Utoljára gyári tömítést vettem, + tömítős alátet is (nagyon profi).
Kis nyomatékkulccsal húztam meg 5 , 6 majd 7Nm-re. Aztán ellenőriztem 2 nap múlva (kb. 6 felmelegedés lehűlés ciklus után). Féltem, hogy majd lelazul, de ugyanúgy lekattant a 7Nm. Utána 2 hónappal még ránéztem, de csak az egyik csavarnál mozdult meg és egy fél fordulatot lehetett rajta húzni. Biztos vagyok benne, hogy nem kell utánhúzni, hogy nézne már ki: Toyota szervízben szelephézagot ellenőriznek, vagy vezérlést cserélnek, új tömítés, és utána másnap menjen vissza a kuncsaft a csavarok utánhúzására.
Az Elring nekem szivárgott (1 éven belül) és lelazultak a csavarok, mondjuk én is hibás voltam mert nem húztam meg eléggé és később se ellenőriztem. De levontam a dologból a tanulságokat: érzésre nem tudok nyomatékra húzni, és jobb ellenőrizni időnként.