Uraim!!!
Pár perce fejeztem be a szerelést!
Jelentem az autó majdnem kész!!!
Olyan boldog vagyok mint a picsa!
Nincs hibakód!
Mindenkinek nagyon köszönöm aki "részt vett a javításban"!
Lambdaszonda,koppszenzor,gyertya,vízhőfok jeladó csere megoldotta a problémámat + az a vákumcső megfordítása.
Olyan az autó mint egy félisten!Nagyon jól megy
Viszont.
Kicsit lassan ejti vissza a fordulatot.
Ezt mi okozhatja?Gyújtást vagy esetleg fojtószelep érzékelőn kellene állítani?
Folyamatosan világit (Indítás után kb 10 másodperc múlva) az olajmennyiségjelzőm(Pedig fullon van)
Fordulatszám mérő néha nem mutat semmit.vagy nagyon fals értéket.(Pl a motor kb forog vagy 3000-et de a mutató olyan 500 körül jár.
Holnap teletankolom és pár nap múlva tudok fogyasztási adatokkal is szolgálni.
Még egyszer köszi mindenkinek a jó tanácsokat!
Üdv!
Ez szuper hír, jót tett a pihenés
(a nem szalonképes kifejezésektől eltekintve
)
Neked lesz a végén a legjobb autód
Standard eljárás: akkut levesz mondjuk 1 óra hosszat (ECU reset), aztán autózás olyan 20-50km-t, és ha továbbra sem ejti le az alapjáratot, akkor lehet pucolni a fojtószelepet meg az alapjárati léptetőmotort.
Olajmennyiségmérő?? Nem is hallottam nagyon róla...mintha ablakmosótartálynál lenne valami, nem?
Fordulatszám-jeladónál kellene megnézni digitális multiméter frekvenciamérővel, vagy LED-del, hogy jól megy-e, ha igen, akkor műszerprobléma, vagy kábeltörés/kontakthiba. Kamikaze beszélt erről anno?
Fogyasztás mérésénél meg ne taposd ki a belét szerintem