Lambdaszonda:Több Toyotámban is volt cserélve.Hibakód nem volt.ami volt:Magas fogyasztás,kb 9L,magas Co,érték.Mértük multiméterrel,de bizonytalan volt az eredmény.Számitógépre rakva,a diagramból,rögtön látszott a lassan,későn reagáló szonda.Csere után ok.
Kormány:Hát azt a p.ragasztót én sem vállalnám be.lehet érdemes lenne más műhelyt is megkérdezni.Az enyém is szét volt amikor megvettem.Kapott egy használt sportkormány agyat.és egy műbizonylatos,bőr sport kormányt.Kb 15000-ből kijött.Légzsákom nem volt így nem is hiányzik.A kormányt imádom.Nagyon picit nehezebb,de sokkal pontosabban irányitható.ha műszakin mégis hiszti lenne.öt perc átdobni a gyárit.
Váltóolaj:Nekem is a Castrol Multiv.,van benne+1 tubus Xado adalék.Vételkor a kettes,nem reccsent,de karcosabban ment.Jobb lett,úgy maradt,teljesen rendben van.A Transaxle-t, a Bárdinál,GL-5-nek írja.Már nem tudom hol de olvastam,hogy modernebb váltókba való,és az adalékanyagai,gondot okozhat a régebbi típusú váltókban.aA Castrol,is a Multiv-t ajánlja.
http://castrolmintabolt.hu/castrol-kalkulatorA cserét én is úgy csinálom,ahogy Vd leírta.
Más:Leműszakizott az autó!Műszakilag összesen egy jobb,gömbtámazst kellett cerélni.Volt egy kis hegesztés,a taposónál,meg a jobb első toronynál,és egy pár felületi rozsda rendbe rakva.Volt egy kicsi hiszti a kormány miatt,mert nem tudta rendesen fotózni,és nem tetszett hogy a kipufogó vég hegesztve van nem csavarozva,de megoldódott.
Viszont volt egy meglepetés!A múltkori vizsgán,ugyanitt nem kaphatott kék címkét,az évjárata miatt.Most pedig ott virít rajta egy szép KÉK színű címke.Nem kérdeztem,nem szóltam,nehogy meggondolják magukat.De nem értem,most akkor lehet,nem lehet,de mégis lehet?