Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6818332 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Carina
« Válasz #20925 Dátum: 2012.06.22 13:36:27 »
Ez is jó, még recés a kormánya  [rohog] Jah mert kapott egy újat egy avensis-ből mondjuk :)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/carina/toyota_carina_carina-e_2.0_gli_friss_muszaki.klima.maganszeme-5913813

Na meg ez, már akkor hirdették mikor én kerestem autót (2010 február), 8-900 körül volt az ára, kicsit engedtek azóta, és persze még mindig frissen szervizelt, talán nem mennek vele? :)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/carina/toyota_carina_e-1712685

Hihetetlen a használt autó piac, sokszor tényleg hülyének nézik az embereket.
Az elsőnél a kormánylégzsák a 98-200-es ave légzsákja!

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Carina
« Válasz #20926 Dátum: 2012.06.22 13:39:44 »
Örülök, hogy megúsztátok!
Sajnos már én is jártam így azon a szakaszon.
Ezek szerint nem csak nekem vált be a Remsa fékbetét.

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #20927 Dátum: 2012.06.22 14:32:08 »
Örülök, hogy megúsztátok!
Sajnos már én is jártam így azon a szakaszon.
Ezek szerint nem csak nekem vált be a Remsa fékbetét.
Köszönöm!
A Remsa első fékbetéteket kb. 2 hete rakattam be, mostanra már össze is kopott a tárcsával, de érdekes módon rögtön jobb lett a fékhatás mint a Textar-ral ami benne volt előtte.
Persze sokkal gyorsabban kopik, mert puhább anyagból van, de nekem ennyit bőven megér, ha ennyivel jobb. Te mennyiért tudtad beszerezni? Nekem 8500Ft volt.
Itt a fórumon Celicások mesélték, hogy a EBC Yellowstuff sport fékbetét a legtutibb, de azzal még nekem nincs tapasztalatom, meg 2x, 3x drágább, de majd kipróbálom.
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Carina
« Válasz #20928 Dátum: 2012.06.22 15:51:42 »
Már nem emlékszem pontosan az árára, valami ilyesmi volt és már több mint egy éve cseréltem.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20929 Dátum: 2012.06.22 16:09:54 »
És mi a helyzet ezzel? Jónak tűnik:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/carina/toyota_carina_carina-e_sedan_1.6_xli_59e_km._mo-i_szervizkonyves-5899501

Képek alapján szalon, érdemes ránézni, aki ilyet keres!
Elfogadnám ezt a szint, az angolkék helyett.
Eddig egy hirdetésben láttam ilyen kéket, élőben még nem... vagyis egyet mindennap a garázsban!   :wub:

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #20930 Dátum: 2012.06.22 17:31:04 »
"Elfoganám ezt a színt"
Én is minden nap ezt nézegetem!  ;) :flowers:

FUBA! Örülök, hogy megúsztátok!

Ferodo fékbetétről mi a véleményetek? Évekkel ezelőtt betáraztam, de még porosodik...

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #20931 Dátum: 2012.06.22 18:54:40 »
Kalapos!
Már elég régen állítottam, de emlékeim szerint   ITT    a 47061-es rugós részen van egy kb 5ft-os méretű fogazott kerék. Azon kellett 2-3 kattintást állítani. Utána vissza dobod és forgatással ellenőrizni, hogy mennyire ér bele. Ha nagyon sikerül szétnyomni a pofákat akkor valamit meg kellet nyomni és visszaugrott. Erre már tényleg nem emlékszem mert csak egyszer kellett használnom.  Sokáig a szerelő barátom csinálta, én csak ellestem. Nem akartam mindig ilyen apróságokkal zavarni. Vigyázni kell, mert ha nagyon beleér akkor akár melegedhet a fék. Nálam ilyen sosem volt, de figyelmeztetett az állítás után, hogy a biztonság kedvéért ellenőrizzem. A hétvégén lekapom a dobokat és lefényképezem. :)
Oriza! Köszi!  :) A dobokra még nem volt időm.  Igaz, hogy ősszel a gátlócsere után 140%-osra mérték a fékeket (ha ennek van értelme), de 1 hónapon belül vizsgázik a kicsike, és előtte szeretném megkukkantani.
Neked a csere óta nem változott a fékhatás?

Netferry! Az 50%-os gátló még jónak számít, én azért cseréltem, mert már 20%-os eltérés volt a két oldal közt, ült a segge, kicsit bizonytalan volt, és különben is még az eredetiek voltak bent...ideje volt nyugdíjazni őket. Egyébként kiszedve könnyedén benyomtam kézzel... :no:

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Carina
« Válasz #20932 Dátum: 2012.06.22 19:36:13 »
Kalapos!
A dobokat még nem cseréltem, csak a pofákat. A változás akkor lett amikor az első tárcsákat és betétet cseréltem. (nem tudom, hogy miért? Nagyon meglepődtem) Nagy válla volt és már vékony volt. Azóta nem kellett hozzányúlnom, de mostanában kicsit azt érzem, hogy nyúlósabb lett. A vizsgán nem hiszem, hogy gond lenne, mert fog a hátulja csak kicsit később.

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Carina
« Válasz #20933 Dátum: 2012.06.22 21:58:43 »
Annyit olvastam mostanában a fékekről h. azt kell higgyem h. én generáltam a mai problémát.Ugyanis vezetés közben nagyon le ment a fékpedál és szinte fék nélkül maradtam.  :cry:  Vagyis csak a bal elsőn maradt meg, a tartályom üres maradt! A bal hátsó felnim olajos lett. Pár utcával odébb vettem fékfolyadékot, beletöltöttem attol ismét rendbe jött, nyugodtan hazaértem. Holnapra van is programálva szervizbe. Nemrég kapott alváz felújítást gondolom kisé túl hajtogatták az amúgy is rozsdás fékcsövemet, de holnap kiderül. Érdekesség h. a bal elsőn a fék végig megmaradt aminek nagyon örültem.
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #20934 Dátum: 2012.06.23 00:01:08 »
"Elfoganám ezt a színt"
Én is minden nap ezt nézegetem!  ;) :flowers:

FUBA! Örülök, hogy megúsztátok!

Ferodo fékbetétről mi a véleményetek? Évekkel ezelőtt betáraztam, de még porosodik...

Köszönöm!
Eddig úgy tudtam, hogy a Ferodo a csúcs, de azt mondják, hogy az EBC sárga még jobb, de még nincs saját tapasztalatom erről.
Az biztos, hogy nem ártott betárazni, jól jön az még neked.
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #20935 Dátum: 2012.06.23 00:12:36 »
Netferry! Az 50%-os gátló még jónak számít, én azért cseréltem, mert már 20%-os eltérés volt a két oldal közt, ült a segge, kicsit bizonytalan volt, és különben is még az eredetiek voltak bent...ideje volt nyugdíjazni őket. Egyébként kiszedve könnyedén benyomtam kézzel... :no:

Tapasztalatom szerint, a már majdnem kuka gátló is átmegy simán a vizsgán, ha egyformán gyengül mindkét oldalt, ha nincs nagy eltérés közöttük, de tényleg érdemes cserélni időben, mert rengeteget számít úttartásban/stabilitásban és fékútban is.
Utcai gátlókat mindet be lehet könnyen nyomni kézzel, csak az a különbség közöttük, hogy milyen gyorsan tudod összenyomni/kihúzni.
Sárga KONI vagy vastagszáras Bilstein már más kategória. Sárga KONI-n max-ra feltekerve két szerelő haverom csimpaszkodott több percig, mire ki bírták húzni...
Ha ül a kocsi segge (terheletlenül), az viszont nem a gátló hibája, hanem az elfáradt rugóé.
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Carina
« Válasz #20936 Dátum: 2012.06.23 00:18:26 »
Annyit olvastam mostanában a fékekről h. azt kell higgyem h. én generáltam a mai problémát.Ugyanis vezetés közben nagyon le ment a fékpedál és szinte fék nélkül maradtam.  :cry:  Vagyis csak a bal elsőn maradt meg, a tartályom üres maradt! A bal hátsó felnim olajos lett. Pár utcával odébb vettem fékfolyadékot, beletöltöttem attol ismét rendbe jött, nyugodtan hazaértem. Holnapra van is programálva szervizbe. Nemrég kapott alváz felújítást gondolom kisé túl hajtogatták az amúgy is rozsdás fékcsövemet, de holnap kiderül. Érdekesség h. a bal elsőn a fék végig megmaradt aminek nagyon örültem.
Akkor a bal hátsó fékmunkahengered durranhatott el/szivároghat. Az durva lenne, ha a fékcsöved tört volna el, mert akkor szerintem nagyon hamar elfogyna az olaj a tartályból, lehet haza sem értél volna vele, de kíváncsian várom a fejleményeket.
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

Adamo_sx

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 148
Re:Carina
« Válasz #20937 Dátum: 2012.06.23 07:34:53 »
Mi Green Stuff-ot használtuk offoson, illetve a Red Stuff-ot fogom használni hátul:

Szóval a tapasztalat a zölddel, hogy nagyon jó, sokkal jobb, mint az addig próbáltak, de rendesen koszol és a tárcsát is jobban eszi (viszont mivel az offos játszósautó, ezért nem zavaró). A pirossal még nincs tapasztalat. Utcai autóra nekem nagyon jól bevált a korábban említett ATE betét, igaz nem száguldozom...  ::)
... az EBC sárga még jobb, de még nincs saját tapasztalatom erről.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22266
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Carina
« Válasz #20938 Dátum: 2012.06.23 07:45:19 »
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #20939 Dátum: 2012.06.23 10:29:19 »
Tapasztalatom szerint, a már majdnem kuka gátló is átmegy simán a vizsgán, ha egyformán gyengül mindkét oldalt, ha nincs nagy eltérés közöttük, de tényleg érdemes cserélni időben, mert rengeteget számít úttartásban/stabilitásban és fékútban is.
Utcai gátlókat mindet be lehet könnyen nyomni kézzel, csak az a különbség közöttük, hogy milyen gyorsan tudod összenyomni/kihúzni[....]
Ha ül a kocsi segge (terheletlenül), az viszont nem a gátló hibája, hanem az elfáradt rugóé.
És még mi mindentől függ a gátló mérése...
A "benyomás" azt jelenti, hogy rátettem a kezem...:D pedig 40%-osnak mutatta előtte, és tény, hogy nagyságrendekkel jobb lett az úttartása :yes:
A kicsikémen már az meglátszott, ha teli volt a tank, be is jelentkeztem rugófelújításra, de a gátlócsere magában olyan javulást hozott, hogy nyugodtan lemondhattam róla. Most, hogy 2.5-ös guminyomással járok járok, elég is...