volt a facelift előtti (ezt hiba lenne "japán"-nak nevezni, lévén ekkor is gyártották már Angliában is)
Ezt már írtad annó, és bevallom becsülettel, akkor nem fért bele a fejembe egyéb információ hiánya miatt, azóta meg nem frissítettem. megengedek magamnak egy kis "hangos" gondolkodást.
Elkezdték ezt japánban gyártani. Gyártotak szegénykeveréket és normált. Közben elkezdték gyártani Angliában is angol alvázszámmal, de ugyanúgy nézett ki, tehát pl az embléma a hűtőrácson a kárpit is egyezett a japánban gyártottal. Utána jött ráncfelvarrás. Ilyet mát japánban nem gyártottak. Tehát van japó. angol. és angol FL.
Az angolok nem gyártottak szegénykeverékest, így a bosch-rendszerhez nincs szegénykeverékes trafó. A japánokban a trafó a normál változatban a gyújtáselosztón van míg a szegénykeverékes külön trafót kapott. Így a japánban két lóerő változat is a 107 LEés 115 LE, (szegény vagy nem szegény) míg az angolokban 115 LE és 99LE (nem szegény egyik sem, de FL előtti és utáni).