Szia Kalapos
Én is ilyen problémával küszködöm többek közt
Szeretnélek megkérni,hogy írd meg honnan és mennyi pénzért vetted az új japán PCV szelepet
Ha nem akarod közzé tenni az infót írj PÜ - t
Előre is köszönöm ![helpsmilie :helpsmilie:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/helpsmilie.gif)
Szia!
Miért ne lenne publikus? Amúgy is ígértem, hogy beszámolok róla.
A helyi Toyota márkakereskedésben rendeltem meg, egy hét alatt ideért. Kicsit húzós az ára ahhoz képest, hogy "egy darab műanyag" (5500+ÁFA), de így utólag nem bánom. A hidegindításkor korábban hallott erős szíváshang a csere után azonnal megszűnt, ekkor már bíztam benne, hogy jó nyomon járok. A nívópálca szerint 1000 km alatt kb. 2 deci fogyott. A szelepen van némi olaj, de ez a minimális a vákuumcső falán terült el, mert az olajleválasztó tök üres.
![clap :clap:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/clap.gif)
Miután már a 10 ezrediket tapossa az olaj, nem aggódom emiatt, mert a korábbi tapasztalatom is az volt, hogy az én használatomban (fele rövid táv) 8000 után kezd fogyni. (Ebben a hidegben nem volt kedvem aláfeküdni, majd talán most, ha marad a jó idő.)
A lényeg, hogy a PCV szelepen keresztül nem távozik már!
A történethez tartozik, hogy kicseréltem a gumitömítését is (ezt már korábban megvettem, kb. 2000 volt), mert a régi olyan volt már, mint a bakelit.
3 darabban (!) jött ki a csőrös fogóval. Kár, hogy nem fotóztam le, kemény, fényes fekete műanyag lett belőle. tömítetlenség itt is kialakulhatott, ezért pár nap után próbából visszatettem a régit, de a szívászaj rögtön jelentkezett, úh. a szelep volt a hunyó.
Ui: a korom kezd szürkülni a kipuf végén, és már barna foltokat is látok benne (végre a rozsda!
![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)