Üdv mindenkinek!
Egy kicsit eltűntem.Elég zűrös napjaim vannak mostanában.De hogy még egyszerűbb legyen az életem,tegnap megállt a Carina.Jöttem mentem,a városban,és egyszer csak leállt a motor,és nem indult újra.minden elektromos dolog működik,ac megy,reléje kapcsol,önindító forgat,de egy puffanás se.Semmi előjele nem volt a leállásnak.Sőt most az új gyertyákkal,normálisan közlekedve még meg is lepődtem,mert 6,5l volt a fogyasztásom.Illetve annyit csinált,de azt sem mindig,ha megálltam,és 5-10 perc múlva elindultam terhelésre be-be szaggatott,visszalőtt a levegőszűrőbe,kipufogóba.De néhány száz méter után,elmúlt,taposhattam neki,semmi gond nem volt.Csak hirtelen gázadásra jelentkezett,egyébként nem.A megállás előtt ezt sem csinálta,semmi előjele nem volt.
Amiket kizárnék:20E-km ezelőtt volt cserélve a hengerfejtömités,trafó,gyújtókábelek,elosztófedél,rotor,szelepszárszimering,benzinszűrő.Szelepek becsiszolva,hézag beállitva.Olajfogyasztás vissszaesett,10e-km-en 1.5l.A rángatás miatt,2 hete cseréltem gyertyákat(Denso TT),és be lett állítva stroboszkóppal a gyújtás,de a rángatás előjött néha.Benzinkutat váltottam,de akkor is megmaradt.Kivillogtattam,hibaüzenet nem volt,és a helikopter sem villant ki egyszer sem.Hidegen-melegen egy pöccre indult,alapjárat jó.A m
Amire gondolok:Gyújtás jeladó.Már jártam igy Opellel,Hondával,azok is így álltak meg és az volt a bajuk.
Biztositék,gyújtás reléje.
Esetleg a vezérlésnél valami.A Lemförder szíjban ,feszítőben15E-km volt a hengerfejezéskor,igy azt visszatettük.A haver rakta össze,mert nem volt időm,de ránéztem,és én vittem az alkatrészeket,és azóta ment20E-t.
Egyenlőre nem csináltam semmit,mert mennem kellett dolgozni,holnap akarok nekiállni.Ja és a kivett gyertyák egyenletesen voltak égve,bár egy kicsit egyformán fehéresebbek -barnásak voltak mint kellene.
Holnap többet tudok,de ha vannak ötletek szívesen fogadom őket.