Megkeresem az alkatrész topikot.
Köszönöm.
A Carina még Denso. Nagyon régóta szerettem volna már Carina E-t, de csak JT alv.számút Denso-val szereltet, és 116 Le-set. Nem mondom, hogy az Angol Carinák nem jók, jókat írnak arról is, de én a Japó mentalitásban, minőségben bízom. A Németben sem. Egy Carina II 2.0 kombi Dieselem már volt, amit sajnos megtörtek, és most Afrikába valami törzsfőnök izzad benne.
Szóval az etanolt meglepően jól bírja, reggel észre sem veszi, hogy az nem benzin, azonnal indul. Aztán mikor felmelegszik egy kicsit, és visszábbmegy a szivató, akkor bizonyos fordulat és terhelés függvényében elkezd rángatni, kicsit egyenetlenül jár a motorja, de nagyon csendesen. Ehhez hozzátartozik, hogy a termosztátja állandóan nyitva van, sokszor túlságosan visszahűl.
Érdekes az alapjárata, mert sokszor 1000 fölé megy, ezt még nem tudom mitől van. A Unixtól hoztak kedvezménnyel alkatrészt, termosztát, komplett vezérlés, vízpumpa, szűrők, 4. stab. gumi, féltengely gumiharang Nemsoká le lesz cserélve, amit le kell. Csak ez a gondom, hogy ezek az alkatrészek együttvéve kerültek annyiba, mint egy darab leng,csill. pedig minden más alkatrész is Japó utángyártott.
Visszatérve az etanolra, nagyon be vagyok szarva (magyarul) hogy kárt tesz a motorba, vagy az üzemanyag ellátásba.
Sok véleményt leírást lehet találni ez ügyben, de teljesen eltérőek. Nem tudom, hogy rátankoljak benyát, vagy járjam ki tisztán az etanolt, hogy minél előbb szabaduljon meg tőle az autó.
Szóval akkor jobb lenne rátankolni ?
Amúgy 301 ft./L áron tankoltam az Etanolt én barom (tévedésből)