Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6797048 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #24165 Dátum: 2013.02.15 18:10:30 »

Nem véletlen írtam korábban, hogy nekem már a valós sebességet mutatja. :yes:
Hajszálpontosan? Nem hagytál rátartást?
Prius 2 - a mosolygós autó.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #24166 Dátum: 2013.02.15 18:28:33 »
Fuba! Idenézz mit találtam:

Cikk

Gondolom te élvezted is volna!  :devil: :devil:

tomka1982

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 277
Re:Carina
« Válasz #24167 Dátum: 2013.02.15 18:44:19 »
Bakker, ez se volt jobb nap a tegnapinál. Homasitában bevásároltam. Alig vártam, hogy kipróbáljam a kék műszerfal izzókat. Mit is mondjak...na jó, nem annyira vészes, de nem ezt vártam. A gyáritól 10x jobb és szebb, de a kékhez vajmi köze van. Volt régről kék helyzetjelző ledem, beraktam azt is. Na az, már kék, de gyenge. Szóval maradt a kékeszöldes nagyfényerejű izzó. Az órába ha normál fehér izzót raksz, akkor is zöld. Így én húztam rá egy zöld megmaradt sapkát, így sokkal zöldebb, szebb. Kaptam a kesztyűtartóba 1,2W helyett 2,3W-os izzót, a csomagtartóba 5W helyett 16W-osat, a beltéri sofita 5W helyett 10W-osat. Ez végül is eredményes volt. Nem merem megkockáztatni a műszerfal szétszedését, csakhogy piros legyen a mutató. Nekem is tetszik, de annyira azért nem merülök bele. Vettem szééép kipufogó véget. Hát, feldu.hatom, mert nemhogy rá, inkább belemegy...jó, én voltam a ludas, meg kellett volna mérni előtte. Tudtam, hogy nagy, bíztam magamban. Nem jött be. Még jó, hogy nem a 9k-sat választottam. Kapott új farkincát. Volt neki antennája a hátsó szélvédő közepén, csak egy téli napon épp az autómosó kefével hintettem le a tetejéről a havat, s elég volt egy óvatlan mozdulat, és máris jött a gitárhurr hang, s volt nincs antenna....
Ajánlott még az eladó a műszerfalba halogénes T10-es kék izzót, de féltem az nagyon melegedhet s nem szeretnék egy összeolvadt, eldeformálódott kilóméterórát.... A klíma kapcsolóban sincs értelme kék izzót rakni, mert amúgy is zöld plexi van rajta. Az elakadásjelzó adott, az ablakfűtés fix narancs, a ködlámpa kapcsoló lehetne talán egyedül kék, de olyan izzó van benne, hogy inkább hagyjuk. A műszerfal fényerősség állító forgógomb viszont nem lehetetlen, ki kell forrasztani és mehet be a kék. De mivel ennyire korlátozottak a lehetőségek, végsőképp beláttam, nincs értelme kékesíteni.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #24168 Dátum: 2013.02.15 21:22:42 »
Bakker, ez se volt jobb nap a tegnapinál. Homasitában bevásároltam. Alig vártam, hogy kipróbáljam a kék műszerfal izzókat. Mit is mondjak...na jó, nem annyira vészes, de nem ezt vártam. A gyáritól 10x jobb és szebb, de a kékhez vajmi köze van. Volt régről kék helyzetjelző ledem, beraktam azt is. Na az, már kék, de gyenge. Szóval maradt a kékeszöldes nagyfényerejű izzó. Az órába ha normál fehér izzót raksz, akkor is zöld. Így én húztam rá egy zöld megmaradt sapkát, így sokkal zöldebb, szebb. Kaptam a kesztyűtartóba 1,2W helyett 2,3W-os izzót, a csomagtartóba 5W helyett 16W-osat, a beltéri sofita 5W helyett 10W-osat. Ez végül is eredményes volt. Nem merem megkockáztatni a műszerfal szétszedését, csakhogy piros legyen a mutató. Nekem is tetszik, de annyira azért nem merülök bele. Vettem szééép kipufogó véget. Hát, feldu.hatom, mert nemhogy rá, inkább belemegy...jó, én voltam a ludas, meg kellett volna mérni előtte. Tudtam, hogy nagy, bíztam magamban. Nem jött be. Még jó, hogy nem a 9k-sat választottam. Kapott új farkincát. Volt neki antennája a hátsó szélvédő közepén, csak egy téli napon épp az autómosó kefével hintettem le a tetejéről a havat, s elég volt egy óvatlan mozdulat, és máris jött a gitárhurr hang, s volt nincs antenna....
Ajánlott még az eladó a műszerfalba halogénes T10-es kék izzót, de féltem az nagyon melegedhet s nem szeretnék egy összeolvadt, eldeformálódott kilóméterórát.... A klíma kapcsolóban sincs értelme kék izzót rakni, mert amúgy is zöld plexi van rajta. Az elakadásjelzó adott, az ablakfűtés fix narancs, a ködlámpa kapcsoló lehetne talán egyedül kék, de olyan izzó van benne, hogy inkább hagyjuk. A műszerfal fényerősség állító forgógomb viszont nem lehetetlen, ki kell forrasztani és mehet be a kék. De mivel ennyire korlátozottak a lehetőségek, végsőképp beláttam, nincs értelme kékesíteni.
Igen, ez a gond, hogy a zöldet nem mindenhol lehet kiiktatni.
Prius 2 - a mosolygós autó.

eddyjackal

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re:Carina
« Válasz #24169 Dátum: 2013.02.15 22:48:51 »
Sziasztok! Mivel a tavaly feltett kérdésemre, miszerint tud-e valaki megbízható szerelőt Szeged környékén aki ért is a Toyotákhoz, senki nem válaszolt, gondolom nem tudtatok ezért, amennyiben valakinek szüksége lenne rá én már tudok! (PM-ben szivesen megadom, akinek szüksége lenne rá. :otlet:) Náluk is van a családban egy Carina II-es. Ismerte az autót, tudta, hová nyúljon, szóval nagyon elégedett voltam vele. Sajnos beigazolódott az akkori gyanúm és tényleg lambdaszonda csere lett (NGK-NTK NLOS0228)   , plussz fel lett újítva az önindító is, hozzá teszem elfogadható áron. Végre úgy megy a gép ahogy kell! :D

Bundi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 376
Re:Carina
« Válasz #24170 Dátum: 2013.02.15 23:16:14 »
Ez jó, most gondolkodom egy CD nélküli USB-Rádiós fejegységen a JVC KD-X30-at néztem ki magamnak, de az kék háttér-világítású, emiatt a 4eFT-tal drágább JVC KD-X40-est akartam megvenni, mert abban választható akár zöld színű világítás is. Lehet nekem is kékre kellene inkább a műszerfal világítást átalakítani?  :hmmmm:  :otlet:
Az ECO meg a SNOW az az automata váltós Carinákban a váltó üzemállapot választó visszajelző lámpácskái. Az olajoskanna lámpa meg van az Avensis-ünkben is, az azt jelzi ha kevés a motorolaj (minimum szint alatti) és utána kell tölteni. Ez egy nagyon jó dolog, kár, hogy a Carinába még csak a lámpa helye van meg.
Nekem is JVC fejegységem van, kék színű háttér világítással és a műszerfalba pedig kék ledeket raktam. Ennek 3 éve. Azóta is baró !!!!! A GLI Carinában pedig be van kötve az olajszint ellenörző lámpácska. Legalábbis az angol változatnál  :tt2: Szerencsére még nem volt dolga. Bár egyszer mentem 370 km-t az osztrák autópályán olajbetöltő sapka nélkül...   :D de túl büdinek éreztem a tiszta osztrák autókat, ezért megnéztem a sajátom egy parkolóban.  Pont minimumig volt még....  :whistling: indulásnál a biztonság kedvéért rátöltöttem egy picit.... A motortér jól nézett ki az asszony pedig gratulált. Szerinte jobb lenne az autónak, ha kevesebbet törődnék vele.  :nonono: :hmmmm: :nonono:
A Toyota az autók Hondája.
(Carina e 2.0 GLI)

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #24171 Dátum: 2013.02.15 23:58:10 »
Hajszálpontosan? Nem hagytál rátartást?
Valójában nem direkt, de elég fárasztó játszani vele, hogy mikor milyen az eltérés, volt egy pár próbakör :wacko:. Én nem mertem így tekergetni a mutatót, mint a fenti videón, hanem ki-betéve újabb pozíciókkal próbálkoztam :sweatdrop:. (- Na ennyire nem volt élvezetes, ahogy ez a mondat sugallja... :devil:) Végül meguntam, azért maradt így.
Kicsit fura, mert a szokott sebességértékekkel mentem eleinte, de állandóan előztem, és a fogyi is megugrott :no:, aztán beláttam, hogy most már jobb a fordulatszámmérő után tájékozódni :hug:

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #24172 Dátum: 2013.02.16 11:33:09 »
Fuba! Idenézz mit találtam:

Cikk

Gondolom te élvezted is volna!  :devil: :devil:
Szegény...
Nekem nem kell ehhez rendőri felvezetés és epilepsziás rohamokat sem kapok utána.
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #24173 Dátum: 2013.02.16 11:44:54 »
A GLI Carinában pedig be van kötve az olajszint ellenörző lámpácska. Legalábbis az angol változatnál  :tt2:
Ezt nem tudtam. Akkor lehet nem nagy dolog lenne beépíteni az XLi Carinákba sem, csak hová van, meg hogyan van beépítve a jeladó? Az is lehet, hogy ez nem a felszereltségtől függ (XLi vagy GLi), hanem a motortól. A 4A-FE motorokba nincs ilyen a 3S-FE motorokban meg van.
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.16 11:48:45 írta FUBA »
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #24174 Dátum: 2013.02.16 16:58:08 »
Ezt nem tudtam. Akkor lehet nem nagy dolog lenne beépíteni az XLi Carinákba sem, csak hová van, meg hogyan van beépítve a jeladó? Az is lehet, hogy ez nem a felszereltségtől függ (XLi vagy GLi), hanem a motortól. A 4A-FE motorokba nincs ilyen a 3S-FE motorokban meg van.
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_199402_TOYOTA_CARINA+E_ST191R-AEMVFW_8401.3.html?hl=89491
Ez a jeladó!
http://fautoparts.com/body-Oil-Pan---VAN-WEZEL---TOYOT-CARINA-E-Saloon-T19-2-0-ST191-1284986-12706104-36-10589-3628---5387073-auto-parts
Ide van beszerelve!

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Carina
« Válasz #24175 Dátum: 2013.02.16 20:28:22 »
Ma kiszedtem az ajtókból a kapcsolókat és abelső világítást is.Hát nem lett jobb...Ha a beltérit door állásba kapcsolom,állandóan ég.Szóval mintha mindig kapna testet.Mérni még nem mértem semmit.Ha a másik irányba kapcsolom,akkor is világít.Nincs ötletema csomagtér ajtó vajon rá van erre kötve?

Bundi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 376
Re:Carina
« Válasz #24176 Dátum: 2013.02.16 22:22:48 »
Ezt nem tudtam. Akkor lehet nem nagy dolog lenne beépíteni az XLi Carinákba sem, csak hová van, meg hogyan van beépítve a jeladó? Az is lehet, hogy ez nem a felszereltségtől függ (XLi vagy GLi), hanem a motortól. A 4A-FE motorokba nincs ilyen a 3S-FE motorokban meg van.

igen lehet, hogy inkabb motor fuggo. A jelado a karter aljaba van becsavarozva. Gondolom az mas nem lehet
A Toyota az autók Hondája.
(Carina e 2.0 GLI)

Bundi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 376
Re:Carina
« Válasz #24177 Dátum: 2013.02.16 22:24:17 »
Ma kiszedtem az ajtókból a kapcsolókat és abelső világítást is.Hát nem lett jobb...Ha a beltérit door állásba kapcsolom,állandóan ég.Szóval mintha mindig kapna testet.Mérni még nem mértem semmit.Ha a másik irányba kapcsolom,akkor is világít.Nincs ötletema csomagtér ajtó vajon rá van erre kötve?
meg a motorhazteto is
A Toyota az autók Hondája.
(Carina e 2.0 GLI)

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Carina
« Válasz #24178 Dátum: 2013.02.16 22:29:11 »
Az most nekem is beugrott,lehet ott kap valahol állandó testet...

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...