Bakker, ez se volt jobb nap a tegnapinál. Homasitában bevásároltam. Alig vártam, hogy kipróbáljam a kék műszerfal izzókat. Mit is mondjak...na jó, nem annyira vészes, de nem ezt vártam. A gyáritól 10x jobb és szebb, de a kékhez vajmi köze van. Volt régről kék helyzetjelző ledem, beraktam azt is. Na az, már kék, de gyenge. Szóval maradt a kékeszöldes nagyfényerejű izzó. Az órába ha normál fehér izzót raksz, akkor is zöld. Így én húztam rá egy zöld megmaradt sapkát, így sokkal zöldebb, szebb. Kaptam a kesztyűtartóba 1,2W helyett 2,3W-os izzót, a csomagtartóba 5W helyett 16W-osat, a beltéri sofita 5W helyett 10W-osat. Ez végül is eredményes volt. Nem merem megkockáztatni a műszerfal szétszedését, csakhogy piros legyen a mutató. Nekem is tetszik, de annyira azért nem merülök bele. Vettem szééép kipufogó véget. Hát, feldu.hatom, mert nemhogy rá, inkább belemegy...jó, én voltam a ludas, meg kellett volna mérni előtte. Tudtam, hogy nagy, bíztam magamban. Nem jött be. Még jó, hogy nem a 9k-sat választottam. Kapott új farkincát. Volt neki antennája a hátsó szélvédő közepén, csak egy téli napon épp az autómosó kefével hintettem le a tetejéről a havat, s elég volt egy óvatlan mozdulat, és máris jött a gitárhurr hang, s volt nincs antenna....
Ajánlott még az eladó a műszerfalba halogénes T10-es kék izzót, de féltem az nagyon melegedhet s nem szeretnék egy összeolvadt, eldeformálódott kilóméterórát.... A klíma kapcsolóban sincs értelme kék izzót rakni, mert amúgy is zöld plexi van rajta. Az elakadásjelzó adott, az ablakfűtés fix narancs, a ködlámpa kapcsoló lehetne talán egyedül kék, de olyan izzó van benne, hogy inkább hagyjuk. A műszerfal fényerősség állító forgógomb viszont nem lehetetlen, ki kell forrasztani és mehet be a kék. De mivel ennyire korlátozottak a lehetőségek, végsőképp beláttam, nincs értelme kékesíteni.