Igen, néztem azt a kétrudas megoldást, és az ajtó felnyitott állapotban meg is áll. Viszont lecsukásnál szinte vissza kell fogni, mert le akar vágódni. A két rúd nálam keresztezi egymást, és az egyik fix, a másik forog, ahogy néztem. Viszont mindkettő fordul kicsit, és nem jöttem rá, hogy a fix miért kell egyáltalán oda. A bowdent én is néztem, mikor leszedtem a kalaptartót, érdekes megoldás, de már az én kocsim is 16, lassan17, és mégis hibátlanul működik. A gázrugós megoldás, tekintve az alkatrészeket nehezen elképzelhető. Én mindkét oldalra rugót gondoltam, a két félkörön, amin maga az ajtó van, éppen van lyuk, és a fix ponton ezekkel szemben is van lyuk. Csak az a gond, hogy olyan rugó kéne, ami felnyitott állapotban kb 5 cm hosszú, lecsukva viszont 15-20 cm-re lenne képes megnyúlani. Hm... Ez biztosan lehetetlen. Még agyalok, mindenképpen meg akarom oldani!