Egy autót összességében nézünk; nem csak az számít, hogy mennyire gyors.
(A jobb futómű fölött elsiklasz... attól sem lesz modernebb?)
Tudom, hogy a tiéd csak szűk 1.1 tonna. Viszont a miénk (faceliftes, '96-os) már jó 100 kilóval nehezebb. Mert modernebb
... = biztonságosabb.
A pár tizedes különbségeket is ehhez képest írtam. Talán az egymást váltó modelleket illik összehasonlítani: tehát mondjuk az utolsó szériás (99 lovas, 0-ról 100-ra 12 mp alatt gyorsuló) 1.6-os Carinát az első szériás (110 lovas) 1.6-os Avensissel. Ha szerinted nem így van, akkor inkább nekem van okom mosolyogni, azt hiszem ![winkiss :winkiss:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/winkiss.gif)
Amennyivel én megyek a német autópáylán (209km/h GPS szerint) annyinál mindegy hány légzsákod van az autóba. Nekem fontosabb a fék, futómű, kanyarodási sebesség mint a 6 légzsák. Amikor az őzet ütöttem el 140-el akkor is csak a javítás lett volna drágább, ha lett volna légzsák...
Kollégám pár éve meghalt egy szuperbiztonságos SAAB-ban, félfrontálisan ütközött, egy darab légzsák sem nyílt ki. Persze ez is lehet egy különleges eset, de én nem a légzsákokban bízom, ha dolguk akad már régen rossz.
A jobb futóművel nem értek egyet. Szerintem nem jobb az Avensis futóműve mint a Carináé. Azonkívül a kanyarsebességet és kanyarodási tulajdonságokat eszméletlenül befolyásolja a tömeg. Az én Carinám 115 lovas és simán 10 s alatt gyorsul 100-ra méréseim szerint és 209km/h a vége nem pedig 195 ami a gyári érték és 11,5s a gyorsulása! Ki van égve mint állat, nincs szegény elkormosodva, vagy ahogyan öregszik egyre jobban megy, ki tudja...