Üdv!
Sorban:
1. Nekem majdnem 5 éve INA vezérlés szett van benne, eddig jó. Az ára sem rossz.
2. Sajnos nem tudom, hol vannak a régiek (költözés volt), de mintha 28mm lenne az átmérőjük, bár nem biztos. De ez 4A-FE-nél volt ugye.
Szakálmetálnál lehet kapni méret alapján, párszáz forint darabja. Nem szokott sok kelleni, mivel ahol nem jó a hézag, azokat kell kivenni, és van amikor az egyik kivett lapka jó egy másik helyére. Régi lapka megmunkálását nem ajánlom.
Hidegen motornál kell mérni a hézagokat (az enyémnél biztosan), a
javításiban leírt módon. Remélem ez jó a tiédhez is, 11. oldaltól megy a hézagállítás.
Szívószelep hézag e szerint 0,19-0,29mm, kipufogószelep hézag 0,28-0,38mm. Hidegen.
Először mérés hézagmérővel, aztán ami nem jó, ott lapka ki. Lapka mérése, számolás, új lapka vétel, beszerelés. Jó összejelölni, vagy korrekten leírni, mi hol volt. A végén természetesen visszaellenőrizni, hogy jó lett-e a hézag. Egy mikrométer mindenképpen kell, tolómérővel nagy hibát lehet véteni. Mikrométer leolvasást biztosan tudni kell
Az enyémben a motorháztetőn belül rajta van egy matrica, azon olvashatók az értékek. Én a megadott határokon belül a lehető legnagyobbra állítottam a hézagokat, mert ahogy kopik alul a szelep meg a fészke, úgy jön feljebb a szára és csökken a hézag (szerintem...). Eddig jó, hála Istennek.
3. Szelepfedél tömítés nekem a gyári lett csak jó. Persze vékonyan pasztáztam, illetve a szerelésiben jelölt pontokon mindenképpen kell paszta, valami jobb minőség lehetőleg.
Ha minden jó, akkor kb. 90 ezer kilométerig úgysem kell emiatt levenni