecses farívet amire a mesebeli jelző mondhatni kevés.
Ilyenkor persze megpillantom tán a legnagyobb bánatomat is, hogy a kipufogóra két Supersprint vég van húzva ami a dobra lett felvarrva. Namost a gyári Futaba dob ott, a hegesztésnél kifúj, lyukas. Eldobni nyilván nem fogom, mert ez így gyári. Üvöltő sportdobos megoldások nem érdekelnek, tán még valami gyári turbós verziót felaggatnék, de azt meg nem lelnék max aranyárban.
Nyár végéig rendbe szeretném tenni a kasznit meg a futóművet /lengéscsillapítók, gömbfejek, stabszilentek, lengőkarszilentek/ aztán élvezni egy kicsit még a nyár végén, aztán ősszel visszaülni a 2c carinába ez meg csontozódik, fényezlődik, összerakódik, hogy jövőre újra róhassa az utakat.
Persze...ez a terv...aztán a megvalósulás megint egy más kérdés...
Azért...a kollégám szerint látni kellett volna a kereskedő arcát /aki egyébként korrekt volt/ amikor elmondtam Neki, hogy lényegében mi is ez.
És minden anyázást, kínlódást, okfejtést és szopást előre félretéve azt kell mondanom...örülök, hogy nem valami afrikai országban fogja kergetni a tevéket.  :sorcerer:

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3034
Re:Carina
« Válasz #34442 Dátum: 2017.06.02 06:41:30 »
Jó helyre került a GTi...lesz vele munka bőven :)
Örülök, hogy jó helyre került  :yes: remélem, mihamarabb élvezheted is. Keresd kamikazét, ZéBalázst bontott cuccokért.

VSanyi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 151
Re:Carina
« Válasz #34443 Dátum: 2017.06.02 10:17:46 »
Jó helyre került a GTi...lesz vele munka bőven :)
Megnéztem volna a buki arcát  :D
Nagyon jó hogy ilyen helyre került! Sok örömet kívánok a bosszúságok mellé!!!
Remélem sikerül rendbe szedned és hogy elhozod egy Carina talira, és tarthatnál egy kis elményautózást az ilyen utcai-szekereseknek mint én  :whistling: :innocent:

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #34444 Dátum: 2017.06.04 21:37:20 »
Probléma nélkül jött haza pályán 150km-t.
Hazaértem, felemeltem, volt egy kis hű meg há, írtam egy A4-es oldalnyi hibalistát, azóta ha van egy kis időm bogarászom. Lassan végzek a villamos részével, 30centis kábelek 4 darabból behúzva és társai...
Kiszereltem a "racing" pedálokat, inkább a gyári kinézetre törekszem. Ehhez persze ahogy nézegettem kell vennem egy 5 ajtós donort, mert fekete kilincset szeretnék nem fehéret, akkor már van egy komplett hátulja ami átkerülhet, beltérbe 1-2 takaró, a famintás középkonzolt és óracsoport keretet is megszüntetem feketére, a műszerfal ki van fúrva, szóval abból is kell egy szép darab, hogy ne legyen lyukas...sok az ilyen apróság, de még így is elvarázsol...van, hogy csak ülök a műhelyben és nézem azt a kecses farívet amire a mesebeli jelző mondhatni kevés.
Ilyenkor persze megpillantom tán a legnagyobb bánatomat is, hogy a kipufogóra két Supersprint vég van húzva ami a dobra lett felvarrva. Namost a gyári Futaba dob ott, a hegesztésnél kifúj, lyukas. Eldobni nyilván nem fogom, mert ez így gyári. Üvöltő sportdobos megoldások nem érdekelnek, tán még valami gyári turbós verziót felaggatnék, de azt meg nem lelnék max aranyárban.
Nyár végéig rendbe szeretném tenni a kasznit meg a futóművet /lengéscsillapítók, gömbfejek, stabszilentek, lengőkarszilentek/ aztán élvezni egy kicsit még a nyár végén, aztán ősszel visszaülni a 2c carinába ez meg csontozódik, fényezlődik, összerakódik, hogy jövőre újra róhassa az utakat.
Persze...ez a terv...aztán a megvalósulás megint egy más kérdés...
Azért...a kollégám szerint látni kellett volna a kereskedő arcát /aki egyébként korrekt volt/ amikor elmondtam Neki, hogy lényegében mi is ez.
És minden anyázást, kínlódást, okfejtést és szopást előre félretéve azt kell mondanom...örülök, hogy nem valami afrikai országban fogja kergetni a tevéket.  :sorcerer:
Gratula! Ennyiért nagyon megérte szerintem is! Ha észrevettem volna lehet én is rárepülök...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Carina
« Válasz #34445 Dátum: 2017.06.05 21:02:41 »
Szombaton a Carinánk mellé újabb családtag érkezett, egy ezüst metál Previa 2.0  D4D.  :clap: :clap: :clap:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

Jovanotti78

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 27
Re:Carina
« Válasz #34446 Dátum: 2017.06.07 18:08:04 »
Sziasztok!

Hol lehet küszöböt vásárolni? Mindkettő oldalra szükségem lenne.


lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #34447 Dátum: 2017.06.08 21:16:22 »
Sziasztok!

kérném a segítségeteket.
A múlthéten beindult a Carinám a gyújtótrafó csere után.
És ment 2 napot.

Na, de most végre van hibakód, mert, hogy eddig nem volt.

13. RPM signal, Knock Control CPU (ECM).
21. Oxygen Sensor.
25. Air-Fuel Ratio Lean.

Ez így egyszerre hogy jöhetett elő?


A 21-25 összefügghet. A keverék túl szegény?  A kivett gyertyák nagyon tiszták voltak annak ellenére, hogy már régóta csak indítózgatjuk, de nem indul. Nem lehet, hogy nem kap üzemanyagot?
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.08 21:20:02 írta lp »
Prius 2 - a mosolygós autó.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3034
Re:Carina
« Válasz #34448 Dátum: 2017.06.08 21:45:47 »
Szia Peti!

Nekem is 21 és 25-ös hiba volt, amikor behalt a lambdaszondám.  A 13-as, a főtengely jeladó hiba onnan is látható, hogy indítózásnál nem mozdul meg a fordulatszámmérő. Persze a vezetékét is meg kell nézni.
A főtengely jele nélkül az ECU nem ad üzemanyagot, ergo égés, így kokszosodás se lehet  :excl:

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #34449 Dátum: 2017.06.08 22:25:33 »
Szia Peti!

Nekem is 21 és 25-ös hiba volt, amikor behalt a lambdaszondám.  A 13-as, a főtengely jeladó hiba onnan is látható, hogy indítózásnál nem mozdul meg a fordulatszámmérő. Persze a vezetékét is meg kell nézni.
A főtengely jele nélkül az ECU nem ad üzemanyagot, ergo égés, így kokszosodás se lehet  :excl:
Szia Zoli!

Akkor a tiszta gyertya érthető.
Az érdekes az, hogy még 2-3 hete nem volt hibakód, ahogy írtam is. Azóta összesen 2 napot ment az autó -ennyi idő telt el a bontott trafó beépítése és az ismételt leállás között -, és ennyi időalatt egyszerre betojt a főtengely jeladó is és a lambda szonda is?

Vagy valószínűsíthető, hogy a főtengely jeladó hibája miatt az ECU nem ad üzemanyagot, és a rendszer azt érzékeli, hogy szegény a keverék?

Egyébként nem találtam a főtengely jeladót. Én, ha szemben állok az autóval, a motor bal oldalán hátul kerestem. Ha tudjátok pontosan hol van, írjátok meg légyszi'!
Prius 2 - a mosolygós autó.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #34450 Dátum: 2017.06.09 06:53:16 »

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3034
Re:Carina
« Válasz #34451 Dátum: 2017.06.09 07:14:43 »
Szuper!   Itt látszik, ahogy a főtengely "fogaskerekére" néz.
Peti! Cselekedj az 5-ös doksi 11. oldala alapján. Előbb mérd meg az ellenállást: 1.631-2.740 Ohm között kellene lennie. A csatlakozója a nívópálca mellett van, ahogy a rajzon is látszik a 12-es oldalon.
A lamdaszonda hibajel valóban nem lényeges most, attól még indulhatna a kocsi, jó főtengely-jeladóval kiderül majd az igazság róla.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #34452 Dátum: 2017.06.10 08:48:40 »
üdv Peti!

0:59-nél látszik.

https://www.youtube.com/watch?v=MjH-B2potIE&feature=youtu.be&t=59
De ez nem a jeladó.
illetve ott a "keréken a jel" szövegnek az "a" betűje alatt, az a kerek valami?
« Utoljára szerkesztve: 2017.06.10 08:54:15 írta lp »
Prius 2 - a mosolygós autó.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #34453 Dátum: 2017.06.10 08:59:14 »
Szuper!   Itt látszik, ahogy a főtengely "fogaskerekére" néz.
Peti! Cselekedj az 5-ös doksi 11. oldala alapján. Előbb mérd meg az ellenállást: 1.631-2.740 Ohm között kellene lennie. A csatlakozója a nívópálca mellett van, ahogy a rajzon is látszik a 12-es oldalon.
A lamdaszonda hibajel valóban nem lényeges most, attól még indulhatna a kocsi, jó főtengely-jeladóval kiderül majd az igazság róla.

Létezik, hogy pár dolgot le kell bontani hozzá, azért nem láttam?
Sajna, most ki sem tudok szaladni rá nézni, mert a fiamnál van az autó. ott állt le.
Azt nézem, hogy bontottan is 25˙000,- Ft. :(
Prius 2 - a mosolygós autó.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #34454 Dátum: 2017.06.10 09:01:16 »
Ja, és akkor az összefügghet, hogy ha nem jó a főtengely jeladó, akkor em megy a fordulatszámmérő és ezért ad RPM hibakódot?
Prius 2 - a mosolygós autó.