Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6795850 alkalommal)

0 Felhasználó és 28 vendég van a témában

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #28965 Dátum: 2014.02.11 15:15:39 »
Szükségem lenne egy kis segitségre!Tudja valaki hogy a fordulatszámmérő,honnan kapja a jelet?Vagy valakinek,tapasztalat?Az egyik fórumozónknak hibátlan a műszerfal,kivéve a f.mérőt.Egyébként japán,93-as.
Kösz előre is!

üdv!

Amelyikben van gyújtásmodul az arról, amúgy a trafóról irja a rajz!  ;)

kisbal

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 162
  • 1.6GLi 106LE '96, †1.6XLi 99LE '97 478e km lpg
Re:Carina
« Válasz #28966 Dátum: 2014.02.11 15:47:46 »
Sziasztok CarTársak!

Néhány éve a kipufogó leömő alatti fagydugó eresztett, akkor gyorsjavításként hegesztettek rajta.
Most néztem a blokkot és megint van valami szivárgás, mellékeltem a képet is. Volt már hasonló gondotok ezzel? Mit tanácsoltok? Nehéz ilyen fagydugót rendelni, szerezni egy nap alatt?

Holnap majd 400km-t fog szaladni, a kiegyenlítő tartályban szintváltozást nem tapasztaltam.
Csütörtökön viszem az autót szervízbe a kipufogó  miatt, ezt is mindenképpen megemlítem. Egyébként lehet a másik is eleresztett...majd megnézem. 2 fagydugó van benne?

Köszi
Balázs
« Utoljára szerkesztve: 2014.02.11 15:51:04 írta kisbal »
Balázs

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #28967 Dátum: 2014.02.11 16:03:44 »
Szia
Szerintem még nem annyira vészes a helyzet,de vd1234 talán tud neked segíteni ebben
Today Tomorrow Toyota

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #28968 Dátum: 2014.02.11 16:12:05 »
Kösz a válaszokat,fordulatszám mérő ügyben.Nem csináltunk még semmit.Csak hirtelen nem tudtam honnan jön a jel.Mivel japán, így a trafóról.A műszerfalat mindenképpen szétszedjük,mert gyanús,hogy ott lesz gond.Egyébként az autó hibátlan,más tünet nincs.

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #28969 Dátum: 2014.02.11 16:24:25 »
Befújtam wd40-el a rugót, a tengelyt, és a motortérben minkét gumiharang alá fújtam, közel negyed nagy flakonnyit: a kiemelővillához, és a munkahengerhez. Azonban nem változott a nyiszorgás. A kiemelővilla felől jön a hang, és olyan, mintha műanyag műanyagon súrlódna erősen. Ha jár a motor, alig hallani, csak ha figyelek rá, amúgy nagyon hallható. Lehet mégis a kinyomócsapágy a ludas?
Nem, akkor sem a kinyomócsapágy a ludas, inkább a kinyomó szerkezet...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #28970 Dátum: 2014.02.11 16:35:41 »
Kösz a válaszokat,fordulatszám mérő ügyben.Nem csináltunk még semmit.Csak hirtelen nem tudtam honnan jön a jel.Mivel japán, így a trafóról.A műszerfalat mindenképpen szétszedjük,mert gyanús,hogy ott lesz gond.Egyébként az autó hibátlan,más tünet nincs.

üdv!
Kapcsolásiból kikeresed a műszerfal melyik lábán kell jönnie a fordulatjelnek, LED-et rákötöd és már ki is derül jó-e a vezeték!

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #28971 Dátum: 2014.02.11 16:48:44 »
Kamikaze nagyon vágod a témát :)
Today Tomorrow Toyota

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #28972 Dátum: 2014.02.11 16:58:12 »
Kamikaze nagyon vágod a témát :)

Kösz! Igyekszem...

Roli

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 23
Re:Carina
« Válasz #28973 Dátum: 2014.02.11 17:00:01 »
Nemrég cseréltem az enyémben,még ma utánanézek.Ugyanaz az évjárat,motor.A biztonság kedvéért egy alvázszámot küldj.

Szia!  Alvázszám: JT153ATK000112926   Köszi a válaszod

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #28974 Dátum: 2014.02.11 20:14:52 »
üdv!
Kapcsolásiból kikeresed a műszerfal melyik lábán kell jönnie a fordulatjelnek, LED-et rákötöd és már ki is derül jó-e a vezeték!
Valamennyire képben vagyok a villamossággal,de vannak hiányosságaim.A vezetéket megkeresve,multiméterrel rámérve,fix,vagy változó feszültségnek kell lenni?Ezt azért kérdezem mert nem tudom hogy az érkező jel változó,vagy a ford.mérőben alakul át,hogy a megfelelő értéket mutassa.

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #28975 Dátum: 2014.02.11 20:24:48 »
Szia!  Alvázszám: JT153ATK000112926   Köszi a válaszod
itt vannak a kért adatok.A rúdfejek megegyeznek,a szervos,és a nem szervós kormányművön.Alvázszám szerint,ezek a cikkszámok:
Jobb rúdfej:45046-29275 (A belső menet:15x1.5)
Bal rúdfej:45047-29075
Fékpofa:04495-12220
Fékdob:42431-20190 (max belső átmérő:201mm)
Nem tudom hol szoktál vásárolni,én főleg a Bárdinál,Szakállmetállnál.Ha beütöd a webshop keresőjébe a cikkszámokat,kidobja mi a választék.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #28976 Dátum: 2014.02.11 20:42:44 »
Valamennyire képben vagyok a villamossággal,de vannak hiányosságaim.A vezetéket megkeresve,multiméterrel rámérve,fix,vagy változó feszültségnek kell lenni?Ezt azért kérdezem mert nem tudom hogy az érkező jel változó,vagy a ford.mérőben alakul át,hogy a megfelelő értéket mutassa.

Nem tudom pontosan, hogy négyszögjel-e, de a fordulattal arányosan váltakozó feszültség. Lényegében a primer tekercs feszültsége adja a fordulatjelet, ha minden igaz. Trafó "1-es" pont. :D

Japánoknál van külön gyújtásmodul is, ha Haynes szerint ez 5 vezetékes, amiből neked a teljesen FEKETE szálat kell keresned, ez adja a fordulatjelet, egyenesen az órába csatlakozik, sőt a diag csatlakozóba is kivezették! Ha nem hazudik a Haynes, a műszernél is fekete a vezeték, evidens, hogy a fordulatszám mérő mögötti csatlakozóban lesz! :D

Számolj be azért ha jutsz valamire!

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #28977 Dátum: 2014.02.11 20:56:49 »
Igaz nekem azt ajánlották, hogy 20ezer alattiakkal ne foglalkozzak,....
Hát, na, ja! Nekem többe került annó a mac audió szettem. de amikor beraktam a csipogót hanyatt-homlok menekültem. Fene se tudja, nekem jobb, ha nem hallok valamit, mint, ha hallanám amit nem kellene.
Ma bent voltam a Médiában. Meghalgattam egy pár mélynyomót olyan 40-50 ezer között. Csak annyi baj volt velük, hogy külön hallottam buffogni időben is meg térben is. Pedig tényleg szerettem volna berakni egyet, ami jól szól, de nekem több kellene attól, hogy csak kitolom a sávszéleket. Persze van zene amin nem lehet észrevenni, csak azokért nem rajongok.
Prius 2 - a mosolygós autó.

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #28978 Dátum: 2014.02.11 21:05:24 »
Nem tudom pontosan, hogy négyszögjel-e, de a fordulattal arányosan váltakozó feszültség. Lényegében a primer tekercs feszültsége adja a fordulatjelet, ha minden igaz. Trafó "1-es" pont. :D

Japánoknál van külön gyújtásmodul is, ha Haynes szerint ez 5 vezetékes, amiből neked a teljesen FEKETE szálat kell keresned, ez adja a fordulatjelet, egyenesen az órába csatlakozik, sőt a diag csatlakozóba is kivezették! Ha nem hazudik a Haynes, a műszernél is fekete a vezeték, evidens, hogy a fordulatszám mérő mögötti csatlakozóban lesz! :D

Számolj be azért ha jutsz valamire!
Erre gondoltam én is,változik a feszültség.A gyújtásmodult el is felejtettem,pedig szétborítottam párszor az elosztót,a trafóhibámnál.A melóhelyen van a könyvem,ránézek én is,de keresni fogom a fekete vezetéket.Kösz a segítséget,ha csináljuk beszámolok,hogy sikerült.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #28979 Dátum: 2014.02.11 21:06:06 »
Nekem az sem jön be, ha hátulról szól a zene.
Meg, ha két különböző hangszóró megy hátra és előre más lesz a hangzáskarakterisztikája. Pl bizonyos freki tartományokat elölről lehet jobban hallani másokat meg hátulról. Én pl. azt a pénzt, amit hátsó hangszóróra költenék, inkább előre vennék jobbat.
Prius 2 - a mosolygós autó.