Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6791441 alkalommal)

0 Felhasználó és 26 vendég van a témában

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #23235 Dátum: 2012.12.23 21:07:33 »
Üdv!

Akkor megy a gép jól azóta is? Rezonátort mennyiért kaptad? Akkor még jobban megy majd gondolom :)
Hali!
Jó a vas.Leszámítva,hogy világít az olajmennyiség jelzőm és egy kicst ingadozik az alapjárat

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #23236 Dátum: 2012.12.23 21:09:09 »
Ja és Balázstól lesz a rezó,baráti áron (1000 ft)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #23237 Dátum: 2012.12.23 21:15:10 »
Hali!
Jó a vas.Leszámítva,hogy világít az olajmennyiség jelzőm és egy kicst ingadozik az alapjárat
Komolyan nem tudtam, hogy van  olajmennyiség-jelző...
Ja és Balázstól lesz a rezó,baráti áron (1000 ft)
Ez nagyon jó  :clap:
Lehet, hogy jobb lesz tőle ám  :yes:
Fogyasztási adat van esetleg valami?

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #23238 Dátum: 2012.12.23 21:16:22 »
Te FUBA, soha nem volt olyan gondolatod, h. háttal húzz el a tötymörgők mellett?  :D
Egyszer mentem versenyen hátrafelé 150km/h-val, mondjuk nem direkt akartam úgy. Volt utána lábremegés... :yes:
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #23239 Dátum: 2012.12.23 21:17:28 »
Egyszer mentem versenyen hátrafelé 150km/h-val, mondjuk nem direkt akartam úgy. Volt utána lábremegés... :yes:
Nekem csekélyebbektől is volt  :surrender:

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Carina
« Válasz #23240 Dátum: 2012.12.23 21:24:12 »
Egyszer mentem versenyen hátrafelé 150km/h-val, mondjuk nem direkt akartam úgy. Volt utána lábremegés... :yes:
Na ezt nem sokan mondhatják el magukról. Gondolom tűkőrből toltad!  :D
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Carina
« Válasz #23241 Dátum: 2012.12.23 21:27:13 »
Valahol olvastam, h. a Corolla verte a  Ferrarit végsebességben, hátramenetben.  :clap:  Tipusokra nem emlékszem.
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #23242 Dátum: 2012.12.23 21:29:11 »
Komolyan nem tudtam, hogy van  olajmennyiség-jelző...Ez nagyon jó  :clap:
Lehet, hogy jobb lesz tőle ám  :yes:
Fogyasztási adat van esetleg valami?
ÁÁÁ még nincs.Tegnap nem voltam valami jól.Győrbe lement a bratyóm cégautóval.A vidéki hosszú út is megoldódott(nagymuter jön fel)Egy pócsmegyeri kirándulás lesz 2 nap múlva.Meg egy Cegléd oda vissza.
Szóval még egy kis idő és okosabbak leszünk:)Remélem 9 alatt megáll...

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #23243 Dátum: 2012.12.23 21:50:11 »
Na ezt nem sokan mondhatják el magukról. Gondolom tűkőrből toltad!  :D
:D bizony sasoltam nyakamat kitekerve, hogy mit verek telibe, de akkor megúsztam. Nem úgy a 1998-ban a pécsi hegyi-versenyen. A 2 tréning felfutás után jött a két időmérő ami alapján dőlt el a verseny. Egyre jobb időket mentem, gondoltam jó lesz ez. Aztán az első időmérő után esett egy kis eső. Mit nekem egy kis eső, csak nem veszek vissza, aha a pálya leggyorsabb pontja utáni féktávon megúszott a kicsi-kocsi nagyon soknál (min. 170) megint csúszok hátrafelé, jön a szalagkorlát, a kocsi bal hátával puff neki, attól beforgott puff neki a bal eleje is. Pont ott állt két pályabíró, hallom beszólnak rádión, hogy ne engedjék el az utánam jövő versenyzőt mert kiütöttem a szalagkorlátot, de még meg sem állt az autó vissza egybe, kézifék behúz, nagy gáz, helyben megfordulás, pályabíró üvölt, hogy mégsem, tovább megyek, azt uzsgyi be a célba. 18 másodperccel mentem rosszabb időt mint az első felfutáskor, mindezt eső után összetört kocsival. Így lettem 6. a kategóriában. Ez van. Colin McRae-től (ő volt a kedvencem, R.I.P.) tanultam, hogy amíg csak megy az autó addig padló gáz, mit számít egy kis törés:
Nézzétek csak, még így is megveri Ken Block-ot:
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.23 21:56:57 írta FUBA »
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

Bundi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 376
Re:Carina
« Válasz #23244 Dátum: 2012.12.23 22:43:29 »
Hát kellemes ünnnepeket minden kedves Carinásnak. meg persze más Toyotásnak. Meg mindenkinek aki olvassa! :-)
A Toyota az autók Hondája.
(Carina e 2.0 GLI)

offday

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 222
Re:Carina
« Válasz #23245 Dátum: 2012.12.24 06:16:32 »
üdv, offday

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #23246 Dátum: 2012.12.24 08:27:16 »
Valahol azt olvastam, hogy Carina gyári szűrő és direkt szűrő között nincs olyan nagy különbség. Ezek szerint mégis van  :hmmmm:
Én nem olvastam hanem használom.Minden eddigi autómon alapfelszereltség volt a direktszűrő,a sportkormány,és a sportkipufogó,vagy átalakitott gyári dob,egy méretes véggel.A direktszűrő,ha fent van,kis fordulaton nyomatékosabb,nagy fordulaton jobban tol,és a Opel gsi-m számitógépe szerint,kb,0.5-1 literrel kevesebbet eszik.Akkor érezhető nagyon a mikor tisztitás (3500km)után újra felrakod.

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #23247 Dátum: 2012.12.24 08:46:32 »
:D bizony sasoltam nyakamat kitekerve, hogy mit verek telibe, de akkor megúsztam. Nem úgy a 1998-ban a pécsi hegyi-versenyen. A 2 tréning felfutás után jött a két időmérő ami alapján dőlt el a verseny. Egyre jobb időket mentem, gondoltam jó lesz ez. Aztán az első időmérő után esett egy kis eső. Mit nekem egy kis eső, csak nem veszek vissza, aha a pálya leggyorsabb pontja utáni féktávon megúszott a kicsi-kocsi nagyon soknál (min. 170) megint csúszok hátrafelé, jön a szalagkorlát, a kocsi bal hátával puff neki, attól beforgott puff neki a bal eleje is. Pont ott állt két pályabíró, hallom beszólnak rádión, hogy ne engedjék el az utánam jövő versenyzőt mert kiütöttem a szalagkorlátot, de még meg sem állt az autó vissza egybe, kézifék behúz, nagy gáz, helyben megfordulás, pályabíró üvölt, hogy mégsem, tovább megyek, azt uzsgyi be a célba. 18 másodperccel mentem rosszabb időt mint az első felfutáskor, mindezt eső után összetört kocsival. Így lettem 6. a kategóriában. Ez van. Colin McRae-től (ő volt a kedvencem, R.I.P.) tanultam, hogy amíg csak megy az autó addig padló gáz, mit számít egy kis törés:
Nézzétek csak, még így is megveri Ken Block-ot:

McRae igazi legenda,nekem is nagy kedvencem volt.Kár hogy ilyen tragikus balesetben hunyt el,főleg azután amit megúszott versenyzés közben.Egy kis izelítő,hogy versenyzett.Nyugodjék békében.

Bundi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 376
Re:Carina
« Válasz #23248 Dátum: 2012.12.24 13:57:38 »

ez nagyon szívet melengető látvány egy Carinásnak  ;)
A Toyota az autók Hondája.
(Carina e 2.0 GLI)

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #23249 Dátum: 2012.12.24 14:16:22 »
ez nagyon szívet melengető látvány egy Carinásnak  ;)
KELLEMES ZENE,GYÖNYÖRŰ KÉPEK!EZZEL KÍVÁNOK MINDENKINEK,BOLDOG KARÁCSONYT!