Jó helyre került a GTi...lesz vele munka bőven
Probléma nélkül jött haza pályán 150km-t.
Hazaértem, felemeltem, volt egy kis hű meg há, írtam egy A4-es oldalnyi hibalistát, azóta ha van egy kis időm bogarászom. Lassan végzek a villamos részével, 30centis kábelek 4 darabból behúzva és társai...
Kiszereltem a "racing" pedálokat, inkább a gyári kinézetre törekszem. Ehhez persze ahogy nézegettem kell vennem egy 5 ajtós donort, mert fekete kilincset szeretnék nem fehéret, akkor már van egy komplett hátulja ami átkerülhet, beltérbe 1-2 takaró, a famintás középkonzolt és óracsoport keretet is megszüntetem feketére, a műszerfal ki van fúrva, szóval abból is kell egy szép darab, hogy ne legyen lyukas...sok az ilyen apróság, de még így is elvarázsol...van, hogy csak ülök a műhelyben és nézem azt a kecses farívet amire a mesebeli jelző mondhatni kevés.
Ilyenkor persze megpillantom tán a legnagyobb bánatomat is, hogy a kipufogóra két Supersprint vég van húzva ami a dobra lett felvarrva. Namost a gyári Futaba dob ott, a hegesztésnél kifúj, lyukas. Eldobni nyilván nem fogom, mert ez így gyári. Üvöltő sportdobos megoldások nem érdekelnek, tán még valami gyári turbós verziót felaggatnék, de azt meg nem lelnék max aranyárban.
Nyár végéig rendbe szeretném tenni a kasznit meg a futóművet /lengéscsillapítók, gömbfejek, stabszilentek, lengőkarszilentek/ aztán élvezni egy kicsit még a nyár végén, aztán ősszel visszaülni a 2c carinába ez meg csontozódik, fényezlődik, összerakódik, hogy jövőre újra róhassa az utakat.
Persze...ez a terv...aztán a megvalósulás megint egy más kérdés...
Azért...a kollégám szerint látni kellett volna a kereskedő arcát /aki egyébként korrekt volt/ amikor elmondtam Neki, hogy lényegében mi is ez.
És minden anyázást, kínlódást, okfejtést és szopást előre félretéve azt kell mondanom...örülök, hogy nem valami afrikai országban fogja kergetni a tevéket.