Van egy kis gondom,bár nem is kicsi!.A múltkor amikor megállt,elég hamar meglett a hiba.A régi elosztófedelet felrakva,működött.Kb egy hétig jártam vele,és kapott új(Facet)fedelet,és rotort.Működött,nagyon jól ment,de csak 15km-t.Elkezdett szaggatni.Régi rotor vissza,működik.Kapott még egy rotort(Nipparts,Made in japan)Ahogy melegedett kezdte a szaggatást,aztán már alig ment,leállt.Régi rotor(CI-QH) vissza,ment 50km-t,nem volt gond,vagy kétszer rántott,egyet-egyet.Aztán megint kezdte a szaggatást,főleg amikor,lassitottam,tettem egy kettest,és finoman gyorsítani akartam,De egyenletes tempónál is lehetett érezni,hogy ránt egyet-egyet.Van két garnítúra,fedelem,rotorom,kábelem,de akárhogy cserélgettem,minden variációban,a hiba jelentkezik.Érdekes hogy az új cuccokkal rosszabb.Alapjáraton ,melegen is úgy csinál,mintha ki-ki hagyna egy henger.És az a legjobb az egészben,hogy nem mindig csinálja.van hogy elmegy,5-10 km-t hiba nélkül.Alapjárat is van hogy egyenletes,és hirtelen gondol egyet,ki -ki hagy egy henger.
Hibakódot néztem többször is.Először semmi,Aztán berakott,egy14-est(gyújtás jel,jeladó)Töröltem,és hiába rángatott,nem írta be újra.
Gyertyák újak.Kábel,jeladó,trafó,injektor kimérve,minden értékeken belül,hidegen,melegen.Folytószelepház.alapjárati motor,frissen kitakaritva,de az alapjárati fordulatot még mindig sokáig tartja magasan.Már majdnam üzemi fokon van,és akkor áll be,és nem fokozatosan,hanem hirtelen,és onnan stabil,jó az alapjárat,már amikor nem szaggat.Alapjárati motor működik,reagál,ha széthúzom a csatit.
Ha valakinek,Nyíregyháza környékén lenne,jeladója,trafója próbára azt megköszönném.
Pedig nincs elhanyagolva,kapott gyertyákat(DensoTT)bontott kormány gardánt,új gömbtámszt,friss olajat(Petronas 5w-40),szűrőket,készülök rendberakni a rozsdákat,de így hálálja meg.Egész nap szivatott,és még egyik Toyotámmal sem kinlódtam ennyit.Délután már komolyan szemeztem a kisbaltával,és az öngyújtómmal.
Ha van valami ötlet,ne tartsátok magatokban!
[/quote]
Szia
Szerintem nézd át az üzemanyagrendszer elemeit,különösen az injektorok tömítettségét,hiszen nekem is ezekkel a tünetekkel volt beteg a Carina
Egész pontosan a rángatásra és egyéb általad felsorolt tünetre gondolok Én is agyújtásra gyanakodtam sokáig,de nem ott volt a gond
Nekem az 1-es henger injektora szó szerint kotyogott a szívócsonkba
Ahogy ezt a hibát kijavítottam megszűnt a rángatás,és a magas fogyasztás valamint érezetm,hogy 116 LE dolgozik alattam