Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6795782 alkalommal)

0 Felhasználó és 21 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #27945 Dátum: 2013.11.28 20:39:08 »
Sajnos a szegénykeverékes ha minden igaz közvetlen befecskendezésű.Vagy legalábbis a hengerfejben van az injektor.De az is lehet,hogy a szívószelephez fecskendez.Nem tudom pontosan.Majd a szakértők megmondják
Üdv!

Én biztos vagyok benne, hogy a tiéd sem közvetlen befecskendezésű. A szívótorokhoz fecskendez, mint a hagyományosnál. Csak másképp állnak kicsivel az injektorok.  Az enyémen is tiszta kokszok voltak a szelepek, mivel a kartergáz annyi trutymót vitt vissza a motorból  :wacko:

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #27946 Dátum: 2013.11.28 20:56:33 »
Üdv!

Én biztos vagyok benne, hogy a tiéd sem közvetlen befecskendezésű. A szívótorokhoz fecskendez, mint a hagyományosnál. Csak másképp állnak kicsivel az injektorok.  Az enyémen is tiszta kokszok voltak a szelepek, mivel a kartergáz annyi trutymót vitt vissza a motorból  :wacko:
Hál` istennek! Egy problémával kevesebb:-)

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #27947 Dátum: 2013.11.28 21:31:05 »
Helló!Ötlet a rádióhoz.
Az alábbi képen látható,két gyári tartólemez,tuti megoldás.Nem csak gyári fejegységhez jó,mert sok lyuk van rajta,és könnyű megtalálni a megfelelőt.1din-hez is jó,de nekem 2-dines van berakva ezekkel a lemezekkel.
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1995_TOYOTA_CARINA+E_AT190L-AEMDKW_8601.html
Érdemes lenne átgondolni,a kalaptartót,mert tényleg sokkal szebben szól ott,mint az ajtóban.A helye ott is ki van alakítva,és találsz olyan hangszórót ami nem lóg túl mélyre,és talán nem fog zavarni pakoláskor.Mindenképp érdemes lenne a gyári kábeleket,valami minőségibbre cserélni,az is sokat javit a hangzáson.Igaz a kábelcsere,nekem még elmaradt,de sokat javitott a 4db 16,5-ös hangszóró.Két háromutas a kalaptartóba,kettő az első ajtóba,és két csipogó.

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #27948 Dátum: 2013.11.28 22:02:36 »
Én azért óvatosan bánnék az adalékkal :hmmmm:
Valahol olvastam,hogyha lerakódás van az üzemanyagrendszerben azt is feloldja, aztán ne adj isten az injektorok bánják  :nono:
Igen feloldja a lerakódásokat,de az injektorok a szűrő után vannak.így oda nem nagyon kerül kosz.Én amikor megvettem az autóimat,mindig tettem bele adalékot hosszabb út előtt,és megzavartam amennyire lehetett.Utána benzinszűrő csere,folytószelepház tisztítás,szétszedéssel.Aztán rendszeresen használom,a piros Spuri adalékot.Soha semmi gondom nem volt.Ez az én tapasztalatom,de kinek hogy.

tothfeca

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 250
Re:Carina
« Válasz #27949 Dátum: 2013.11.28 22:49:03 »
Kinek mi a véleménye a poliuretán szilentek alkalmazásáról??  :innocent:
Piszkálja a fantáziámat, hogy mi lenne ha a lengőkar és stabil rúd szilentjeit keményebb szilentekre cserélném... Vajon azzal, hogy ott keményebb szilentek vannak, mely alkatrészek kapnának nagyobb terhelést?  :hmmmm:

monster

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 31
Re:Carina
« Válasz #27950 Dátum: 2013.11.28 23:03:52 »
Üdv
 
Szeretném lecserélni a gyári légszívó csövet egy saválló csőre. A rezonátor csövet persze nem szerelném rá az újra. Ugyebár direkt szűrőt használok. FUBA anno említette hogy lehet szerencsésebb is lenne kikötni a rezonátort. Mit gondoltok? Lenne hatása a cserének a teljesítményre? Vagy bármire? :helpsmilie:

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #27951 Dátum: 2013.11.28 23:38:04 »
Helló!
Direktszűrőnél, szerintem nincs nagy szükség a rezonátorra,mert a szűrőn keresztül,nagyot tud szívni,nem kell hogy plusz levegőt tároljon.Egy sima nagy átmérőjű csövön,talán gyorsabban,akadálymentesen áramlik a levegő.A Carinán nekem is sima csővel van(a szigetelőszalag csak ideiglenes volt,az uj szilikoncső érkezésig):
http://www.kepfeltoltes.hu/view/131128/P1000542_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A Celicán pedig a gyári szívócső maradt,de később felkerült a saválló cső,és úgy jobb lett:
 http://kepfeltoltes.hu/view/131128/P1000490_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

monster

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 31
Re:Carina
« Válasz #27952 Dátum: 2013.11.28 23:47:53 »
Helló!
Direktszűrőnél, szerintem nincs nagy szükség a rezonátorra,mert a szűrőn keresztül,nagyot tud szívni,nem kell hogy plusz levegőt tároljon.Egy sima nagy átmérőjű csövön,talán gyorsabban,akadálymentesen áramlik a levegő.A Carinán nekem is sima csővel van(a szigetelőszalag csak ideiglenes volt,az uj szilikoncső érkezésig):
http://www.kepfeltoltes.hu/view/131128/P1000542_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A Celicán pedig a gyári szívócső maradt,de később felkerült a saválló cső,és úgy jobb lett:
 http://kepfeltoltes.hu/view/131128/P1000490_www.kepfeltoltes.hu_.jpg




Nagyon jóó!  :clap:  Sokkal jobban néz ki így.  ;)  Köszönöm a választ :yes:

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #27953 Dátum: 2013.11.29 00:10:09 »
Kinek mi a véleménye a poliuretán szilentek alkalmazásáról??  :innocent:
Piszkálja a fantáziámat, hogy mi lenne ha a lengőkar és stabil rúd szilentjeit keményebb szilentekre cserélném... Vajon azzal, hogy ott keményebb szilentek vannak, mely alkatrészek kapnának nagyobb terhelést?  :hmmmm:
Keményebb,és stabilabb lenne.A puha gumikkat,keményebbre cserélve a hozzá kapcsolódó alkatrészek terhelése lenne nagyobb.Gömbfejek,toronycsapágy,lengéscsillapító.De hogy ezek élettartamát mennyire befolyásolná,az jó kérdés.Ha normálisak,nem túl rosszak az utak arrafelé,akkor szerintem bírná,gond nélkül!

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #27954 Dátum: 2013.11.29 00:25:33 »
Totalcaron egy mai cikk címe:TOYOTÁVAL IS LEHET SZÍVNI!DE NEM FÁJ,MERT HA JÓ AKKOR NAGYON JÓ!
http://belsoseg.blog.hu/2013/11/28/allapot_bonyolult_kapcsolatban?utm_source=cimlap&utm_medium=link&utm_content=2013_11_29&utm_campaign=totalcar

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #27955 Dátum: 2013.11.29 16:31:34 »
Szerintem nem hiányzik erről a karbiról az égvilágon semmi :lol:
Volt szerencsém velük,a Corollámon 2 volt belőle,a Tercelen meg1
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.29 16:34:52 írta pvivien79 »
Today Tomorrow Toyota

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #27956 Dátum: 2013.11.29 16:54:16 »
Helló!
Direktszűrőnél, szerintem nincs nagy szükség a rezonátorra,mert a szűrőn keresztül,nagyot tud szívni,nem kell hogy plusz levegőt tároljon.Egy sima nagy átmérőjű csövön,talán gyorsabban,akadálymentesen áramlik a levegő.A Carinán nekem is sima csővel van(a szigetelőszalag csak ideiglenes volt,az uj szilikoncső érkezésig):
http://www.kepfeltoltes.hu/view/131128/P1000542_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A Celicán pedig a gyári szívócső maradt,de később felkerült a saválló cső,és úgy jobb lett:
 http://kepfeltoltes.hu/view/131128/P1000490_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Üdv!

Léghőmérsékletmérőt hová lehet tenni? Csak úgy elvan, az is jó?

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #27957 Dátum: 2013.11.29 16:57:57 »
Ja  :hmmmm:
Egyébként nem veszi észre,ha nincs
Mikor próbálgattam az elején nekem sem volt rajta csati :1eye:
Today Tomorrow Toyota

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #27958 Dátum: 2013.11.29 17:06:11 »
pvivien79:
MAP szenzorodat meg lehetne nézni szerintem. Első körben azt lenne hó megvizsgálni, hogy a vákuumot megkapja-e?
Nem emlékszem, hogy írtad, a szelephézagokat mérted már?
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.29 17:10:02 írta vd1234 »

Zsolt79

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 540
Re:Carina
« Válasz #27959 Dátum: 2013.11.29 18:56:58 »
Szelephézagok rendben
Leírás szerint átnéztem őket :yes:
A MAP szenzor is kap vákumot mert ha lehúzom a csövét leesik az alapjárat 500-ra
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.29 19:00:15 írta pvivien79 »
Today Tomorrow Toyota