Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6796561 alkalommal)

0 Felhasználó és 27 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #23205 Dátum: 2012.12.20 18:22:33 »

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #23206 Dátum: 2012.12.20 21:26:40 »
Uraim!!!
Pár perce fejeztem be a szerelést!
Jelentem az autó majdnem kész!!!
Olyan boldog vagyok mint a picsa!
Nincs hibakód!
Mindenkinek nagyon köszönöm aki "részt vett a javításban"!
Lambdaszonda,koppszenzor,gyertya,vízhőfok jeladó csere megoldotta a problémámat + az a vákumcső megfordítása.
 Olyan az autó mint egy félisten!Nagyon jól megy


Viszont.
Kicsit lassan ejti vissza  a fordulatot.
Ezt mi okozhatja?Gyújtást vagy esetleg fojtószelep érzékelőn kellene állítani?
Folyamatosan világit (Indítás után kb 10 másodperc múlva) az olajmennyiségjelzőm(Pedig fullon van)
Fordulatszám mérő néha nem mutat semmit.vagy nagyon fals értéket.(Pl a motor kb forog vagy 3000-et de a mutató olyan 500 körül jár.
Holnap teletankolom és pár nap múlva tudok fogyasztási adatokkal is szolgálni.
Még egyszer köszi mindenkinek a jó tanácsokat!

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #23207 Dátum: 2012.12.20 21:29:27 »
Ja és *** meg az előző gazdájának a szerelője!!!

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #23208 Dátum: 2012.12.20 21:57:26 »
Uraim!!!
Pár perce fejeztem be a szerelést!
Jelentem az autó majdnem kész!!!
Olyan boldog vagyok mint a picsa!
Nincs hibakód!
Mindenkinek nagyon köszönöm aki "részt vett a javításban"!
Lambdaszonda,koppszenzor,gyertya,vízhőfok jeladó csere megoldotta a problémámat + az a vákumcső megfordítása.
 Olyan az autó mint egy félisten!Nagyon jól megy


Viszont.
Kicsit lassan ejti vissza  a fordulatot.
Ezt mi okozhatja?Gyújtást vagy esetleg fojtószelep érzékelőn kellene állítani?
Folyamatosan világit (Indítás után kb 10 másodperc múlva) az olajmennyiségjelzőm(Pedig fullon van)
Fordulatszám mérő néha nem mutat semmit.vagy nagyon fals értéket.(Pl a motor kb forog vagy 3000-et de a mutató olyan 500 körül jár.
Holnap teletankolom és pár nap múlva tudok fogyasztási adatokkal is szolgálni.
Még egyszer köszi mindenkinek a jó tanácsokat!

Üdv!

Ez szuper hír, jót tett a pihenés  :cool2: :clap: (a nem szalonképes kifejezésektől eltekintve  ::) )
Neked lesz a végén a legjobb autód  ;)

Standard eljárás: akkut levesz mondjuk 1 óra hosszat (ECU reset), aztán autózás olyan 20-50km-t, és ha továbbra sem ejti le az alapjáratot, akkor lehet pucolni a fojtószelepet meg az alapjárati léptetőmotort.

Olajmennyiségmérő?? Nem is hallottam nagyon róla...mintha ablakmosótartálynál lenne valami, nem? :helpsmilie:

Fordulatszám-jeladónál kellene megnézni digitális multiméter frekvenciamérővel, vagy LED-del, hogy jól megy-e, ha igen, akkor műszerprobléma, vagy kábeltörés/kontakthiba. Kamikaze beszélt erről anno?

Fogyasztás mérésénél meg ne taposd ki a belét szerintem  :otlet:
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.20 22:06:34 írta vd1234 »

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #23209 Dátum: 2012.12.20 22:02:52 »
Amúgy nekem eszembe jutott, hogy ha bejárattam, megmutatom az előző gazdájának, milyen lett.
De aztán úgy döntöttem (lehet, hogy b*nkó vagyok), hogy nem érdemli meg  :nono:

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #23210 Dátum: 2012.12.20 22:36:14 »
Uraim!!!
Pár perce fejeztem be a szerelést!
Jelentem az autó majdnem kész!!!
Olyan boldog vagyok mint a picsa!
Nincs hibakód!
Mindenkinek nagyon köszönöm aki "részt vett a javításban"!
Lambdaszonda,koppszenzor,gyertya,vízhőfok jeladó csere megoldotta a problémámat + az a vákumcső megfordítása.
 Olyan az autó mint egy félisten!Nagyon jól megy


Viszont.
Kicsit lassan ejti vissza  a fordulatot.
Ezt mi okozhatja?Gyújtást vagy esetleg fojtószelep érzékelőn kellene állítani?
Folyamatosan világit (Indítás után kb 10 másodperc múlva) az olajmennyiségjelzőm(Pedig fullon van)
Fordulatszám mérő néha nem mutat semmit.vagy nagyon fals értéket.(Pl a motor kb forog vagy 3000-et de a mutató olyan 500 körül jár.
Holnap teletankolom és pár nap múlva tudok fogyasztási adatokkal is szolgálni.
Még egyszer köszi mindenkinek a jó tanácsokat!

Na sirály! Örülök neki én is!  :clap:

Valami kontakt/ bekötési probléma lesz a kábelekkel, az olaj/fordulatügyben, körül kellene nézni a motortérben a kötegek terén...

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #23211 Dátum: 2012.12.20 22:39:41 »
fityo:

Tényleg. Neked van valami t*knyolás a fojtószelepállás-jeladónál állítólag...azt kellene kibogozni esetleg még nem?  :hmmmm:

mesti

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 279
Re:Carina
« Válasz #23212 Dátum: 2012.12.21 09:06:47 »
Uraim!!!
Pár perce fejeztem be a szerelést!
Jelentem az autó majdnem kész!!!
Olyan boldog vagyok mint a picsa!
Nincs hibakód!
Mindenkinek nagyon köszönöm aki "részt vett a javításban"!
Gratulálok! Kiváncsian várjuk a további tapasztalatod és a fogyasztási adatot.
mesti

mesti

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 279
Re:Carina
« Válasz #23213 Dátum: 2012.12.21 09:15:27 »
Viszont.
Kicsit lassan ejti vissza  a fordulatot.
Ezt mi okozhatja?Gyújtást vagy esetleg fojtószelep érzékelőn kellene állítani?
Folyamatosan világit (Indítás után kb 10 másodperc múlva) az olajmennyiségjelzőm(Pedig fullon van)
Ha gondolod az előgyújtás ellenőrzésében, beállításában tudok segíteni!
Nekükn GLI felszereltségű a gépünk és nincs olajmennyiség jelző, úgy tudom, hogy ez az extra a 2000-es mocival szerelt autók kiváltsága. Nézd meg van-e hozzá jeladó?
mesti

mesti

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 279
Re:Carina
« Válasz #23214 Dátum: 2012.12.21 09:24:59 »
Ja és *** meg az előző gazdájának a szerelője!!!
Egyetértünk!
Ez az eredménye, ha hozzá nem értő találomra elkezdi az alkatrészeket cserélgetni. Valószínűleg akkor egy belevaló lambdaszonda megoldotta volna a hibát és nem kellett volna tovább gányolni és rontani a helyzeten. Továbbiakban nem tudtak vele mit kezdeni és eladták, de legalább olcsón vettél egy jó autót!
Mechanika, karosszéria, belső tér milyen állapotú, mennyi lehet a valós km?
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.21 09:33:31 írta mesti »
mesti

mesti

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 279
Re:Carina
« Válasz #23215 Dátum: 2012.12.21 09:30:17 »
Amúgy nekem eszembe jutott, hogy ha bejárattam, megmutatom az előző gazdájának, milyen lett.
De aztán úgy döntöttem (lehet, hogy b*nkó vagyok), hogy nem érdemli meg  :nono:
Én biztos megmutatnám neki a tuti gépet, sajnálja az eladását! :lol:
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.21 09:35:03 írta mesti »
mesti

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Carina
« Válasz #23216 Dátum: 2012.12.21 15:22:39 »
Üdv!
Múlt héten teletankoltam az autót és lenulláztam a km számlálót. Tegnap, 320 km megtétele után újra teletankoltam ugyanannál a kútnál, és kissé meglepődtem amikor a pisztoly 34 l-nél kattant.   :hmmmm:  Azután visszaidézve a megtett útaka már nem is furcsálltam annyira. Volt ebben -21 fokon indítás, reggeli előmelegíttés (gyereket kellett vinni oviba), többnyire rövid, pár km-es távok, átlag napi 10-20  indítással. Nagy hidegben beindítás után  enyhe benzinszagot éreztem az autó körül.  Ez idő alatt picit bedadogott a motor kb 10 mp(1600 rpm) utána kisimul a járása(1900 rpm), és innen egyenletesen csökken amíg beáll 850 rpm. Nóóórmális?   :hmmmm:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #23217 Dátum: 2012.12.21 16:18:47 »
fityo:

Tényleg. Neked van valami t*knyolás a fojtószelepállás-jeladónál állítólag...azt kellene kibogozni esetleg még nem?  :hmmmm:
Van ám.Nem is kicsi.Meg még az a rezonátorom sincs.

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #23218 Dátum: 2012.12.21 16:20:37 »
Ha gondolod az előgyújtás ellenőrzésében, beállításában tudok segíteni!
Nekükn GLI felszereltségű a gépünk és nincs olajmennyiség jelző, úgy tudom, hogy ez az extra a 2000-es mocival szerelt autók kiváltsága. Nézd meg van-e hozzá jeladó?

Köszönöm.Egyenlőre megvárom a szerelőmet,van a műhelyben stroboszkóp.Csak be tudjuk vele állítani.

fityo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 474
  • Ifj
Re:Carina
« Válasz #23219 Dátum: 2012.12.21 16:28:23 »
Egyetértünk!
Ez az eredménye, ha hozzá nem értő találomra elkezdi az alkatrészeket cserélgetni. Valószínűleg akkor egy belevaló lambdaszonda megoldotta volna a hibát és nem kellett volna tovább gányolni és rontani a helyzeten. Továbbiakban nem tudtak vele mit kezdeni és eladták, de legalább olcsón vettél egy jó autót!
Mechanika, karosszéria, belső tér milyen állapotú, mennyi lehet a valós km?
Futóműn az axiál egy kicsit kivan.Hátsó lengéscsillapítót cserélni kell.Kipuff tűzkarika nincs benne(kicsit kifúj a katalizátor utáni toldásnál.Kaszni itt ott törött volt enyhén,tető A B oszlop két hátsó ajtón gyári vastag a festék.Többit cserélték.Jobb hátul a sárvédőív és a küszöb sarka cserés.(adta a javítóívet a tulaj)Bal már cserélt.Amúgy ok az alja.440000 km van az autóban.Nem tudom,hogy valós-e.Az előző gazdi cégtől vette.Lehet pörgették előre az órát egy kis benzin szerzés céljából.Belseje nagyon szép.Semmi kopás semmi szakadás egyedüli esztétikai probléma hogy van 2 lyuk a középkonzol bal oldalán.Gondolom teló tartó volt ott.