Netferry! Az 50%-os gátló még jónak számít, én azért cseréltem, mert már 20%-os eltérés volt a két oldal közt, ült a segge, kicsit bizonytalan volt, és különben is még az eredetiek voltak bent...ideje volt nyugdíjazni őket. Egyébként kiszedve könnyedén benyomtam kézzel...
Tapasztalatom szerint, a már majdnem kuka gátló is átmegy simán a vizsgán, ha egyformán gyengül mindkét oldalt, ha nincs nagy eltérés közöttük, de tényleg érdemes cserélni időben, mert rengeteget számít úttartásban/stabilitásban és fékútban is.
Utcai gátlókat mindet be lehet könnyen nyomni kézzel, csak az a különbség közöttük, hogy milyen gyorsan tudod összenyomni/kihúzni.
Sárga KONI vagy vastagszáras Bilstein már más kategória. Sárga KONI-n max-ra feltekerve két szerelő haverom csimpaszkodott több percig, mire ki bírták húzni...
Ha ül a kocsi segge (terheletlenül), az viszont nem a gátló hibája, hanem az elfáradt rugóé.