Köszönöm, ez logikusnak tűnik. Az a baj, hogy csak egy részét pucoltam le, ami nem volt gyanús, azt hagytam, de ez szerintem mégis hiba volt.
Vagyis leszedném az egész hóbelevancot, de akkor felfüggesztés is kap meleget, gondolkodok még rajta. Lehet, hogy mégis szépen letörölgetem nitrós ronggyal (az jó?), aztán alvázvédő (nem tudom, kapok-e ilyen Body 230-at. Ha nem, akkor mi legyen?), aztán megint rücsi??
Ami nem volt gyanús az valószínűleg jó is volt. Nagyon jó a gyári alvázvédelem bazi erős és mégis rugalmas anyagot használnak.
Szerintem ha nem látsz rozsdát vagy hólyagosodást, akkor lakkbenzines ronggyal áttörlöd és mehet rá a fekete.
Előtte persze érdemes kimosni a doblemezt, akár nagynyomásúval, utána jól kiszárítani.
Én egy erős sörtéjű kefével be szoktam nyúlni a sárvédő peremébe is, sokszor ott áll a sár.
Legjobb a hátsó sárfogókat is leszerelni (esetleg a lököst is) mert összegyűlik ott is a retek, aztán vizes szivacsként rombol.
A rücsi pedig mindig a "szendvics" közepén helyezkedik el a lemez és a fedőréteg között.
Body 930-at szerintem az első festékboltban kapni fogsz, annyira elterjedt.
Ha esetleg mégsem, vagy találsz valami mást jobb áron, nem muszáj ragaszkodni hozzá.