ezt most kezte el pl direktszürőm is van bent má azon gondolkodtam hogy a labdaszondát kiszedem és kitisztitóm vagy azon is gondolkodtam hogy gyujtógyertyákat kéne kicserél nem tudom miota lehetnek bent mert én még nemc seréltem
Egy direktszűrő "valamivel" kisebb fojtással engedi be a levegőt, mint a gyári, ezért simán el tudom képzelni, hogy ez önmagában okozhatja a narancs lámpa hamarabbi kigyulladását, lévén az egész rendszert nem direktszűrőre tervezték. Magyarul ugyanazon pillangószelep-állásnál több levegő megy be, nagyobb nyomás van a szívótoroknál, hamarabb vált a "szín".
Persze ahogy közismert, a gyújtáson rugózok állandóan, szerintem érdemes lenne átnézni a dolgokat:
gyertyák (simán csere, a bele valót bele, nekem pl. Denso K20R-U, vagy NGK BKR6EYA, jó hézaggal), elosztófedél, rotor, múltkor pl.
offday írta, hogy sokat javult tőle a gép. Egy normális rotor (Jakoparts) és elosztófedél (Facet) 6-7000 Ft, egy Denso gyertyaszett kb. 2500 lehet most autótéka2000-nél, mivel 45% kedvezménnyel adják. Esetleg a gyújtókábeleket nézd meg, milyen állapotban vannak. A gyújtótrafóra a discodan-os leírás alapján esetleg érdemes rámérni multiméterrel.
Persze nem tudom, pontosan milyen géped is van, az enyémre vonatkozóan írtam a dolgokat, márkákat meg olyanokat, amik nálam is vannak és eddig hála Istennek jók.