Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6803809 alkalommal)

0 Felhasználó és 39 vendég van a témában

totya810612

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 91
Re:Carina
« Válasz #30690 Dátum: 2014.06.18 21:25:56 »


- időnként érdemes kitakarítani az oldalüvegek vezetősínjeit, kiszedve az üveget és letakarítani kívül a filces lécet, mert ha beleül az őspiszok, fel-le húzáskor karistolja az üveget!
----



Erre én is gondoltam, de nem mertem kivenni pedig megnéztem a videót is a műveletről.
Totya

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #30691 Dátum: 2014.06.18 21:36:37 »
üdv!

Pofon egyszerű, csak kb félig legyen leengedve, ha hozzáférsz a csavarokhoz kiszeded őket, utána csak felfelé ki kell bújtatni, ne feszegesd, könnyen kijön, arra figyelj le-be ne ejtsd az ajtóba az üveget, mert megpókhálósodik.. :D
Aztán jöhetsz cseredarabért!  :D

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #30692 Dátum: 2014.06.18 22:36:41 »
üdv!

Pofon egyszerű, csak kb félig legyen leengedve, ha hozzáférsz a csavarokhoz kiszeded őket, utána csak felfelé ki kell bújtatni, ne feszegesd, könnyen kijön, arra figyelj le-be ne ejtsd az ajtóba az üveget, mert megpókhálósodik.. :D
Aztán jöhetsz cseredarabért!  :D
A motor szétszedéséhez és kitakarításához ki kell szedni az üveget?
Prius 2 - a mosolygós autó.

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #30693 Dátum: 2014.06.19 21:13:52 »
http://
A motor szétszedéséhez és kitakarításához ki kell szedni az üveget?
Ha jól emlékszem nem,de ha nekiállsz érdemes szétszedni mindent,és kitakarítani,átzsírozni.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #30694 Dátum: 2014.06.19 21:29:20 »
http://Ha jól emlékszem nem,de ha nekiállsz érdemes szétszedni mindent,és kitakarítani,átzsírozni.
Nekem is szorul imitt-amott az ablak. De igencsak a motoron belül. A látható útját már átnéztem. ott nem volt baj.
Prius 2 - a mosolygós autó.

Matenak

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 211
Re:Carina
« Válasz #30695 Dátum: 2014.06.19 22:00:50 »
Sziasztok!
Múlt héten rendbe raktam a tetőmet, nagyon zörgött alacsony fordulaton és rossz úton is. Az egész tető kárpitot le kellett vennem hozzá, jó móka volt :wacko:, a csomagtartó világítás lámpáját nagyon nehéz volt kivenni a tető kárpitban van (kombi autóm van). Négy darab karom fogja be amihez semmilyen körülmények között nem férni hozzá, 20év és az izzó melege csont keménnyé alakította a karmokat, a végén úgy téptem le hogy lesz ami lesz. De szerencsére nem törtek el a karmok, egyenlőre vissza sem tettem, nagyon hülye megoldás se patent se csavar. A tető alatt volt keresztben 4-5 darab merevítő, ezek érték el néha a tető lemezt és ez zörgött. Lehet hogy gyárilag oda voltak pont hegesztve de mostanra az összes mozgott. A merevítők és a tető lemez között pár milliméter hézag volt amit karosszéria tömítő anyaggal nyomtam ki. Az eredmény kiváló lett, merev lett az egész tető lemezem és talán még csendesebb is lett az autó és nincs rezonancia a tető felől.

Nekem is volt ilyen problémám, amely rezonancia főleg hideg reggeleken volt idegesítően hangos. Nem kellett hozzá levenni az egész tetőkárpitot, sem tudományos anyagot odanyomni, én lebontottam csak elöl (így elég volt csak tükröt és napellenzőket levenni), hogy kis kezemmel be tudjak nyúlni a keresztmerevítőig és odagyűrtem egy kis rongyot. :) Azóta is csodálatos csend van.

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #30696 Dátum: 2014.06.19 22:20:46 »
Üdv!
Van egy kis gondom,bár nem is kicsi!.A múltkor amikor megállt,elég hamar meglett a hiba.A régi elosztófedelet felrakva,működött.Kb egy hétig jártam vele,és kapott új(Facet)fedelet,és rotort.Működött,nagyon jól ment,de csak 15km-t.Elkezdett szaggatni.Régi rotor vissza,működik.Kapott még egy rotort(Nipparts,Made in japan)Ahogy melegedett kezdte a szaggatást,aztán már alig ment,leállt.Régi rotor(CI-QH) vissza,ment 50km-t,nem volt gond,vagy kétszer rántott,egyet-egyet.Aztán megint kezdte a szaggatást,főleg amikor,lassitottam,tettem egy kettest,és finoman gyorsítani akartam,De egyenletes tempónál is lehetett érezni,hogy ránt egyet-egyet.Van két garnítúra,fedelem,rotorom,kábelem,de akárhogy cserélgettem,minden variációban,a hiba jelentkezik.Érdekes hogy az új cuccokkal rosszabb.Alapjáraton ,melegen is úgy csinál,mintha ki-ki hagyna egy henger.És az a legjobb az egészben,hogy nem mindig csinálja.van hogy elmegy,5-10 km-t hiba nélkül.Alapjárat is van hogy egyenletes,és hirtelen gondol egyet,ki -ki hagy egy henger.
Hibakódot néztem többször is.Először semmi,Aztán berakott,egy14-est(gyújtás jel,jeladó)Töröltem,és hiába rángatott,nem írta be újra.
Gyertyák újak.Kábel,jeladó,trafó,injektor kimérve,minden értékeken belül,hidegen,melegen.Folytószelepház.alapjárati motor,frissen kitakaritva,de az alapjárati fordulatot még mindig sokáig tartja magasan.Már majdnam üzemi fokon van,és akkor áll be,és nem fokozatosan,hanem hirtelen,és onnan stabil,jó az alapjárat,már amikor nem szaggat.Alapjárati motor működik,reagál,ha széthúzom a csatit.
Ha valakinek,Nyíregyháza környékén lenne,jeladója,trafója próbára azt megköszönném.
Pedig nincs elhanyagolva,kapott gyertyákat(DensoTT)bontott kormány gardánt,új gömbtámszt,friss olajat(Petronas 5w-40),szűrőket,készülök rendberakni a rozsdákat,de így hálálja meg.Egész nap szivatott,és még egyik Toyotámmal sem kinlódtam ennyit.Délután már komolyan szemeztem a kisbaltával,és az öngyújtómmal.
Ha van valami ötlet,ne tartsátok magatokban!

Kalmi

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 818
  • Corolla 1.3 XLI HB 1994
Re:Carina
« Válasz #30697 Dátum: 2014.06.20 06:28:18 »
A 14-es hiba az pontosabban azt jelenti, hogy nem érzékeli az ECU a gyújtó modultól a visszacsatoló jelet. (ezzel ellenőrzi az ECU, a gyújtás megtörténtét)

Ezek lehetnek az okai:
1. Hibás ECU (ténylegesen nem is megy ki a gyújtás jel a modulnak)
2. Hibás az ECU -> gyújtás modul vezeték (vagy valamelyik végén a csatlakozás)
3. hibás a gyújtás modul
4. Hibás az gyújtás modul -> ECU vezeték (vagy valamelyik végén a csatlakozás)

Mivel ténylegesen gyújtás kimaradás van a 4. változat kis esélyes. Én a 2. változatra tippelek, esetleg a 3.-ra. Az elosztóhoz megy két csatlakozó, azokat ellenőrizd.
Itt van hibakeresési folyamatábra:
http://www.justanswer.com/toyota/4m5ry-toyota-trouble-code-14-check-engine-light-on-checked.html

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #30698 Dátum: 2014.06.20 09:22:57 »
A 14-es hiba az pontosabban azt jelenti, hogy nem érzékeli az ECU a gyújtó modultól a visszacsatoló jelet. (ezzel ellenőrzi az ECU, a gyújtás megtörténtét)

Ezek lehetnek az okai:
1. Hibás ECU (ténylegesen nem is megy ki a gyújtás jel a modulnak)
2. Hibás az ECU -> gyújtás modul vezeték (vagy valamelyik végén a csatlakozás)
3. hibás a gyújtás modul
4. Hibás az gyújtás modul -> ECU vezeték (vagy valamelyik végén a csatlakozás)

Mivel ténylegesen gyújtás kimaradás van a 4. változat kis esélyes. Én a 2. változatra tippelek, esetleg a 3.-ra. Az elosztóhoz megy két csatlakozó, azokat ellenőrizd.
Itt van hibakeresési folyamatábra:
http://www.justanswer.com/toyota/4m5ry-toyota-trouble-code-14-check-engine-light-on-checked.html
Kösz a segítséget!Az elosztónál,a vezetékek rendben,az elosztón belül is.Jók az ábrák,végignézek mindent,azok alapján,hátha találok valamit.Egyébként a gyujtásmodul,ellenállásértékei jók,hidegen,melegen is.

totya810612

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 91
Re:Carina
« Válasz #30699 Dátum: 2014.06.20 20:37:22 »
Nekem is volt ilyen problémám, amely rezonancia főleg hideg reggeleken volt idegesítően hangos. Nem kellett hozzá levenni az egész tetőkárpitot, sem tudományos anyagot odanyomni, én lebontottam csak elöl (így elég volt csak tükröt és napellenzőket levenni), hogy kis kezemmel be tudjak nyúlni a keresztmerevítőig és odagyűrtem egy kis rongyot. :) Azóta is csodálatos csend van.

Nekem muszáj volt levennem az egész tetőkárpitot,mert az összes keresztmerevítő mozgott.
Totya

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Carina
« Válasz #30700 Dátum: 2014.06.20 20:54:13 »
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #30701 Dátum: 2014.06.21 18:40:27 »
Üdv Urak!
Meguntam a VW érzést:)
Húz vissza a szívem a toyotához!!:)
Ennek nem ismeritek véletlenül a gazdiját?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/carina/toyota_carina_carina-e_2.0_klima.napfenyteto-8014194
Kicsit drága nincs színrefújva a lökös,vezető ajtót cserélték?Vagy valaki nem tud egy megbízható carinát?

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #30702 Dátum: 2014.06.21 20:35:45 »

Van egy kis gondom,bár nem is kicsi!.A múltkor amikor megállt,elég hamar meglett a hiba.A régi elosztófedelet felrakva,működött.Kb egy hétig jártam vele,és kapott új(Facet)fedelet,és rotort.Működött,nagyon jól ment,de csak 15km-t.Elkezdett szaggatni.Régi rotor vissza,működik.Kapott még egy rotort(Nipparts,Made in japan)Ahogy melegedett kezdte a szaggatást,aztán már alig ment,leállt.Régi rotor(CI-QH) vissza,ment 50km-t,nem volt gond,vagy kétszer rántott,egyet-egyet.Aztán megint kezdte a szaggatást,főleg amikor,lassitottam,tettem egy kettest,és finoman gyorsítani akartam,De egyenletes tempónál is lehetett érezni,hogy ránt egyet-egyet.Van két garnítúra,fedelem,rotorom,kábelem,de akárhogy cserélgettem,minden variációban,a hiba jelentkezik.Érdekes hogy az új cuccokkal rosszabb.Alapjáraton ,melegen is úgy csinál,mintha ki-ki hagyna egy henger.És az a legjobb az egészben,hogy nem mindig csinálja.van hogy elmegy,5-10 km-t hiba nélkül.Alapjárat is van hogy egyenletes,és hirtelen gondol egyet,ki -ki hagy egy henger.
Hibakódot néztem többször is.Először semmi,Aztán berakott,egy14-est(gyújtás jel,jeladó)Töröltem,és hiába rángatott,nem írta be újra.
Gyertyák újak.Kábel,jeladó,trafó,injektor kimérve,minden értékeken belül,hidegen,melegen.Folytószelepház.alapjárati motor,frissen kitakaritva,de az alapjárati fordulatot még mindig sokáig tartja magasan.Már majdnam üzemi fokon van,és akkor áll be,és nem fokozatosan,hanem hirtelen,és onnan stabil,jó az alapjárat,már amikor nem szaggat.Alapjárati motor működik,reagál,ha széthúzom a csatit.
Ha valakinek,Nyíregyháza környékén lenne,jeladója,trafója próbára azt megköszönném.
Pedig nincs elhanyagolva,kapott gyertyákat(DensoTT)bontott kormány gardánt,új gömbtámszt,friss olajat(Petronas 5w-40),szűrőket,készülök rendberakni a rozsdákat,de így hálálja meg.Egész nap szivatott,és még egyik Toyotámmal sem kinlódtam ennyit.Délután már komolyan szemeztem a kisbaltával,és az öngyújtómmal.
Ha van valami ötlet,ne tartsátok magatokban!
[/quote]

Szia
Szerintem nézd át az üzemanyagrendszer elemeit,különösen az injektorok tömítettségét,hiszen nekem is ezekkel a tünetekkel volt beteg a Carina :excl:
Egész pontosan a rángatásra és egyéb általad felsorolt tünetre gondolok Én is agyújtásra gyanakodtam sokáig,de nem ott volt a gond :no:
Nekem az 1-es henger injektora szó szerint kotyogott a szívócsonkba :censored:
Ahogy ezt a hibát kijavítottam megszűnt a rángatás,és a magas fogyasztás valamint érezetm,hogy 116 LE dolgozik alattam :clap:
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.21 20:46:19 írta Zsolt79 »
Today Tomorrow Toyota

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #30703 Dátum: 2014.06.21 20:54:09 »
Szia fityó
Örülök neked,de a legjobban annak,hogy rájöttél arra amit mindig is tudtál :D
Szóval:
Kinéztél magadnak egy CARINÁT :clap:
Viszont ha megtetszett alkudj belőle,mert ez sok Szerintem 420000 ezernél nem ér többet :no:
Nézd csak meg a hátulját:Vagy hiányzik az egyik hátsó kipuffogódob,vagy valami öszvér szegényke :hmmmm:
Sőt most látom,hogy a puttonytető is horpadt :cry:
« Utoljára szerkesztve: 2014.06.21 21:02:38 írta Zsolt79 »
Today Tomorrow Toyota

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #30704 Dátum: 2014.06.21 21:01:43 »
Üdv Urak!
Meguntam a VW érzést:)
Húz vissza a szívem a toyotához!!:)
Ennek nem ismeritek véletlenül a gazdiját?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/carina/toyota_carina_carina-e_2.0_klima.napfenyteto-8014194
Kicsit drága nincs színrefújva a lökös,vezető ajtót cserélték?Vagy valaki nem tud egy megbízható carinát?
:clap:
Üdv Fityo!
Ugye láttad a horpadt csomiajtón az egykori szárny helyének lyukait? A hátsó lökős vsz. egy Gti-é (vagy egykor átalakították a kipufját), a bal első és hátsó ajtó is gittegylet által átfestve, kormány ki tudja honnan, de a bőrrel bevont karimára szigszalaggal befogva a közepe, első lökős újonnan...ennyi nem elég az elkattintásra?  :no:
Ha már 2 literes szedán, akkor a jelen kínálatból százszor inkább ezt nézném meg - 2 év műszaki.