Skacok!
Nem tudom, lehet, hogy az előző autóval való szívás, lehet, hogy benőtt a fejem lágya vagy csak az öröm, hogy kifogtam egy megkímélt Carinát, de én bele nem piszkálok abba, amit a kis japánok kitaláltak és működik többszáz ezer km-en át, maximum kisebb hibákkal.
Lehet, hogy valóban csak apró módosításokról van szó, amelyek a két motor közt vannak, de nem kis munka lehetett tesztelni, hangolni a technikát, mire megszületett a
4A-FE tökélye.
Amúgy ha kiszámoljuk, hogy egy kis hajtórúd ide, főtengely oda, dugók amoda, vezérműtengely, szétszedni, tömités, ilyen köteg, olyan jeladó, nem számítva a rengeteg munkát és a végeredmény kétséges..
, egyszerűbb egy bontott jó állapotú 7A-FE motort beletenni a 4A-FE helyére, aztán ha valami nem smakkol, ott lesz a polcon az eredeti. A motorszám/kód meg amúgy is kirohadós, egyre jobban
, nem tudom lehet-e még AF-s számot kérvényezni.
Na ezzel senkinek nem akarom elvenni a kedvéd vagy leszólni, mert ilyenen gondolkodik, csak az álláspontom irtam le.
Kiváncsian várom a 4/7-A-FE házzasságot.