Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6804008 alkalommal)

0 Felhasználó és 10 vendég van a témában

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #27825 Dátum: 2013.11.16 23:28:29 »
:clap: : :clap:  :clap:

Majd a  rendszámot  nézed és megismered [rohog] [rohog]   :surrender:
No, azért annyira nem lesz még szép, csak a karosszéria lesz javítva, fényezve még nem lesz, tehát marad boci tarka...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #27826 Dátum: 2013.11.17 06:57:26 »
Én is köszönöm szépen!Így már érthető!Kérhetnék tanácsot is,hogy mit kezdjek az autóval ha  memoria törlés után is megmarad a hiba?
Csatlakozom bsh hsz-hoz. Én is inkább egy autóvillamosságishoz fordulnék. De mielőtt leveszed az akkusarut, érdemes még egy hasonló féktiszítós pucolást megejtened
Közben érdemes lenne a kipufot is figyelni, nálam pucoláskor anno Sarolta-fíling volt (2:40)  [rohog]
Ugyanis, amikor hasonlóan ellustult a verda, a sárga helikopter is elkezdett világítani. Nem villogtattam ki, azt gondoltam, hogy lambda-szonda lesz úgyis, de most már nem vagyok benne biztos.  :hmmmm: Csak abban, hogy utána igencsak fürge lett.
A gyertyákat ugye platinásra cserélted már? Érdemes lenne rájuk nézni, mert a korom, ami látszik, beköphette azokat is.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #27827 Dátum: 2013.11.17 07:02:02 »
Ezt a T5-öst cseréld ki!
Bocsánat! Ez kivétel, a visszajelzők általában T5-ösök, de a képen is látszik, hogy ez T10-es, mint a műszerfal világításéi.  :whistling:

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #27828 Dátum: 2013.11.17 07:25:22 »
[...]Befér oda a 13 centis is :devil: Ezt Kalapos is megerősítette.
Úgyhogy rendeltem egy olyat is. Természetesen ez is okozott meglepetést: ez meg nem fért bele a tartókeretbe. :censored:[...]
Ehhez annyit, hogy mélység alapján a legtöbb 13-as befér, a mágnes szélessége is o.k., ami kritikus, az a kosár átmérője, és mivel sokféle kialakítású van, nem mindegy, hogy a tövénél mekkora. Ezt bsh is tudta, de más adatot adtak meg, mint ami a valóság...

totya810612

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 91
Re:Carina
« Válasz #27829 Dátum: 2013.11.17 11:00:48 »
Ehhez annyit, hogy mélység alapján a legtöbb 13-as befér, a mágnes szélessége is o.k., ami kritikus, az a kosár átmérője, és mivel sokféle kialakítású van, nem mindegy, hogy a tövénél mekkora. Ezt bsh is tudta, de más adatot adtak meg, mint ami a valóság...

Totya

totya810612

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 91
Re:Carina
« Válasz #27830 Dátum: 2013.11.17 11:04:04 »
Hali én személy szerint 16-os hangszórókat tettem a hátsó ajtóba ami nem volt egyszerű főleg hogy az ajtó kárpitot is vágni kellett mert gyárilag csak elől volt hangszóró. Egy teljes napom ment rá mire elkészültem vele.
Totya

totya810612

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 91
Re:Carina
« Válasz #27831 Dátum: 2013.11.17 11:11:15 »
A hangszóró vízcseppvédelmét a következőképpen készítettem el: http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=16.msg547134#msg547134
Totya

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #27832 Dátum: 2013.11.17 12:19:31 »
A hangszóró vízcseppvédelmét a következőképpen készítettem el: http://forum.toyotaclub.hu/index.php?topic=16.msg547134#msg547134

Ezt újból fel kell tenned, mert már nem elérhető. képhost.hu

carina_97_1.6_XLI

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 168
  • Carina E 1997 1.6 Xli AT190
Re:Carina
« Válasz #27833 Dátum: 2013.11.17 12:51:10 »
Sziasztok! A carinám középkonzoljával gondok vannak, ezzel kapcsolatban kérem a segítségeteket! 1,5 hónapja úgy vettem meg az autót, hogy a középkonzol körben mindenhol bele volt ragasztva a helyére pillanatragasztóval. Én kivágtam, lecsiszoltam a ragasztót, és lefújtam feketére. Amikor raktam vissza, akkor láttam, hogy az alsó 4 fém bolhából kettő hiányzik. Na ilyet hol tudok vásárolni? Amióta így van összerakva, ropog a műszerfalam, addig semmi hang nem volt, csak a két bolha hiánya lehet a gond?

tothfeca

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 250
Re:Carina
« Válasz #27834 Dátum: 2013.11.17 13:15:31 »
Sziasztok!
Valaki tudna adni némi infót, hogy a üzemanyag mennyiség visszajelző hogyan is működik? Hétvégén elkezdett rakoncátlankodni, megtankoltam telibe a kocsit, aztán a mutató el is indult szépen felfele, de aztán meggondolta magát és maradt üres helyzetben, menet közben kedve szerint gondol egyet, mutat értéket de általában "nullán" van. Gondolom ez valami érintekzési hiba lehet. A tanknál van ennek valamilyen kis csatlakozója ami esetleg lecsúszhatott? Vagy hol valószínű a hiba?

totya810612

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 91
Re:Carina
« Válasz #27835 Dátum: 2013.11.17 19:38:38 »
Ezt újból fel kell tenned, mert már nem elérhető. képhost.hu
Ma este működik megint a képfeltöltés.hu remélem így is marad.
Totya

totya810612

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 91
Re:Carina
« Válasz #27836 Dátum: 2013.11.17 19:50:15 »
Sziasztok, látom sok helyen azt a bizonyos féktisztítóval való szívósor tisztítást járó motorral a fojtószelepnél  bespriccelve.
Érdemes ezt mindenképp megtenni akkor is ha elvileg minden oké?
Gondolom nem tudok vele semmit elrontani?
Nem akarom megbontani a szívsort hogy milyen a belseje de mivel az én vasam sem mai sőt ráadásul szegény keverékes ezért gondoltam rá hogy érdemes lenne.
Akinek van tapasztalata ez felől kérem írjon.
Üdv Attila. 
Totya

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #27837 Dátum: 2013.11.17 22:08:35 »
tőlem?! a saját érdekedben inkább ne! [rohog]
amúgy a service manual engine részében le van írva elég alaposan, lépésről lépésre, hogy hogyan kell végignézni a pillangószelep hibát, azt megcsinálnám mindenképp. aztán esetleg lehet próbálkozni bontottal is, hátha, de azt is elég macerás beállítgatni. lehet kábeltörés/szakadás is, na az meg főleg cumi... ugyanígy a másik hibakódra is megvan a hibakeresési folyamat.
egyébként nekem elég rossza tapasztalatom van szerelőkkel, ilyen dolgokat képtelenek megcsinálni, max kicserélnek hasraütésszerűen valamit, aztán ha úgy sem jó, akkor széttárják a kezüket. lehet jobban jársz egy hivatalos toyota szervízzel. nem olcsó, de ha magad próbálkozol mindenféle bontott vackokkal, akkor lehet az még többe kerül.

közben megtaláltam a szerviz leírásban, mitől van (nálam, de másnál is) 1500-as fordulatnál az a "rándulás" motorfékezéskor. ha elvesszük a gázt és motorfékezünk, akkor lekapcsolja az injektorokat, és mikor 1500-ra visszaesik a fordulat, akkor kapcsolja be őket újra. ezt eddig nem is tudtam.
Folytószelep jó.Még korábban leellenőriztem.

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #27838 Dátum: 2013.11.17 22:12:31 »
Csatlakozom bsh hsz-hoz. Én is inkább egy autóvillamosságishoz fordulnék. De mielőtt leveszed az akkusarut, érdemes még egy hasonló féktiszítós pucolást megejtened
Közben érdemes lenne a kipufot is figyelni, nálam pucoláskor anno Sarolta-fíling volt (2:40)  [rohog]
Ugyanis, amikor hasonlóan ellustult a verda, a sárga helikopter is elkezdett világítani. Nem villogtattam ki, azt gondoltam, hogy lambda-szonda lesz úgyis, de most már nem vagyok benne biztos.  :hmmmm: Csak abban, hogy utána igencsak fürge lett.
A gyertyákat ugye platinásra cserélted már? Érdemes lenne rájuk nézni, mert a korom, ami látszik, beköphette azokat is.
Ismerős ez a videó :D
Én magam csináltam :D :D
Kb 2 órát volt lent az akksisaru.Hibajelzés megszűnt!!!
Bár nem mentem vele egy métert se csak alapjáraton felmelegítettem!
A gyertya platina!
« Utoljára szerkesztve: 2013.11.17 22:14:41 írta fityo »

bsh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 254
Re:Carina
« Válasz #27839 Dátum: 2013.11.18 09:03:42 »
Kb 2 órát volt lent az akksisaru.Hibajelzés megszűnt!!!
nem egyszerűbb kivenni az efi biztosítékot? :whistling:
járkálj vele, aztán pár nap múlva nézd meg újra a kódokat.
van még tesztüzemmód is, azt is ki lehet próbálni. az kidobhat olyan hibákat is, amiket amúgy nem tárol a számítógép.