Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6745777 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10276
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #28485 Dátum: 2014.01.07 16:53:13 »
Nekem Facet van benne, eddig jó, hála Istennek.
Esetleg madmisi trafója nem jön szóba? Azt is árulja, szerintem gyári  :yes:

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #28486 Dátum: 2014.01.07 16:57:16 »
Még nem néztem,de még sajna pénzt kell gyűtenem :cry:
Egyébként jó az elméletem? :?:
Today Tomorrow Toyota

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10276
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #28487 Dátum: 2014.01.07 23:19:48 »
Érdekes Carina videó:


kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #28488 Dátum: 2014.01.08 00:10:56 »
Ezt a cikket érdemes elolvasni okulásképpen, hogy mekkora gyökereknek adnak jogsit...
Hála az égenek nem történt baj...


http://belsoseg.blog.hu/2014/01/07/amokfutas_az_m7-esen_es_fel_is_vettek

FUBA!
Ezeket megleckéztethetnéd mondjuk az Autobahn-on, azt hiszem ott lehet!
Vagy te villogtál itt is mögöttük, néha látszott a visszapillantóban..!!??  ;)

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #28489 Dátum: 2014.01.08 00:25:03 »
Érdekes Carina videó:
Ez a hatodik generációs Toyota Carina (1992-1996), amit nem Európában árultak sima Carina néven, mert ott ugye Carina-E néven fut E mint Európa.
Ami olyan kasztnis mint a Carina-E és nem Európában forgalmazták, azoknak ugye Corona meg Caldina lett a neve. Én nem találom ebben a logikát de biztosan van benne...
Ugye, hogy szebb a Carina-E mint ez? Nekem biztosan!  :yes:
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #28490 Dátum: 2014.01.08 00:38:33 »
FUBA!
Ezeket megleckéztethetnéd mondjuk az Autobahn-on, azt hiszem ott lehet!
Vagy te villogtál itt is mögöttük, néha látszott a visszapillantóban..!!??  ;)
:D Nem leckéztetek én senkit sem, csak néha felhergelem az erősebb autókat egy kis fogócskára, megnézem mit tudnak, de leállósávban nem előzök, meg villogni sem szoktam! 230-at sajnos még nem megy a Carinám, a verseny Corollám az ment annyit gyári váltóval (a verseny rövid váltóval 180 volt a vége), a Lancia Delta HF Integrale-m meg 250-et simán, turbó nyomás emelés után (1 bar-ról felpiszkáltuk 1,5 bar-ra), de egyszer már szívesen mennék 3 kilót a német autópályán valamivel...
De nekem nem az egyenesben menés szokott élményt adni, padlózni autópályán mindenki tudja, ahhoz nem kell nagy tudás, csak egy erős autó, kivéve ha hirtelen kerülni kell nagy tempónál, de olyankor el is szoktak szállni a gyakorlatlan gyorshajtók, én a kanyarvadászatot szeretem!
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #28491 Dátum: 2014.01.08 00:40:44 »
Még nem néztem,de még sajna pénzt kell gyűtenem :cry:
Egyébként jó az elméletem? :?:
Szerintem jó!  :yes: Gyújtástrafó gondnak tűnik olvasva a tapasztalataid.
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #28492 Dátum: 2014.01.08 09:31:39 »

De nekem nem az egyenesben menés szokott élményt adni, padlózni autópályán mindenki tudja, ahhoz nem kell nagy tudás, csak egy erős autó, kivéve ha hirtelen kerülni kell nagy tempónál, de olyankor el is szoktak szállni a gyakorlatlan gyorshajtók, én a kanyarvadászatot szeretem!

Én is így vélem!  :D


Ez a hatodik generációs Toyota Carina (1992-1996), amit nem Európában árultak sima Carina néven, mert ott ugye Carina-E néven fut E mint Európa.
Ami olyan kasztnis mint a Carina-E és nem Európában forgalmazták, azoknak ugye Corona meg Caldina lett a neve. Én nem találom ebben a logikát de biztosan van benne...
Ugye, hogy szebb a Carina-E mint ez? Nekem biztosan!  :yes:

 :clap: :clap:

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #28493 Dátum: 2014.01.08 14:41:11 »
Szerintem is
Valahogy nincsenek eltalálva a méretek,főleg az első irányjelző a spoilerben :taz: :banging:
Könyörgöm,hogy néz az ki Európai szemmel :D
Ja meg hátul sincs elektromos ablak,fordulatmérő,meg még ki tudja mi nincs a Carina E-hez képest :hmmmm:
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.08 14:50:25 írta pvivien79 »
Today Tomorrow Toyota

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Carina
« Válasz #28494 Dátum: 2014.01.08 19:13:17 »
Halihó. No, körbenéztem a neten meg stb. védül felhívtam a Horváth kipufogót. Csütörtök reggel 9-ra kaptam is időpontot, előre láthatólag 36-38.000 forint lesz, helyben készítik, a dob mint alap az megvan. Köszönöm szépen az infót!

Nincsen mit. Ha esetleg hangolni is szeretnéd a dobot, akkor szerelés előtt szólj, hogy dörgőst, morgóst, sivítóst, vagy extra halkat akarsz. Persze, lehet, hogy az alapdob, amit feltesznek nem "okosítható".
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

totya810612

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 91
Re:Carina
« Válasz #28495 Dátum: 2014.01.08 21:44:53 »
Sziasztok.
A hétvégén levettem a gyújtáselosztó fedelet kíváncsiság kép. Szerintem nem volt még bántva. Fehér oxidporral volt tele az alja. Készítettem pár képet. Természetesen felcsiszoltam mindent finom csiszoló papírral. Elvileg nem kell cserélnem semmit de kíváncsi vagyok a véleményetekre. A gyújtókábelekre én raktam kábelrendezőt, kicsit talán segít ha véletlen nyest járna a motortérben.

http://kepfeltoltes.hu/view/140108/P1051406_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140108/P1051407_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140108/P1051413_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140108/P1051414_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140108/P1051416_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Totya

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10276
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #28496 Dátum: 2014.01.09 10:04:39 »
Sziasztok.
A hétvégén levettem a gyújtáselosztó fedelet kíváncsiság kép. Szerintem nem volt még bántva. Fehér oxidporral volt tele az alja. Készítettem pár képet. Természetesen felcsiszoltam mindent finom csiszoló papírral. Elvileg nem kell cserélnem semmit de kíváncsi vagyok a véleményetekre. A gyújtókábelekre én raktam kábelrendezőt, kicsit talán segít ha véletlen nyest járna a motortérben.

http://kepfeltoltes.hu/view/140108/P1051406_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140108/P1051407_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140108/P1051413_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140108/P1051414_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140108/P1051416_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Üdv!

Ha megnézed az elosztófedélen a pólusokat, akkor eléggé eloxidáltak. Ha megböknéd egy kisebb csavarhúzóval, szerintem leesne róla a szétporladt fém. Ez növeli a gyújtóáram útjában levő ellenállást, vagyis olyan, mintha nőtt volna a rotor és a pólus közötti hézag. Ez a gyújtótrafót jobban terheli.
A jelenséget erősíti a rotor kopott, beégett felülete is.
Én hasonló helyzetben cseréltem a rotort és az elosztófedelet is, nálam is leesett a szétporladt fém a pólusokról, mikor megpiszkáltam. Szerintem ez szegénykeverékes motor lehet, bár tévedhetek természetesen (de a rotor típusa is ezt erősíti meg nekem).
Az meg külön spéci gyújtású, spéci gyertyákkal. De ha nem lenne az (szegénykeverékes), akkor is cserélném őket. Akár az alkatreszek.hu-n, vagy máshol veszi az ember, nem olyan drágák szerintem, meg kedvezményt is lehet kérni a fórumban. A nagyfeszültség meg nem szórakozik, hamar megtalálja a hibát, nekiáll furcsán viselkedni az autó, vagy akár leéghet a trafó, én jobb szeretem ezeket a dolgokat megelőzni. Olcsóbb, kényelmesebb.
Bár én eléggé gyújtásmániás vagyok... :whistling:

Ez a kábelvédelem jó lehet, de én jobban javasolnám a középen hasított vékony gégecsövet, autóvillamossági boltban vettem rá. Persze az sem biztos, elég durván tud harapni a nyest  :censored:
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.09 10:10:06 írta vd1234 »

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #28497 Dátum: 2014.01.09 11:25:37 »
Ez szegénykeverékes motor, látszik a nyomásszabályzón, meg ott van a szelepfedél bal sarkán a matrica, hogy csak iridium gyertya használható hozzá!

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #28498 Dátum: 2014.01.09 20:05:11 »
Teljesen egyetértek,vd-vel.Az ilyen állapotú,beégett rotort,fedelet illik minél hamarabb kicserélni,megelőzendő,a későbbi gyújtáshibákat!Én ezt nem gondolnám mániának,vagy én is mániás vagyok.Volt már pár autóm,de mindegyiknél alapból cserés volt,az összes folyadék,szíjak,szűrők,gyertya,fedél,rotor.Kivétel,ha nagyon nagyon újnak látszott.Ha csak újnak,vagy réginek,akkor csere,még ha hibátlanul működött az autó,akkor is.Az is mániám,hogy mindent,írok,a kezelési,vagy szervizkönyvbe(a Carinához,csak ezért vettem könyvet 3000-ért),és minden számla lefűzve,egy mappába.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10276
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #28499 Dátum: 2014.01.09 20:22:39 »
Teljesen egyetértek,vd-vel.Az ilyen állapotú,beégett rotort,fedelet illik minél hamarabb kicserélni,megelőzendő,a későbbi gyújtáshibákat!Én ezt nem gondolnám mániának,vagy én is mániás vagyok.Volt már pár autóm,de mindegyiknél alapból cserés volt,az összes folyadék,szíjak,szűrők,gyertya,fedél,rotor.Kivétel,ha nagyon nagyon újnak látszott.Ha csak újnak,vagy réginek,akkor csere,még ha hibátlanul működött az autó,akkor is.Az is mániám,hogy mindent,írok,a kezelési,vagy szervizkönyvbe(a Carinához,csak ezért vettem könyvet 3000-ért),és minden számla lefűzve,egy mappába.

Akkor már ketten vagyunk mániásak?  :flowers:

Ez nem rossz, lefűzni a számlákat  :otlet:

Sajnos én nem szoktam ezt, pedig jól jön, ha az ember el akarja az autót.
Volt számla a gyűrűzésnél, gyújtásalkatrészekről, lengéscsillapítókról, stabilizátorkarokról, szilentekről, vízpumpáról, olajokról, szűrőkről, stb., stb....
Valószínűleg azért nem csináltam, mert nem akarom eladni  :hmmmm:

De azért jó szokás, szerintem ezután én is rászokok  :yes: