Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6797200 alkalommal)

0 Felhasználó és 22 vendég van a témában

Zé Balázs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 365
  • Vagy Carina, vagy semmi...
Re:Carina
« Válasz #23925 Dátum: 2013.02.05 20:19:39 »
Avensis vs. Carina: micsoda érzelek; micsoda túlcsorduló - ám mégis visszafojtott indulatok!  :eek:

Őszintén szólva, bennem is érzelmeket generált egy-két hozzászólás, mindkét oldalról.
Szubjektíven: Bepi 110%-ig meg van győződve, hogy a világ legjobb autóját vette meg! Ez tök szuper! Tényleg és őszintén mondom, hogy együtt örülönk Veled! De - véleményem szerint - kicsit öntelt hangulatúak ezek a hozzászólások Részedről. Nem akarlak ezzel megbántani, az írásokból ez jön le.
FUBA: aki már kicsit is ismer Téged személyesen is, az tudja, hogy - finoman szólva - nem a nagy átlagot képviseled a Toyotások táborában az autókkal kapcsolatos értékrended tekintve! Mondjuk azt, hogy jó értelemben vett "őrült vagy"! :D
De a nagy harcra visszatérve: én nem a nyomatékgörbék, gyorsulási, tömeg, zajszint és egyéb adatok végéről fognám meg a kérdést (pedig közlekedésmérönkként hajlamos lennék rá én is). Egész egyszerűen  jobban szeretem vezetni a Carina-t, mint az Avensist (pedig mindkettő van, Carinából konkrétan a 8. darabot használom), ezért nekem a Carina a jobb autó. FUBA - szintén Carina ÉS (ez itt fontos) Avensis tulajdonosként - szintén szívesebben vezeti a Carinat. Szerintem ez meggondolandó!
Pedig én is 3x annyi pénzért vettem az Avensis-t, mint amennyiért egy évvel előtte az első Carina-t vettem. Szóval, szívesebben mondanám - kimondatlanul is önigazolásként -, hogy jobb az Avensis. De (vigyázat, szubjektív vélemény) nem az
(még mielőtt megvádolnátok, hogy egy lelakott vackot vettem az Ave személyében: akkor 6 éves korú, 100%-ig ismert előélettel, hibátlan autót vettem, 127e km-rel).
« Utoljára szerkesztve: 2013.02.05 20:31:52 írta Zé Balázs »
Bontott Carina alkatrész kapcsán keress bátran!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Carina
« Válasz #23926 Dátum: 2013.02.05 20:25:07 »
Mondjuk én, ha azt szeretném, hogy tudja az aki megnézi a videómat, hogy én a rugalmasságról készítettem azt, akkor beleírom a videó címébe, vagy megjegyzésbe, vagy a fórumhozzászólásomba... A videó címéből csak az derül ki, hogy Carina gyorsulás.

-----------------------------

Én is igyekszem befejezni az előzést mielőtt fronttál puszi történne. De erre szerintem nagyobb az esély, ha nem ötödik fokozatban kezdek el előzni. Ok, a videóban nincs szó előzésről, de aki gyorsan akar felgyorsulni, az nem ötödikben szokott gyorsítani alacsony fordulatszámról, azért írtam, hogy nekem nem életszerű, de látok sok ilyen vezetőt az utakon akiknek sajnos igen. Előzés a legnehezebb manőver és az a jó minél gyorsabban lezajlik, szerintem ebben egyetérthetünk!
Ott van a videó megjegyzésében: "fifth gear, full throttle". Ezt akarja ábrázolni a videó - hogy ötödikben hogy gyorsul az autó. A videó címe annyi, hogy "Toyota Carina gyorsulás". Alatta a megjegyzésben ott vannak a részletek. Nem értem, mi ezzel a probléma.

-----------------------------

Előzés: egyetértünk, azzal a kiegészítéssel, hogy akkor jó minél hamarabb befejezni, ha van szembeforgalom. De ha nincs, akkor én, kb. 80-as tempó fölött, bizony nem szoktam visszakapcsolni, csak padlógázt adok, és az autó rugalmasságát kihasználva előzök.

Ha van szembejövő a láthatáron, akkor persze más a helyzet, ez értelemszerű. Olyankor, ha kell, akár hármasba is visszateszem, 80-as tempónál. De ezt nem szeretem csinálni, úgyhogy csak akkor alkalmazom, ha nincs lehetőségem lendületből, visszakapcsolás nélkül előzni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #23927 Dátum: 2013.02.05 20:36:55 »
Ott van a videó megjegyzésében: "fifth gear, full throttle". Ezt akarja ábrázolni a videó - hogy ötödikben hogy gyorsul az autó. A videó címe annyi, hogy "Toyota Carina gyorsulás". Alatta a megjegyzésben ott vannak a részletek. Nem értem, mi ezzel a probléma.

-----------------------------

Előzés: egyetértünk, azzal a kiegészítéssel, hogy akkor jó minél hamarabb befejezni, ha van szembeforgalom. De ha nincs, akkor én, kb. 80-as tempó fölött, bizony nem szoktam visszakapcsolni, csak padlógázt adok, és az autó rugalmasságát kihasználva előzök.

Ha van szembejövő a láthatáron, akkor persze más a helyzet, ez értelemszerű. Olyankor, ha kell, akár hármasba is visszateszem, 80-as tempónál. De ezt nem szeretem csinálni, úgyhogy csak akkor alkalmazom, ha nincs lehetőségem lendületből, visszakapcsolás nélkül előzni.
Először a beágyazott videót néztem meg a fórumon. Miután lehurrogtatok, hogy miért nem értem, hogy ez a rugalmasságról szól, azután kattintottam a youtube-ra több információt keresni. Nekem ezért nem volt egyértelmű.
-----------------------------
A többivel egyetértek.
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #23928 Dátum: 2013.02.05 20:39:45 »
Biztos vagyok benne, hogy szubjektíve az Auris lassúbb. Lassúbbnak érződik. Mert halkabb, és ez marha sokat számít. A hangosabb autó jobban megy  :yes: :lol: ... de tényleg!
Ezzel mindig fordítva voltam. Nekem a hangos autó, motor a szakadtságot lepukkantságot jelzi. Sosem értetem miért buherálják hangosra. A szomszédomban a srác motort szerelget. Amikor megy el húzza neki, meg lehet süketülni, azt gondolnánk el is tűnik hamar, de még mindig a házunk előtt jár.
Ez persze szubjektív, nekem a halk autó a suhanó haladás jelzi a fittséget. Tény, ahogy írtad is vezetőként a hangos jobban fáraszt, mert azt érzem, hogy hú de megyünk. Lehet nem mindegy, hogy kívülről hallom hangosnak vagy belülről?
H vezetek jó, ha halk, mert nem fáradok, ha meg nem én vezetem jó a halk, mert nem bosszant.
Prius 2 - a mosolygós autó.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Carina
« Válasz #23929 Dátum: 2013.02.05 20:40:57 »
Én (még) nem videóztam futást, de Palack mester által mért rugalmasságot 2 és félszeres futásteljesítménnyel is tudja a kicsike :wub:
475.000 km van az autódban :) ?

Amúgy normális esetben a menetteljesítmények tényleg nem rosszabbodnak, amíg egészséges a motor. A Camrymen sem mértem rosszabb rugalmasságot 380 ezer km-rel, mint 150 ezerrel.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #23930 Dátum: 2013.02.05 20:42:40 »
Avensis vs. Carina: micsoda érzelek; micsoda túlcsorduló - ám mégis visszafojtott indulatok!  :eek:

Őszintén szólva, bennem is érzelmeket generált egy-két hozzászólás, mindkét oldalról.

És írásra is ragadtattad magad. :)
Prius 2 - a mosolygós autó.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re:Carina
« Válasz #23931 Dátum: 2013.02.05 20:50:55 »
Avensis vs. Carina: micsoda érzelek; micsoda túlcsorduló - ám mégis visszafojtott indulatok!  :eek:

Őszintén szólva, bennem is érzelmeket generált egy-két hozzászólás, mindkét oldalról.
Szubjektíven: Bepi 110%-ig meg van győződve, hogy a világ legjobb autóját vette meg! Ez tök szuper! Tényleg és őszintén mondom, hogy együtt örülönk Veled! De - véleményem szerint - kicsit öntelt hangulatúak ezek a hozzászólások Részedről. Nem akarlak ezzel megbántani, az írásokból ez jön le.
FUBA: aki már kicsit is ismer Téged személyesen is, az tudja, hogy - finoman szólva - nem a nagy átlagot képviseled a Toyotások táborában az autókkal kapcsolatos értékrended tekintve! Mondjuk azt, hogy jó értelemben vett "őrült vagy"! :D
De a nagy harcra visszatérve: én nem a nyomatékgörbék, gyorsulási, tömeg, zajszint és egyéb adatok végéről fognám meg a kérdést (pedig közlekedésmérönkként hajlamos lennék rá én is). Egész egyszerűen  jobban szeretem vezetni a Carina-t, mint az Avensist (pedig mindkettő van, Carinából konkrétan a 8. darabot használom), ezért nekem a Carina a jobb autó. FUBA - szintén Carina ÉS (ez itt fontos) Avensis tulajdonosként - szintén szívesebben vezeti a Carinat. Szerintem ez meggondolandó!
Pedig én is 3x annyi pénzért vettem az Avensis-t, mint amennyiért egy évvel előtte az első Carina-t vettem. Szóval, szívesebben mondanám - kimondatlanul is önigazolásként -, hogy jobb az Avensis. De (vigyázat, szubjektív vélemény) nem az
(még mielőtt megvádolnátok, hogy egy lelakott vackot vettem az Ave személyében: akkor 6 éves korú, 100%-ig ismert előélettel, hibátlan autót vettem, 127e km-rel).
Először is, köszönöm a továbbra is megfelelő hangnemet és stílust.  ;)
Nézd, Balázs, én elfogadom így a véleményedet, mert ez bár szubjektív, hogy kinek mit jobb vezetni, de már sokkal helyesebb, szerencsésebb összevetés, mint az, hogy a régebbi fejlesztés általánosságban IS jobb volt (számomra FUBA ezt sugallotta). Nkeem csak az ütötte meg a "fülem", hogy az AveI nem lesz olyan tartós, mint a Carina volt. Mert ez szerintem nem igaz. Ennyi. Ez volt a kiindulás.

Valószínűleg rosszul fogalmaztam helyenként, ha Neked és/vagy bárki másnak önteltnek jött volna le az írományom. Nem ez volt a szándékom, de nem hibáztatok senkit, aki így gondolja, mert itt Palaczk mesteren kívül nem sokan ismertek személyesen. És szerintem Palaczknak sem tűnt úgy a számos találkozásunk, beszélgetésünk alapján, bár ezt ne én mondjam...  :innocent:

Ez az egész téma majdnem olyan, mintha Én mondanám azt az AveI topivban, hogy az AveI jobb autó az AveII-nél. Nem tudom, érződik-e a paradoxon ebben az esetben?  ::) De azt sem mondhatnám, hogy komolyabb autó az előd, vagy, hogy jobb kanyarsebesség érhető el vele, mint az újabbal, mert ezek mind nem igazak. Ezen felbuzdulva állítom és hiszem is, hogy ugyanez a helyzet a Carina-AveI összevetésben is.

Mindazonáltal, viszont több postomban is leírtam, hogy a Carinát teljes mértékben elismerem, mint autót, de semmiképpen nem helyezném az utódja elé (na, jó, egyedül a hátsó utastér méreteiben igen), hisz az mindenben frissebb, modernebb fejlesztés, a frissebb és modernebb ízlésnek szánva. Ezt akkor is így gondolnám, ha nem lenne Avém, hanem maradt volna a Corolla. Mert ezt én objektíve látom így. Nem önteltség, nem fellengzősség, hiszen, az én 12 éves autóm is a kvázi csóróság kategóriája...

...és igen, FUBA kimondta a lényeget: 5-600.000Ft-os kategóriában nem kérdéses, hogy a Carina az egyetlen valóban ajánlható ilyen méretű, minőségű és teljesítményű autó, ha a nincs az embernek valamiféle extra agymenése.  :yes:
Hasonló megállapítás igaz - szerintem - az 1M-ás kategóriában az AveI (facelift)-re is, bár, itt már bejönnek a CR dízelek is az AstraG változatból, amik az Isuzu blokkal még mindig jó páros, igaz, az Avénál kisebb, zajosabb, kevésbé megbízható, szóval mégsem teljesen konkurál vele...  :winkiss:


Csak arra próbálok utalni, hogy minden, ami nem objektív dolog, az valamihez képest ilyen, vagy olyan. És szerintem ez nagyon fontos különbség.
A Carniát nem az AveI-gyel kellene konkuráltatni, hanem a saját kategóriájába tartozó egyéb típusokkal. Az Avét pedig a saját kategóriájával.
 ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re:Carina
« Válasz #23932 Dátum: 2013.02.05 20:53:49 »
Nem vágod a Golf II & Jetta II - témát, Mester  ;) ... Ezek az autók nemhogy nem rohadtak "pár évesen", hanem KIMAGASLÓAN jó korrózió-védelemmel rendelkeztek; nem csak a '80-as évek viszonylatában, hanem abszolút skálán is. A nagy többségük bőven túlélte a tíz éves kort, mire megjelent rajta a korrózió - s kellett hozzá egy újabb évtized, hogy a rozsda győzzön. Ezért is van belőlük még mindig relatíve sok. Vicces módon, a III-as Golfok és a Ventok előbb kezdtek el rohadni, mint ezek!

A magyarázat az, hogy a Golf I és a Jetta I nagyon rohadós volt (lehet, ezekkel kevered a II-eseket?), s emiatt a VW az utód típusnál nagyon ráfeküdt erre a témára. A végeredmény a 80-as évek egyik legjobb rozsdavédelmű autója lett.

Elektronika: hát azért a Carinában nagyságrenddel több van! Egy Carina műszerfalát szétbontva, olyan kábel- , csati- és kütyü-özönt találsz, hogy csak na  :sorcerer: ... s a motor is tele van már jeladókkal, érzékelőkkel. Ezzel szemben a Golfban & Jettában csak az injektoros & katalizátoros, későbbi verziókban van számottevő elektronika - de azokban is egyszerűbb és kevesebb.
De. Átlagban úgy kb. fél literrel. De ez természetes is, hisz nagyobb, erősebb motor, ami nagyobb tömegű karosszériát mozgat. Pl. egy késői 1.6-os Carina és egy korai 1.6-os Avensis fogyasztása között valóban gyakorlatilag nincs különbség.
Most, hogy így mondod, tényleg összekevertem...  :flowers: :surrender:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #23933 Dátum: 2013.02.05 20:58:57 »
Egyre jobban szeretném, ha a találkozón lennének AVE1-esek is.

Rengeteg mindent leírtatok.
Fuba és Bepi érzelmekről beszél, Palaczk számokról és tényekről. (gondolom, hogy pártatlan maradjon és az objektív igazság érdekében.)

De a vezetés legalább 80%-ban érzelmi dolog. Bármennyire is megnézzük a számokat a végén érzelem alapján döntünk. És bármilyen furcsa, az is érzelem, hogy ennyi pénzem van rá.
Palaczk és Fuba vezette, vezeti is többé kevésbé rendszeresen  mindkettőt, Bepit nem tudni.
Mi meg itt olvassuk a sok leírást, beleszólni, ugye, nem tudunk, De én mindenképpen azt érzem, hogy ez alapján nem lehet dönteni, mert mindenki igazságot ír, hanem beülni próbálni, és utána MAGÁN véleményt alkotni.
Ha eljönnének AVE1-esek is jót tenne a tavaszi különtalálkozónknak, már csak az arcok megismerése miatt is.

Ismeritek vonatkozó viccet: Tömören: Elmondja magáét a falu bölcsének a felperes is az alperes is. És a bölcs azt mondja mindkettőtöknek igaz van. Ekkor mondja a harmadik megfigyelő, hogy nem lehet mindkettőnek igaza. A bölcs azt válaszolja, hogy na látod fiam neked is igazad van.
Szerintem jót tenne 2 nap pihi, mert most már ismétlésekbe bocsátkoztatok és onnantól nem eszme csere, hanem vita. Remélem senkit nem bántottam meg ezzel, nem volt szándékomban
Prius 2 - a mosolygós autó.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re:Carina
« Válasz #23934 Dátum: 2013.02.05 21:00:16 »
Üdv!

Szerintem nem ugyanazt értjük tartósság alatt. Én pl. azt értem, hogy adott működési idő/terhelés mellett, megfelelő karbantartással mennyit kell költeni a javításokra. Ebben az értelemben még az angol gyártású Carinák is jobban megnehezítik az ember életét pl. a Bosch injektorok miatt. Érdekes mutatvány Bosch injektort találni.
Az Avensis-t nem ismerem, de az I-esek lassan árban a Carinát elérik, ami nem véletlen, de gondolom erre is van valami jobb magyarázat, mint a kisebb tartósság ;)
Műszakilag pedig evidens, hogy minél több alkatrész van egy autóban, annál több a hibalehetőség. Előbb-utóbb kibukik valami. Ez nem vitakérdés, hanem tény, Mester  :flowers:
De honnan veszed, hogy az Avékben is ugyanaz a BOSCH befecskendező van? Ami nem jött be a Carinában, azt nem építették be az Avéba sem.  :flowers:
Az Avékba már az 1,6-os 4A-FE-ból is csak a 110LE-s (mint a későbbi 3ZZ 1,6 vvt-i!) változatot építették be.  :yes:
Amit az evidenciára írtál, gondold át mégegyszer:
Egy Priusba vajon mennyi elektromos dolog van?  :szemez: Fura, mégis a Porsche 911-től csak tized%-ra elmaradva végzett immár a 3.(?) éve (majd Palaczk javít) végzett a megbízhatósági statisztika 2. helyén...  :whistling:
Szóval, ha bármi(!) más autómárkáról beszélnénk, akkor megállná a helyét a gyanúd, de a Toyotánál nem egészen van így...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #23935 Dátum: 2013.02.05 21:04:07 »
FUBA: aki már kicsit is ismer Téged személyesen is, az tudja, hogy - finoman szólva - nem a nagy átlagot képviseled a Toyotások táborában az autókkal kapcsolatos értékrended tekintve! Mondjuk azt, hogy jó értelemben vett "őrült vagy"! :D
Egyetértek, vállalom!  [rohog]

Visszatérve a Carina-Avensis közötti vezetési élményre:
Ezért utaltam valamelyik hozzászólásomban arra is, hogy az Avensis orr-nehezebb és már inkább alul kormányzott. A Carina szerintem eszméletlen eltalált futóművel rendelkezik, fantasztikusan semlegesen kanyarodik nagy tempónál is. Ezt persze csak az tudja értékelni, aki néha határon megy kanyarban is (nem kell azért próbálgatni, csak versenypályán), sok ember töredékét használja ki az autója tudásának és nincs is ezzel baj, de aki többre vágyik, az tudja értékelni a Carinát, ezért próbálom védeni minden egyes alkalommal a futóművét, mert ez az egyensúly még újabb modernebb autóknál sem mindig van meg. Tehát könnyű azt bemondani, hogy a fiatalabb autókon fejlettebb a futómű, meg stabilabb, csak hát be is kéne bizonyítani, de hogyan is?  :D
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #23936 Dátum: 2013.02.05 21:04:51 »
Palaczk!

Öörömmel hallom, hogy az újabb autók sem rosszabbak megbízhatóság és szervíz igény terén.
Igazából a korábban hallottak alapján autóváltáson gondolkodva nem tudtam hogy is legyen tovább.
A carinának van egy vitathatatlan előnye minden itt elhangzott márka és típushoz képest. Mégpedig hogy ennyi pénzért ilyen üzembiztonságot nem lehet másban kapni. Ezért is vacilálok a váltással. Nehezemre esik többet fizetni azért az érzelmi szintű élményekért amelyet az újabb-modernebb autó nyújtana.
Prius 2 - a mosolygós autó.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Carina
« Válasz #23937 Dátum: 2013.02.05 21:06:58 »
Ezzel mindig fordítva voltam. Nekem a hangos autó, motor a szakadtságot lepukkantságot jelzi. Sosem értetem miért buherálják hangosra. A szomszédomban a srác motort szerelget. Amikor megy el húzza neki, meg lehet süketülni, azt gondolnánk el is tűnik hamar, de még mindig a házunk előtt jár.
Ez persze szubjektív, nekem a halk autó a suhanó haladás jelzi a fittséget. Tény, ahogy írtad is vezetőként a hangos jobban fáraszt, mert azt érzem, hogy hú de megyünk. Lehet nem mindegy, hogy kívülről hallom hangosnak vagy belülről?
H vezetek jó, ha halk, mert nem fáradok, ha meg nem én vezetem jó a halk, mert nem bosszant.
A hangosabb autó jobban fáraszt, ez nem vitás. De, ahogy írod, jobban is tudatosítja benned, hogy most megyünk ám, huhúúú  :D ...

Nem feltétlenül kell amúgy idétlenül bömbölő, sufni-tuningolt szörnyűségekre gondolni. Kis különbségek is sokat számítanak. Pl. egy időben felváltva vezettem a Carinánkat, és egy '97-es, ugyancsak 1.6-os Mondeót. A Mondeoban sokkal kevésbé lehetett hallani a motort. A Carinában, ugye, nagy gázzal gyorsításkor szépen morog - a Mondeoban csak halkan, semlegesen zúg. Na most, én bármire megesküdtem volna akkor, hogy a Mondeo SOKKAL rosszabbul gyorsul, mint a Carina... hát lemértem... és mi jött ki? 0-ról 100-ra nem egészen 1 mp-el volt csak lassúbb  :sorcerer: :otlet: :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23134
Re:Carina
« Válasz #23938 Dátum: 2013.02.05 21:09:37 »
Na jó ok, de mondjuk, ha nem csak a motort nézzük, akkor ugye az Auris nehezebb így már könnyen lehet, hogy hasonló vezetési élmény lenne mint egy Carina E legalábbis teljesítményre.
Van erre egy saccom, illetve, amit Palaczk is említett, az érzet biztos, hogy az Aurisban lassabb. Nem is kicsivel.
Nekem csak az E11 facelift és az Ave I facelifttel van összehasonlítási alapom. Az Ave zajszigetelése kb annyit tesz, mintha a Corival 20-30 km/h-val gyorsabban mennék érzetre. Pedig ez a két autóm 2 hét különbséggel lett gyártva, ugyanabban a hónapban!!!

Akkor szerinted egy 2007-es fejlesztés és egy 1990-91-es fejlesztés között mekkora lehet a difi? Bizony, jó nagy, és ez nagyon becsapós az autókat vezetve.  :yes:
A feleségem első önálló Avés útja után azt mondta, hogy jobb, meg minden, de nem olyan nyomatékos, nem megy úgy, mint a Cori...  :eek: :ph34r: [rohog]
Mondtam neki, hogy "szívem, valóban nem, annál jobban megy és csendesebb, mert van a motortérben mindenhol hangszigetelés és amúgy is vastagabb az autó minden irányban az E11-nél" (nekem az E11 sem volt örjöngő és fárasztóan hangos, bár ez leginkább autópályán lett volna zavaró, ahol én nem használom)...  :) ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #23939 Dátum: 2013.02.05 21:10:12 »
Remélem van figyelem a vitán kívül is.
A múltkor belinkelt eladó sorban lévő. általam akkor jó vételnek gondolt carinban a műszerfalon a "carina" felirat zölden világított. Ez a japókban így van, vagy egyedi volt?
Prius 2 - a mosolygós autó.