Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6745380 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10276
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #28515 Dátum: 2014.01.09 23:18:03 »
Én a mercis stílustól rosszul vagyok  :wacko:
Mindjárt

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #28516 Dátum: 2014.01.09 23:22:49 »
Én a mercis stílustól rosszul vagyok  :wacko:
Mindjárt
A gyilkost úgy értettem,hogy inkább felkötném magam,minthogy ilyet tegyek az autómmal!

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Carina
« Válasz #28517 Dátum: 2014.01.09 23:23:55 »
Na attól én is rosszul vagyok, de a felette lévő sárga is ugyanez a kategória! Részemről mehetnek fel ide: http://www.uglycars.co.uk/

(Így zárójelben jegyzem meg szerintem a 18-as felni is hülyén néz ki Carinán, esetleg, ha le van ültetve földig, de akkor meg már nem használható)
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #28518 Dátum: 2014.01.09 23:31:56 »

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #28519 Dátum: 2014.01.09 23:44:56 »
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_1_9_tbscbh68xq.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_1_9_kgr2jl23ht.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_1_9_kgr2jl23ht.jpg
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2014_1_9_jwxm82ciy8.jpg

A múltkor ígértem képeket,a Gsi-ről,és a kerekekről.Számomra ezek a legszebb felnik,imádom a formáját.és sötét,autón,polírozva nagyon szépen mutatott.
Ja, a 7x15-ös ATS Cup ("D" széria) felnik...
Carinára nem nagyon van, de a hacsin (Corolla AE86) így néz ki:
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.09 23:49:56 írta FUBA »
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #28520 Dátum: 2014.01.09 23:58:55 »
(Így zárójelben jegyzem meg szerintem a 18-as felni is hülyén néz ki Carinán, esetleg, ha le van ültetve földig, de akkor meg már nem használható)
Azért erre a Carinára ami 18-as kerekeken gurul ment itt a hűgetés, hogy az eddigi legszebb Carina stb.  Bár tudom, hogy ízlések és pofonok...
http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=16.msg570995#msg570995
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Carina
« Válasz #28521 Dátum: 2014.01.10 00:09:21 »
Igen az nagyon kajakul néz ki, ízléses, talán a felni típusa miatt nem zavaró annyira és, hogy megültették rendesen (bár szerintem 17-essel is ugyanolyan faja lenne). De nézd meg ezt, nem fura? Túlságosan kiemelkedik a kerék az autóból, aránytalan. Vagy csak nekem?

Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #28522 Dátum: 2014.01.10 00:15:30 »
Igen az nagyon kajakul néz ki, ízléses, talán a felni típusa miatt nem zavaró annyira és, hogy megültették rendesen (bár szerintem 17-essel is ugyanolyan faja lenne). De nézd meg ezt, nem fura? Túlságosan kiemelkedik a kerék az autóból, aránytalan. Vagy csak nekem?
Nem, ez nekem sem tetszik, szerintem a felni stílusa nem megy a Carinához. A másik, hogy a túl peres gumi a nagy felnin sem jó, pláne ha kihangsúlyozza a kerék és a sárvédő közötti hézagot. Lehet ez a felni egy kevésbé peres gumikkal is már jobban állna rajta, de akkor meg az a gond, hogy túlságosan eltérne a váltómérettől. Nehéz hozzá illő felnit és gumiméretet találni, nekem nagyon sok 16-os 17-es 18-as felni nem tetszett/tetszene rajta!  :yes:
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.10 00:18:30 írta FUBA »
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Carina
« Válasz #28523 Dátum: 2014.01.10 00:17:45 »
Nem, ez nekem sem tetszik, szerintem a felni stílusa nem megy a Carinához. Nehéz hozzá illő felnit találni, nekem nagyon sok 16-os 17-es 18-as felni nem tetszett/tetszene rajta!  :yes:

Igen akkor emiatt lehet az optikai ferdülés :) Egyetértek, elég nehéz hozzá illő felnit találni, főleg, ha méretre is egyeznie kell!
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #28524 Dátum: 2014.01.10 00:23:17 »
Júlia nem akar a fincsi meleg motorháztetőről leszállni...
http://www.drive2.ru/cars/toyota/caldina/caldina_190/yulia777/

A bal első felni már kapott egyet...
A frissen festett köröm is hamarabb szárad a meleg motorháztetőn...

De jaj, ti csúnya nepperek, - pantomimezi Júlia - ezt a szép Carinát el nem viszitek!

Még a virág is kivirágzik a meleg motorháztetőn, a vakond meg a háttérben mekkorát túrt!
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.10 00:44:55 írta FUBA »
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #28525 Dátum: 2014.01.10 00:28:33 »
Carina és a szellemlovas:
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #28526 Dátum: 2014.01.10 01:35:00 »
Azért erre a Carinára ami 18-as kerekeken gurul ment itt a hűgetés, hogy az eddigi legszebb Carina stb.  Bár tudom, hogy ízlések és pofonok...
http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=16.msg570995#msg570995
Nem rossz,szép rajta a kerék,de amit linkeltél,az az igazi,nagyon szép,minden tulzástól mentes,hibátlan autó.

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #28527 Dátum: 2014.01.10 01:37:20 »
Igen az nagyon kajakul néz ki, ízléses, talán a felni típusa miatt nem zavaró annyira és, hogy megültették rendesen (bár szerintem 17-essel is ugyanolyan faja lenne). De nézd meg ezt, nem fura? Túlságosan kiemelkedik a kerék az autóból, aránytalan. Vagy csak nekem?


Hát ez tényleg csúnya.Tényleg nem illik a Carinához,és nagyon hiányzik hozzá,az ültetés!

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #28528 Dátum: 2014.01.10 01:40:57 »
Ja, a 7x15-ös ATS Cup ("D" széria) felnik...
Carinára nem nagyon van, de a hacsin (Corolla AE86) így néz ki:

Hacsi!Könnyű kaszni,erős motor,jó helyen hajt,és Ats!Na ezzel fogok,álmodni,meg Júliával,mert róla meg én nem akarnék leszállni!! :D :D :D

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #28529 Dátum: 2014.01.10 17:32:42 »
Sziasztok!
NA, utánjártam a dolognak. Mikor már bemelegedve lámpánál induláskor is lefulladt, meguntam. ... bemelegedett állapotban, zárt fojtószelepnél jelentkező fulladás, alacsony alapjárat, a fogyasztást most nem tudom megmondani.... Tank kb. félig, telenyomtan b95-tel, ismét 2X10 km út, mindkétszer ellenőrzés, de hibakód nincs. Egyenletesebben gyorsul (már amennyire ilyen időben nyomom neki), a fogyasztásra kíváncsi leszek. Persze még ránézek párszor, ha valami változna, beszámolok.
...
A pucolás tud segíteni, főleg, ha a rotor élét is érinti ... Én a tavaszi tapasztalat miatt most már félévente megcsiszolgatom a fedél és a rotor illetékes tagjait, de mégis lecserélem a rotort, mert szerintem nálam már túl nagy a hézag a vége és a tüskék között - ez is bizonytalanná teheti a gyújtást.
Üdv és B:Ú.É.K. Mindenkinek!
Ha még emlékeztek, az etanolos keveréktől kicsit kehes lett a kicsim, most apdételem a sztorit. S lehet, kicsit túlspirázom, bocs.
A rátankolás segített, le már nem fulladt, de bemelegedve az alapjárat rángása jelezte, hogy gyújtáskimaradás van. Gyorsításkor nem rángatott, hidegen még simán indult (inkább melegen nehezebben), s mivel a etanolnak erősebb gyújtószikra kell, ez is jelezte, hogy a rendszer gyenge valahol. Gyertyákban már 25e km van, de nyáron állítottam hézagot, még nagyon rendben voltak, nem erre tippeltem. Mindenesetre vettem Denso TT gyertyákat (elégedett vagyok az NGK-kal, de adok egy esélyt ennek az új fejlesztésnek), és rotort, mert azt tavaly nem cseréltem, és már untam, hogy 3-4000 km-enként kell pucolni a szélét (tudom-tudom, együtt kell cserélni a fedéllel, de ha így tettem volna,  most szegényebb lennék egy tapasztalattal  ;)). A gyertyákat egyelőre hagyom tartaléknak, arra voltam kíváncsi, mit jelent a rotorcsere.
Mit mondjak...sokat. Alapjárat kisimult, indítás melegen is pöcc, hidegindítás után visszatért az 1-esben, 2-esben önjáró üzemmód, rugalmasság is javult, kipufogóm szürkül :), fogyasztás jól alakul (kopp-kopp)- szóval megoldódni látszik minden maradék probléma. 

De a meglepetés már a régi és az új rotor összehasonlításánál megvolt.
A zavarszűrő burkolata már igencsak repedezet volt, de ami meglepett, az a méretbeli különbség:
A régi Bosch keskeny végével szemben a Facet (és a Beru is) kétszer olyan széles

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ez biztosabb szikraképzést sejtet, de ami igazán meglepett, az a rotorkarok hossza.
Szemmel is látható, de sublerrel is lemértem, 1mm-errel rövidebb a régi rotor (24/25mm A középpontból):

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
A kopott rotor, megnövekedett hézag miatti nagyobb feszültség jobban megterheli a trafót is - mindenképp érdemes megelőzni a nagyobb gondot, mikor már terhelten is rángat, de azt nem gondoltam, hogy a rotorkaroknál gyári méretek közt is ekkora eltérés legyen.  :?: (oké egy ugyanilyen esetet találtam)
Hogy mikori lehetett a régi rotor, nem tudom, én azért nem cseréltem, mert újszerű állapotúnak tűnt. Levenni azonban kínszenvedés volt, a tengelycsonk alatta merő rozsda (Itt már félig lesmirgliztem)

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Utánanéztem, ez a Bosch valóban az eredeti gyári számnak megfelelő, nálunk azonban a webáruházak egyáltalán nem forgalmazzák. Az alternatívájaként felkínált Jakoparts-os verziót pedig az 1-es Avéhoz hozzák , de ennek alternatívái azonban szintén a szélesebb verziójú darabok. Ez azért elgondolkodtatott. Ennyire mindegy lenne a méretkülönbség?  :hmmmm: Más gyártónál nem ezt találtam, vagy-vagy :no:
Ugyanakkor az Audi quatro 3B motorkódú típusához kifejezeten ugyanezt a keskeny végű Bosch-t javasolják, pontosabb, precízebb gyújtásidőzítése miatt.

Félreértés ne essék, nem félek gyújtásgondoktól, remekül megy a kocsi, de azért a fentiek megleptek, és sehol nem találtam erről magyar vagy angol nyelvű magyarázatot. Kíváncsi vagyok, hogy a fl-es fórumtársak milyen rotorokkal/tapasztalatokkal rendelkeznek erről.
(Bocs, kicsit hosszú lett ::))