...
Amúgy 3500-4000-től indul meg igazán az 1.6-os 4A-FE, aki megtapasztalja, talán nem is akar máshogy járni, ugye FUBA?
Bezony!
4500-6250 rpm között a fincsi.
Szegénykémet múlt héten érte egy kis sérülés.
Megjárattam egyik nap, hogy ne csak álljon és fogtam egy olyan úthibát, hogy leszakadt a kipufogóm a katalizátor után (ugye az enyém ültetve van és a fényképeken már mutattam, hogy ráadásul szerintem alacsonyabban volt a rendszer mint más Carinákon, de ti megnyugtattatok, hogy ez ilyen)
.
Nem tudom, hogy csak a rázkódástól vagy a középső dob pereme bele is akadt a kátyú szélébe, de most lent van a kipuf a földön az tuti.
Megálltam, megnéztem mitől lett hirtelen dragster hangja, de felkötni nem tudtam, így hát bementem a munkahelyemre szikrázó középső dobbal, reménykedve, hogy nem szakadnak le a következő kátyúnál a maradék hátsó rögzítési pontok, kerülgettem is az úthibákat és végül kibírták. Eszméletlen hangja van, elgondolkodtam rajta, hogy teszek rá valami nyitottabb rendszert. A károkat még nem néztem meg, kíváncsi vagyok mennyi kopott le a középső dobból, mondjuk pont van egy bontott hibátlan tartalék rendszerem, ezért nagyon nem zavar ha menthetetlen, de lehet, hogy nem is a gyári kerül rá vissza...
Azért az nem semmi, hogy 23 évesen a gyári középső és hátsó kipufogó dob volt még rajta eddig, vagyis még "alatta" van
!
Megkerestem a fényképet, alacsonyan volt a rendszer, simán bele is akadhatott abba a rohadt gödörbe: