Szia
Szerintem nézd át az üzemanyagrendszer elemeit,különösen az injektorok tömítettségét,hiszen nekem is ezekkel a tünetekkel volt beteg a Carina
Egész pontosan a rángatásra és egyéb általad felsorolt tünetre gondolok Én is agyújtásra gyanakodtam sokáig,de nem ott volt a gond
Nekem az 1-es henger injektora szó szerint kotyogott a szívócsonkba
Ahogy ezt a hibát kijavítottam megszűnt a rángatás,és a magas fogyasztás valamint érezetm,hogy 116 LE dolgozik alattam
[/quote]
Megnéztem.Injektorok rendben,ellenálások kimérve,és féktisztítóval megnézve,nincs tömítetlenség.Szivattyú jó,benzinszűrő,nem régen lett cserélve,folytószelepház,szétszedve kitakaritva.Új hibaüzenet nincs.Az alapjáratot melegen is magasan tartja,kb1200rpm.De néha beáll, jó az alapjárat,húz,forog megy.Akkor a legrosszabb ha meleg motorral megállok vagy 10percre,és amikor indulok akkor nagyon szaggat.ma reggel is hideg motorral indulva hibátlan volt,aztán 10km után megint kezdte,és alapjáraton ki-ki hagyott egy henger.Hétvégén szétszedtem,az ecu-t,átnéztem nagyitóval,de semmi melegedés,probléma nem látszik.Újra átmértem mindent,de minden értéken belül.Lambdaszondát széthúztam.A hibát beírta,de a rángatás maradt.Kimértem változik a feszültség,dolgozik a szonda.Bár egyenletes fordulatnál is folyamatosan változik,(ez nem tudom ,hogy jó e így)gázadásra reagál.Mondjuk ezt kirakjuk a gépen ,és a diagramból olvasunk pontosabbat.40E-km futott,Ngk szonda.Most az lesz hogy ráakasztjuk a számítógépet,és megpróbálunk valamit,találni menet közben