üdv bsh!
Digit multiméterrel, ha van kéznél, dugd meg a diag csatit, ott le lehet venni a lambda jelet!
Ha találsz valakit aki megnézi, és tudja mit kell látni, akkor kiderülhet! ![kacsint ;)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_kacsint.gif)
már mértük, jónak tűnt. de egy német kollégám mesélte, hogy neki pontosan ugyanez a rángatási gondja volt egy volvóval, és pont úgy, mint nekem, hogy "langyos" állapotban csinálta csak, és ők sem jöttek rá, mi lehet a gonja. azt mondta, hogy lambda szondát cserélt, és végül kiderült, hogy a cserélt darab volt rossz. hidegen jó volt, akkor ment rendesen, melegen meghülyült, és olyankor vészprogramon ment a vezérlés, akkor megint "jó" volt, viszont "langyosan" meg hülyeségeket produkált a szonda és azért rángatott. ő azt csinálta, hogy kivezetett két drótot a motortérből, be az ablakon át az utastérbe, és menet közben egy multiméterrel folyamatosan mérte, milyen jeleket ad a szonda, és látta, hogy "langyosan" megbolondul.
![LOL :lol:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/21_kacag.gif)
lehet nekem is ezt kéne csinálni...
de kicserélni mindenképp jó volna, mert mikor a múltkor felfedeztük, hogy lecsúszott a csatlakozója, az hozzáért a kipufogóhoz és részben megolvadt, így most a csatlakozó össze lett "faragva". ha kicserélném, akkor legalább a csatlakozó is jó volna. ha meg nem ez a gondja, akkor van egy tartalékom.