Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6797109 alkalommal)

0 Felhasználó és 30 vendég van a témában

rip74

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 109
Re:Carina
« Válasz #25995 Dátum: 2013.05.30 00:32:42 »
Bezony. 3S-GE motorral szerelték a Carina GTi-t is,



És ez a motor gyáriban is tud 212 lóerőt(http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_S_engine), ami azért elgondolgodtató ::)
De valóban olcsóbb autót cserélni, vagy megelégedni azzal ami van. A váltó, féltengely nem egyforma, szóval sokba kerül..

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Carina
« Válasz #25996 Dátum: 2013.05.30 07:48:45 »
Tegnap klímát töltettem.szerencsére csak a gáz volt kevés.Már a télen is mérgelődtem,mert alig fújt a ventim,és párásodott az ablak nagyon.
Hát bizony a pollenszűrők hibájából.Kiszedtem és kiporszívóztam a helyét.De csak úgy sikerült,hogy a porszívócsőre tettem slag darabot és azt dugtam be.Volt benne 2 maréknyi falevél.Ja és Toyota feliratos densó szűrők voltak benne.Lehet sosem cserélték,.Az újat még nem sikerült a helyére tennem,elfogyott a türelmemm sajnos.De már van ventillátor teljesítményem.Gondolom ha a szűrők bekerülnek,valamit csökkenni fog.
Más.szombaton dunakeszin repülőnap,mitsubishi tesztvezetéssel egybekötve.Az l 200 asokat lehet terepen vezetni.Már ez lesz a harmadik és mindig jó volt.nem azért mert a pályát én jelöltem ki... :clap:
Tudom hogy off,de aki a közelben van annak jó kis családi program lehet.Ott leszek a vezetésnél,.Ha valaki megkeres,talán nem kell sorba állnia.
Én beszéltem.Ja majd teszek fel fotót a szűrőkről és ami kijött vele együtt.
Van valakinek jobb első ablakemelője eladó?

Adamo_sx

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 148
Re:Carina
« Válasz #25997 Dátum: 2013.05.30 09:44:52 »
Háát, én a hengerfejet nem homokfúvatnám...
Viszont az ipari mosók is simán tisztítanak ilyenre, esetleg ultrahangos mosó.
Az asztalon a hengerfej van, a blokk mintha az asztal mellett baloldalt a piros szervizállványra lenne felcsavarozva, ha jól látom...
A kérdésedre a válasz pl.: homokszórással lehet szép fémtisztára varázsolni.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #25998 Dátum: 2013.05.30 18:40:55 »
Üdv!

KZoli:
Gratula a munkához  :clap:

Más.
Megvan az új fogyasztási adat, nagyrészt autópályán.  185/65 R 14 Barum Brillantis 2 nyárigumik 2,6 bar-on.
4 személy, csomagokkal. GPS szerint 135-140-es sebesség (valós, órával is ellenőriztem), fordulat 4100 körül.
Fogyasztás 7,67l/100km. 4000 körül már minden emelkedőn elment az M6-on oda-vissza bárhol 5.-ben, erőlködés nélkül :yes:
Jobb, mint a téli, az 8 fölött volt.
1 Audi, 2 BMW és 1 Lexus zúzott el mellettünk, amúgy más nem nagyon.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.30 18:49:28 írta vd1234 »

Szabolcs

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 686
Re:Carina
« Válasz #25999 Dátum: 2013.05.30 19:07:54 »
Háát nincs túljelentkezés a találkozóra!
Megint elmarad?

Kantuly Péter

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 126
Re:Carina
« Válasz #26000 Dátum: 2013.05.30 19:13:01 »
Csak sima 2.0.97-es.Viszont tuti,nagyon szép állapotú.A 94-es 1.6,de az elég elhanyagolt állapotú,nem tudom milyen lehet a motorja!Nagykállóban bont egy srác Celicákat.Abból egy 1.8-as motor érdekes ötlet lehet.Ahhoz szerintem szinte semmit nem kel alakítani,viszont a 2.0-nál sok mindent kell cserélni.Elektronika,váltó,más a kábelköteg,hűtő,vizcsövek,váltó,tartóbakok!Amugy mi történt,hogy cserés a motor?

kb 4éve meg kellett bontani, mert gyűrűzni kellett és vszínű nem jól rakták össze, mert fél év múlva kiment a hengerfej tömítés, akkor mondták, hogy el van tekeredve a blokk és nem is nagyon lehet vele mit kezdeni, mert nem csak kagylósodva van, hanem csavarodva is :S idáig bírta szegényke...
Olyan sokat nem szeretnék rá költeni, mert tervbe van egy supra ( ha Isten is úgy akarja 1év múlva :innocent: ) de szeretném rendbe rakni mert, 15éve megvan és sokmindent átéltünk már :wub:
140km/h alatt szédülök!!!

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #26001 Dátum: 2013.05.30 19:31:31 »
kb 4éve meg kellett bontani, mert gyűrűzni kellett és vszínű nem jól rakták össze, mert fél év múlva kiment a hengerfej tömítés, akkor mondták, hogy el van tekeredve a blokk és nem is nagyon lehet vele mit kezdeni, mert nem csak kagylósodva van, hanem csavarodva is :S idáig bírta szegényke...
Olyan sokat nem szeretnék rá költeni, mert tervbe van egy supra ( ha Isten is úgy akarja 1év múlva :innocent: ) de szeretném rendbe rakni mert, 15éve megvan és sokmindent átéltünk már :wub:
Bocs, hogy ilyet mondok, de a "mondták"-ra sokat nem szoktam adni. Egy élvonalzóval meg  lehet nézni, tényleg olyan állapotú-e?
Egy öntvény blokk olyan túlzottan nem fog csavarodni, akkor már törik. Inkább osztom a "nem jól rakták össze" megállapítást.
Lehet, hogy simán csak rá kellene tenni azt a hengerfejet úgy, ahogy a javítási mondja és ennyi.

Teljesen megértem, hogy rendbe szeretnéd rakni, közülünk sokan ilyen érzelgősek vagyunk  :yes:  :otlet:
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.30 19:33:18 írta vd1234 »

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #26002 Dátum: 2013.05.30 19:36:36 »
Megint elmarad?
Már mér' :?: Remélem, aki jelezte, az eljön. Én kíváncsi vagyok Rátok! De az jó lenne, ha Zsolt68 írna még a helyszínről.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #26003 Dátum: 2013.05.30 19:41:33 »
Megvan az új fogyasztási adat, nagyrészt autópályán.  185/65 R 14 Barum Brillantis 2 nyárigumik 2,6 bar-on.
4 személy, csomagokkal. GPS szerint 135-140-es sebesség (valós, órával is ellenőriztem), fordulat 4100 körül.
Fogyasztás 7,67l/100km. 4000 körül már minden emelkedőn elment az M6-on oda-vissza bárhol 5.-ben, erőlködés nélkül :yes:
Jobb, mint a téli, az 8 fölött volt.
1 Audi, 2 BMW és 1 Lexus zúzott el mellettünk, amúgy más nem nagyon.
Gratula! Az nagyon jó! :yes: (legalábbis Nekem végre megnyugtató Kamikaze frusztráló adatai után :D) Télen volt 9.6 is full várossal. Most gyújtás rendberakása után, nyári gumin 2.5-ös nyomással, 2800-as fordulaton krúzolással megint 6.7 lett :)
1 Audi, 2 BMW és 1 Lexus zúzott el mellettünk, amúgy más nem nagyon.
Hja, a benzinár emelkedése óta nem divat már a száguldás. M7-esen valós 120 az átlag. :hug:

Kantuly Péter

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 126
Re:Carina
« Válasz #26004 Dátum: 2013.05.30 19:43:23 »
Bocs, hogy ilyet mondok, de a "mondták"-ra sokat nem szoktam adni. Egy élvonalzóval meg  lehet nézni, tényleg olyan állapotú-e?
Egy öntvény blokk olyan túlzottan nem fog csavarodni, akkor már törik. Inkább osztom a "nem jól rakták össze" megállapítást.
Lehet, hogy simán csak rá kellene tenni azt a hengerfejet úgy, ahogy a javítási mondja és ennyi.

Teljesen megértem, hogy rendbe szeretnéd rakni, közülünk sokan ilyen érzelgősek vagyunk  :yes:  :otlet:
nyíregyen volt akkor, már nem tudom hol, ott csiszolták egybe amennyire tudták... vágülis meg lehetne csinálni, de érdemesebbnek tarják nézni bele egy másik motort, mert vszínű nem kerül annyiba.
140km/h alatt szédülök!!!

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #26005 Dátum: 2013.05.30 19:44:30 »
Gratula! Az nagyon jó! :yes: (legalábbis Nekem végre megnyugtató Kamikaze frusztráló adatai után :D)Hja, a benzinár emelkedése óta nem divat már a száguldás. M7-esen valós 120 az átlag. :hug:
Kamikaze-nak jó adatai vannak tényleg, de a leírt körülmények mellett szerintem nem tudná tartani őket  ;)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #26006 Dátum: 2013.05.30 19:47:11 »
nyíregyen volt akkor, már nem tudom hol, ott csiszolták egybe amennyire tudták... vágülis meg lehetne csinálni, de érdemesebbnek tarják nézni bele egy másik motort, mert vszínű nem kerül annyiba.
Mennyibe? Mint rendesen feltenni egy hengerfejet? Nem értem  :no:
Nekik egyszerűbb egy motort betenni, nem kell gondolkodni rajta sokat, jól fizet, logikusnak tűnik, stb.
De megint rosszhiszemű vagyok, bocsánat  :flowers:

Egyáltalán mitől tudott elcsavarodni a blokk, arra mit mondtak? Baleset? Akkor is a törés a védhető szerintem.
Egy esetleges (nekem nehezen hihető) blokkcsavarodásnál már szorulni kellene a forgó-mozgó alkatrészeknek is. Nehezen forog a főtengely is?
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.30 20:00:53 írta vd1234 »

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #26007 Dátum: 2013.05.30 19:47:59 »
Kamikaze-nak jó adatai vannak tényleg, de a leírt körülmények mellett szerintem nem tudná tartani őket  ;)
Igen, ő vitorlázik ;)

Kantuly Péter

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 126
Re:Carina
« Válasz #26008 Dátum: 2013.05.30 20:01:34 »
Mennyibe? Mint rendesen feltenni egy hengerfejet? Nem értem  :no:
Nekik egyszerűbb egy motort betenni, nem kell gondolkodni rajta sokat, jól fizet, logikusnak tűnik, stb.
De megint rosszhiszemű vagyok, bocsánat  :flowers:

Egyáltalán mitől tudott elcsavarodni a blokk, arra mit mondtak? Baleset? Akkor is a törés a védhető szerintem.
Egy esetleges (nekem nehezen hihető) blokkcsavarodásnál már szorulni kellene a forgó alkatrészeknek is. Nehezen forog a főtengely is?
nem húzták utána a hengerfejet miután meggyűrűzték... meg sem gondoltuk, hogy ilyen szerelőhöz vittük, 160ezerbe került, aztán itt a fórumon derült ki, hogy nyh-en 130 lett vna szervízbe.. persze vezérműtengelyt se jól tették vissza, emaitt csörgött is és ráfogták a szelepfészkekre :S a pazonyi srác meg kb 10perc alatt megcsinálta, a következő alkalommal már a tesómmal csináltuk meg itthon ;)
140km/h alatt szédülök!!!

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #26009 Dátum: 2013.05.30 20:04:31 »
Az áttétel előfeszítését ugrasztották el nem? Nyugati autókon szocializálódott szerelők, nem?  ;)

Akkor meg főleg nem értem, miért akarsz másik motort? Nem csavarodhatott el a blokk. Persze a Te autód.

Ha minden jó, pláne gyűrűzött a motor, akkor ellenőrizni kell a síkot, és ha tűrésen belül van, akkor vissza kell tenni jól a hengerfejet meg a vezérműtengelyeket-vezérlést, és hajrá.
Ha kell, szívesen segítek, amiben tudok. Hengerfejet a visszarakás után előírás szerint kell meghúzni, utána nem kell semmit húzni már rajta.
« Utoljára szerkesztve: 2013.05.30 20:09:43 írta vd1234 »