Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6804901 alkalommal)

0 Felhasználó és 39 vendég van a témában

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #23595 Dátum: 2013.01.30 14:42:56 »
A lyukról írtam, nem az autóról  :D
Ehh, több gázos rész is van rajta kettőnél  :whistling:
Dani,ma nem vagy formában. :)
Netferry is a lyukra gondolt szerintem. Én meg nem a lyukra, hanem az autóra.
Prius 2 - a mosolygós autó.

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Carina
« Válasz #23596 Dátum: 2013.01.30 14:43:34 »
73, 79 és 85 kW-osak voltak a Carina E 1.6-osai. Most hogy ebből ki hány lóerőt számít ki, lévén ugye kerekíteni kell, arra van többféle verzió is... Annyi biztos, hogy maga a gyár, illetve a korabeli újautó-katalógusok 99, 107 és 115 LE-s értéket adtak meg.

A 115-ös volt a facelift előtti (ezt hiba lenne "japán"-nak nevezni, lévén ekkor is gyártották már Angliában is) nem-szegénykeverékes; 107 lovas volt a szegénykeverékes; és 99 lovas a facelift utáni nem-szegénykeverékes.

Így van! Mostmár a belinkelt táblázat is meg van magyarázva :)
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #23597 Dátum: 2013.01.30 14:57:53 »


volt a facelift előtti (ezt hiba lenne "japán"-nak nevezni, lévén ekkor is gyártották már Angliában is)
Ezt már írtad annó, és bevallom becsülettel, akkor nem fért bele a fejembe egyéb információ hiánya miatt, azóta meg nem frissítettem. megengedek magamnak egy kis "hangos" gondolkodást.
Elkezdték ezt japánban gyártani. Gyártotak szegénykeveréket és normált. Közben elkezdték gyártani Angliában is angol alvázszámmal, de ugyanúgy nézett ki, tehát pl az embléma a hűtőrácson a kárpit is egyezett a japánban gyártottal. Utána jött ráncfelvarrás. Ilyet mát japánban nem gyártottak. Tehát van japó. angol. és angol FL.
Az angolok nem gyártottak szegénykeverékest, így a bosch-rendszerhez nincs szegénykeverékes trafó. A japánokban a trafó a normál változatban a gyújtáselosztón van míg a szegénykeverékes külön trafót kapott. Így a japánban két lóerő változat is a 107 LEés 115 LE, (szegény vagy nem szegény) míg az angolokban 115 LE és 99LE (nem szegény egyik sem, de FL előtti és utáni).
Prius 2 - a mosolygós autó.

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #23598 Dátum: 2013.01.30 15:07:00 »
Itt egy szép példány különleges példány

TOYOTA CARINA Carina-E 1.6 XLi GARANTÁLTAN KIFOGÁSTALAN!!!!!!

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/carina/toyota_carina_carina-e_1.6_xli_garantaltan_kifogastalan-6544763

A japánok utolsó példányai közül.
Prius 2 - a mosolygós autó.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #23599 Dátum: 2013.01.30 16:05:54 »
Ezt már írtad annó, és bevallom becsülettel, akkor nem fért bele a fejembe egyéb információ hiánya miatt, azóta meg nem frissítettem. megengedek magamnak egy kis "hangos" gondolkodást.
Elkezdték ezt japánban gyártani. Gyártotak szegénykeveréket és normált. Közben elkezdték gyártani Angliában is angol alvázszámmal, de ugyanúgy nézett ki, tehát pl az embléma a hűtőrácson a kárpit is egyezett a japánban gyártottal. Utána jött ráncfelvarrás. Ilyet mát japánban nem gyártottak. Tehát van japó. angol. és angol FL.
Az angolok nem gyártottak szegénykeverékest, így a bosch-rendszerhez nincs szegénykeverékes trafó. A japánokban a trafó a normál változatban a gyújtáselosztón van míg a szegénykeverékes külön trafót kapott. Így a japánban két lóerő változat is a 107 LEés 115 LE, (szegény vagy nem szegény) míg az angolokban 115 LE és 99LE (nem szegény egyik sem, de FL előtti és utáni).
No, csak hogy még jobban összekuszáljam:  :D
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Azt imádom, ahogy ezek egymásnak is ellentmondanak: némelyik szerint végig gyártották a 85 kw-os verziót. Szerintem innentől minden csak hit és vélekedés :hug: (Csak az tűnik biztosnak, hogy a forgalmikban szereplő adatokat óvatosan kell kezelni :))
Attól tartok, az sem javítana a zavaron, ha lemérnénk a gépeinket, hogy mennyi maradt a ménesből  :D

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #23600 Dátum: 2013.01.30 16:44:34 »
No, csak hogy még jobban összekuszáljam:  :D
Egyes adatok szerint nem is létezett 85 kw-os 1.6-os verzió:
10
11
Csak hogy a precíz németek se maradjanak ki:
12
13 - ez utóbbi legalább tisztázza, hogy a 79kw-os (ránfelvarrás után 73) a szegénykeverékes teljesítménye.
...."The rest is silence"  [rohog]

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #23601 Dátum: 2013.01.30 18:07:36 »
Van, aki nem vacakolt a gyári teljesítménnyel: 4AGZE Garett turbóval, 0.7-es turbónyomással, 240 lóerővel (egyelőre), police fílinggel  ;)
Fuba?  ::)


[a csatolmányt egy admin törölte]

mesti

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 279
Re:Carina
« Válasz #23602 Dátum: 2013.01.30 18:57:45 »
Az angolok nem gyártottak szegénykeverékest, így a bosch-rendszerhez nincs szegénykeverékes trafó.
Csak az angolok gyártottak szegénykeverékes változatot, a gyújtása viszont denso, nem bosch (szerencsére).
mesti

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #23603 Dátum: 2013.01.30 20:11:20 »
Bakker! tényleg jól összezavartatok. :hmmmm:
Prius 2 - a mosolygós autó.

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #23604 Dátum: 2013.01.30 20:26:20 »
Mit kezdel dombor feliratokkal, hogy oldod meg?
Még magam se tudom.Mindenesetre vettem a motorhoz,hogy majd mint én jó magyar munkás ember lefóliázom.....
Hát nem jött össze:)
Inkább kárba vesszen mint pocsékba!!!
Sík felületet már csak be tudok vonni ilyennel.A motor tankjánál is jól sikerült az egyenes rész.Csak az íveseknél voltam bajban:)
Márpedig a bandit tankján van egy két ív :D

lp

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3050
Re:Carina
« Válasz #23605 Dátum: 2013.01.30 20:35:03 »
Még magam se tudom.Mindenesetre vettem a motorhoz,hogy majd mint én jó magyar munkás ember lefóliázom.....
Hát nem jött össze:)
Inkább kárba vesszen mint pocsékba!!!
Sík felületet már csak be tudok vonni ilyennel.A motor tankjánál is jól sikerült az egyenes rész.Csak az íveseknél voltam bajban:)
Márpedig a bandit tankján van egy két ív :D
A haverom is motort vont be vele. Ő melegítette rendesen.
Prius 2 - a mosolygós autó.

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #23606 Dátum: 2013.01.30 20:41:37 »
A haverom is motort vont be vele. Ő melegítette rendesen.
Én is hőlégfúvóztam.Lehet a fólia szar,nem is én vagyok béna [rohog].
Spanodnak szép lett?Pest megyei???Korrekt áron elviszem hozzá:)

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #23607 Dátum: 2013.01.30 20:43:33 »
Én is hőlégfúvóztam.Lehet a fólia szar,nem is én vagyok béna [rohog].
Spanodnak szép lett?Pest megyei???Korrekt áron elviszem hozzá:)
Szakembert már nem tudok megfizetni.Benne van az ára a carinámba(de tudtam,hogy hiányozni fog az a pénz!!!)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10288
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #23608 Dátum: 2013.01.30 21:09:43 »
Dani,ma nem vagy formában. :)
Netferry is a lyukra gondolt szerintem. Én meg nem a lyukra, hanem az autóra.
Tudom, értettem én  :yes: Csak a Maruti is elég kicsi  :D
Tiédre pedig azért írtam, mert csomó lakatolás lesz egy autón, Carináig már nem 3, hanem legalább 5 "eseményen" leszek túl  :otlet:  :flowers:
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.30 21:12:13 írta vd1234 »

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10288
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #23609 Dátum: 2013.01.30 21:16:33 »
Fészlift ide vagy oda, az enyém Japánban gyártott japán, nem szegénykeverékes, tehát nem 79kW. Pont  ;)