Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6797347 alkalommal)

0 Felhasználó és 16 vendég van a témában

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #23985 Dátum: 2013.02.06 17:36:48 »
Az úgy el volt rohadva, hogy semmi nem látszott rajta.
A gumi bevonatú fékcsőre gondoltam. Nekem a gyári Pirelli volt :excl: (DOT száma 96/5  - júniusi gyártású a verda)
Nem tudtam, hogy gyártottak volna egyáltalán ilyen terméket, lehet, hogy nem is :?:, de valahogy mégis volt hozzá közük. :hmmmm:
Akárhogy is, szükségem volna egy megbízható, teflon belsős, esetleg fémszövetes szettre.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #23986 Dátum: 2013.02.06 17:40:26 »
Hát előbb utóbb mindenképpen, ahogy a zsozsó engedi.
Addig is csillapíthatóak a zajok, ha van hozzá elég kedved, kevés stexed, némi időd. :)

Adamo_sx

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 148
Re:Carina
« Válasz #23987 Dátum: 2013.02.06 17:43:50 »
A Hefal-nál szerintem minta után legyártják neked. Akár a gyári jellegűt, akár fémszövetest.
Akárhogy is, szükségem volna egy megbízható, teflon belsős, esetleg fémszövetes szettre.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #23988 Dátum: 2013.02.06 17:51:33 »
A Hefal-nál szerintem minta után legyártják neked. Akár a gyári jellegűt, akár fémszövetest.
Köszi! :flowers: Épp ezektől szeretnék szabadulni... :no:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Carina
« Válasz #23989 Dátum: 2013.02.06 19:38:56 »
- nagy kanyarsebesség
FUBA, erről azért még írnék.

Nincs olyan jellegű autóvezetői rutinom, mint neked, de azért nem riadok vissza némi gyors kanyargástól. Nagyon sokat vezettem Carinát, forszírozott körülmények között is (hegyi szerpentinek stb). Avensis I-eseket dettó. Ezek alapján, ne érts félre: NEM meghazudtolni akarlak, de én kizártnak tartom, hogy a Carinával nagyobb kanyarsebességeket lehetne elérni.

Ha jól értem, te az álláspontodat a saját 1.6-os Carináddal, és a 2.0 automata Avensissel szerzett tapasztalataidra alapozod. Szerintem ez az összevetés sántít, lévén az Avensis, a motor és a váltó miatt, sokkal inkább orrnehéz.

Meggyőződésem, hogy egy azonos motorral-váltóval szerelt (tehát 1.6-os, kézi váltós) Avensissel neked is más eredményt hozna az összevetés.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re:Carina
« Válasz #23990 Dátum: 2013.02.06 20:32:29 »
Egyet értek Palaczkkal, úgy tűnik, Ő az én jó énem..  :D

FUBA lelki békéjéért ma készítettem egy erőszakos videót az Avéval:



Ezen szerintem látszik az, aminek látszania kell...  ;) Ha ez sem meggyőző, akkor semmi nem lesz az.
Aki netán kételkedne a videó korrektségében: telefonnal készült, de sík úton, mivel Békés Megyében nincs lejtő és emelkedő. Békés Megye az abszolút selejt, jobbra se lejt, meg balra se lejt...  ::)
Sem hátszél, sem oldal, sem szembe szél nem volt és forgalom sem. Csak én és a technika.
Ez 129LE és 1310kg eredménye.
Lehet, hogy indulásnál eldobtam pár tizedet, de az idő 0-100-ig bőven 10 sec-en belül van.

Ja, igen. FUBA, pont jó postomat linkelted be reggel, mert tökéletesen megmutattad, mennyire nem értetted, amit írtam.
Ugyanis arról volt szó abban a gondolatomban, hogy én nem állok neki az AveI-et isteníteni az AveII-vel szemben, mert az nem kicsit lenne inkorrekt részemről. Ellenben, Te pont ezt tetted az AveI-gyel szemben általánosítva alles zusammen. Nekem ez csípte a szememet, amiért indultak ezek az adok-kapok postok. Az a mondatom, "ezek mind nem igazak", tehát, nem a Carina-AveI-re vonatkoztak, hanem az AveI-II összehasonlításra. Ezt Te nem értetted, és ez alapján máris torzítottad azt, amit írtam... Talán figyelmesebb olvasással ez elkerülhető lett volna. Nekem mindig azt mondta a nyelvtan tanárnőm a suliban, hogyha van egy összetett mondat, ami számomra nem érthető elsőre, akkor szedjem mondatrészekre (ala, állítmány, többi mondatrész...) és úgy menni fog...  :lol: ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #23991 Dátum: 2013.02.06 20:55:40 »
FUBA, erről azért még írnék.

Nincs olyan jellegű autóvezetői rutinom, mint neked, de azért nem riadok vissza némi gyors kanyargástól. Nagyon sokat vezettem Carinát, forszírozott körülmények között is (hegyi szerpentinek stb). Avensis I-eseket dettó. Ezek alapján, ne érts félre: NEM meghazudtolni akarlak, de én kizártnak tartom, hogy a Carinával nagyobb kanyarsebességeket lehetne elérni.

Ha jól értem, te az álláspontodat a saját 1.6-os Carináddal, és a 2.0 automata Avensissel szerzett tapasztalataidra alapozod. Szerintem ez az összevetés sántít, lévén az Avensis, a motor és a váltó miatt, sokkal inkább orrnehéz.

Meggyőződésem, hogy egy azonos motorral-váltóval szerelt (tehát 1.6-os, kézi váltós) Avensissel neked is más eredményt hozna az összevetés.
Igazad van. A mi Avensis-ünkkel összehasonlítva jobban kijön a különbség. Egy 1.6-os kézi váltós Avensis biztosan jobb mint a 2.0 automata a kanyarban, mert ha jól néztem 75kg-mal könnyebb. De a fapad Carinám még mindig jobb az 1.6 Avensis-nél is mert még 85 kilóval könnyebb. És ez a súlykülönbség legnagyobb részt az orrnál jelentkezhet. A bepi 1310 kg-os autójától meg 225kg-mal könnyebb.  :D
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Carina
« Válasz #23992 Dátum: 2013.02.06 21:01:00 »
Ja, igen. FUBA, pont jó postomat linkelted be reggel, mert tökéletesen megmutattad, mennyire nem értetted, amit írtam.
Ugyanis arról volt szó abban a gondolatomban, hogy én nem állok neki az AveI-et isteníteni az AveII-vel szemben, mert az nem kicsit lenne inkorrekt részemről. Ellenben, Te pont ezt tetted az AveI-gyel szemben általánosítva alles zusammen. Nekem ez csípte a szememet, amiért indultak ezek az adok-kapok postok. Az a mondatom, "ezek mind nem igazak", tehát, nem a Carina-AveI-re vonatkoztak, hanem az AveI-II összehasonlításra. Ezt Te nem értetted, és ez alapján máris torzítottad azt, amit írtam... Talán figyelmesebb olvasással ez elkerülhető lett volna. Nekem mindig azt mondta a nyelvtan tanárnőm a suliban, hogyha van egy összetett mondat, ami számomra nem érthető elsőre, akkor szedjem mondatrészekre (ala, állítmány, többi mondatrész...) és úgy menni fog...  :lol: ;)

Szerintem itt nyugodtan befejezhetitek a szívózást, mert ez már csak a veszekedésről szól, és egyre több indulat, gúny és hasonló csúnya dolgok kezdenek beleköltözni  ::)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re:Carina
« Válasz #23993 Dátum: 2013.02.06 21:05:15 »
FUBA, amúgy én nem neheztelek, vagy haragszom Rád, csak nem értek Veled egyet. Csípkelődni csak lehet, nem?  ;) :hug:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Carina
« Válasz #23994 Dátum: 2013.02.06 21:05:34 »
Igazad van. A mi Avensis-ünkkel összehasonlítva jobban kijön a különbség. Egy 1.6-os kézi váltós Avensis biztosan jobb mint a 2.0 automata a kanyarban, mert ha jól néztem 75kg-mal könnyebb. De a fapad Carinám még mindig jobb az 1.6 Avensis-nél is mert még 85 kilóval könnyebb. És ez a súlykülönbség legnagyobb részt az orrnál jelentkezhet. A bepi 1310 kg-os autójától meg 225kg-mal könnyebb.  :D
Csakhogy az Avensis futóművét továbbfejlesztették a Carináéhoz képest, ami már nyugodtabb autózás közben is érzékelhető, tempósabban haladva meg pláne: jobban fekszi az utat, kevésbé dől, kisebbek a vertikális elmozdulások. Most nincs kéznél adatom, de szerintem a nyomtávja is nagyobb.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #23995 Dátum: 2013.02.06 21:34:40 »
Ja, igen. FUBA, pont jó postomat linkelted be reggel, mert tökéletesen megmutattad, mennyire nem értetted, amit írtam.
Ugyanis arról volt szó abban a gondolatomban, hogy én nem állok neki az AveI-et isteníteni az AveII-vel szemben, mert az nem kicsit lenne inkorrekt részemről. Ellenben, Te pont ezt tetted az AveI-gyel szemben általánosítva alles zusammen. Nekem ez csípte a szememet, amiért indultak ezek az adok-kapok postok. Az a mondatom, "ezek mind nem igazak", tehát, nem a Carina-AveI-re vonatkoztak, hanem az AveI-II összehasonlításra. Ezt Te nem értetted, és ez alapján máris torzítottad azt, amit írtam... Talán figyelmesebb olvasással ez elkerülhető lett volna. Nekem mindig azt mondta a nyelvtan tanárnőm a suliban, hogyha van egy összetett mondat, ami számomra nem érthető elsőre, akkor szedjem mondatrészekre (ala, állítmány, többi mondatrész...) és úgy menni fog...  :lol: ;)
Juj, kezdesz nagyon belebonyolódni és még amit leírtál is próbálod az ellenkezőjére fordítani.
Hát akkor elemezzünk:
Ugyanis arról volt szó abban a gondolatomban, hogy én nem állok neki az AveI-et isteníteni az AveII-vel szemben, mert az nem kicsit lenne inkorrekt részemről. Ellenben, Te pont ezt tetted az AveI-gyel szemben általánosítva alles zusammen. Nekem ez csípte a szememet, amiért indultak ezek az adok-kapok postok.
"Te pont ezt tetted az AveI-gyel szemben általánosítva alles zusammen." Nem igaz, az én elsődleges szempontjaimat kiragadva megemlítettem azokat a tulajdonságokat amikben a régi Carina jobb, emellett végig elismerve azokat, amikben az Avensis a jobb. Ahogyan írtam már, pont te szerinted általánosítva alles zusammen jobb mindig az újabb.
Az a mondatom, "ezek mind nem igazak", tehát, nem a Carina-AveI-re vonatkoztak, hanem az AveI-II összehasonlításra. Ezt Te nem értetted, és ez alapján máris torzítottad azt, amit írtam...
Pontosan ezt írtad:
"De azt sem mondhatnám, hogy komolyabb autó az előd, vagy, hogy jobb kanyarsebesség érhető el vele, mint az újabbal, mert ezek mind nem igazak. Ezen felbuzdulva állítom és hiszem is, hogy ugyanez a helyzet a Carina-AveI összevetésben is."
Tehát egymás mellé téve: Most ezt írtad:
" tehát, nem a Carina-AveI-re vonatkoztak, hanem az AveI-II összehasonlításra. Ezt Te nem értetted"
Előtte meg ezt írtad:
"Ezen felbuzdulva állítom és hiszem is, hogy ugyanez a helyzet a Carina-AveI összevetésben is."
Nincs miről tovább beszélgetnünk!
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Carina
« Válasz #23996 Dátum: 2013.02.06 21:40:13 »
Üdv! Milyet tettél be?

Sima bárdiautós került bele, gyári aranyárban van.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #23997 Dátum: 2013.02.06 21:52:28 »
Addig is csillapíthatóak a zajok, ha van hozzá elég kedved, kevés stexed, némi időd. :)
Tavasztól kis apróságok tervbe vannak véve. Nincs rendesen visszarakva az ajtó kárpit alatt a nylon. Onnan elég rendesen jön szélzaj.
A hátsó, 5.ajtón zörög a kárpit. Vagy új patentokat kell venni, vagy teszek alájuk gumilapból vágott alátétet, hogy feszesen tartson. Majd, ha leszedem, meglátom mi miatt zörög. Ha kézzel megmozgatom is zörög, mert a patent nem feszíti rá a fémvázra. A közép konzol borítónál, ahol érintkezik magával a középkonzollal, és a rádió feltámaszkodásnál beakarom vonni leukoplaszttal, hogy ne látszódjon ki. De ahogy mozog a rádió és emiatt a műanyag is az nyekereg.
A padló alászigeteléssel még mindig nem vagyok tisztában fejben.
Ha aláteszek 1 cm vartag textilt, nyilván változik a geometria, a belső ívek kisebbek lesznek a külsők bővülnek. Ezt nem tuudom, hogy fogja a szőnyeg tolerálni és hogy fekszik ki.
Valaki írta, talán Miklós, hogy levágta a széleit a küszöböknél. De hát meg is emelkedik ott 1 cm-t. Akkor a küszöb takaró műanyag hogy megy vissza?
A műszerfalat nem szedném ki. Meghaladná a türelmemet. Pedig a motorzajt jó lenne szigetelni bitumenes lappal.
Prius 2 - a mosolygós autó.

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #23998 Dátum: 2013.02.06 21:53:10 »
Csakhogy az Avensis futóművét továbbfejlesztették a Carináéhoz képest, ami már nyugodtabb autózás közben is érzékelhető, tempósabban haladva meg pláne: jobban fekszi az utat, kevésbé dől, kisebbek a vertikális elmozdulások. Most nincs kéznél adatom, de szerintem a nyomtávja is nagyobb.
Ismét mondom, hogy én a saját autóinkkal való tapasztalatról beszélek. A mi Ave 2.0 automatánknak is továbbfejlesztették a futóművét, jobban fekszi az utat, kevésbé dől, kisebbek a vertikális elmozdulások, ahogyan írod, nem? De tapasztalatom szerint mégis jobb kanyarban a Carina. Arra gondolsz, hogy igaz, hogy a majdnem 200 kg-os különbséget nem tudják kompenzálni ezek a fejlesztések, de hátha az 1.6-os kézi váltós Avensis és az én Carinám közötti "csak" 85kg-ot hátha igen? Ez a kérdés?
Szerintem a többi Carinásnak már elege van belőlünk, meg a témából itt a fórumon...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re:Carina
« Válasz #23999 Dátum: 2013.02.06 21:53:22 »

Pontosan ezt írtad:
"De azt sem mondhatnám, hogy komolyabb autó az előd, vagy, hogy jobb kanyarsebesség érhető el vele, mint az újabbal, mert ezek mind nem igazak. Ezen felbuzdulva állítom és hiszem is, hogy ugyanez a helyzet a Carina-AveI összevetésben is."
Tehát egymás mellé téve: Most ezt írtad:
" tehát, nem a Carina-AveI-re vonatkoztak, hanem az AveI-II összehasonlításra. Ezt Te nem értetted"
Előtte meg ezt írtad:
"Ezen felbuzdulva állítom és hiszem is, hogy ugyanez a helyzet a Carina-AveI összevetésben is."
Nincs miről tovább beszélgetnünk!
Nem! Nem ezt írtam, egyszerűen kihagytad a mondanivalóm leglényegesebb két sorát elölről. Még mindig nem érted azt, amit írtam?
Íme:
"Ez az egész téma majdnem olyan, mintha Én mondanám azt az AveI topicban, hogy az AveI jobb autó az AveII-nél. Nem tudom, érződik-e a paradoxon ebben az esetben?   De azt sem mondhatnám, hogy komolyabb autó az előd (értsd: AveI a szerk.), vagy, hogy jobb kanyarsebesség érhető el vele, mint az újabbal (értsd: AveII a szerk.), mert ezek mind nem igazak. Ezen felbuzdulva állítom és hiszem is, hogy ugyanez a helyzet a Carina-AveI összevetésben is."
Csak a Te kedvedért: Ami dőlten van, az tartozik össze értelmileg. Ami alá van húzva, az meg külön. Tényleg ennyire nem érted, vagy csak nem akarod?!
A mostani vitánk mindössze erről szól, hogy nem érted, mit írtam. De ahelyett, hogy még egyszer elolvasnád, és értelmeznéd, visszahajítod a xart... Gratulálok.  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i