Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6802849 alkalommal)

0 Felhasználó és 13 vendég van a témában

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20820 Dátum: 2012.06.12 23:11:29 »
Na hello Carinások :)

Annyiban tudunk segíteni a nyári talis dologban, hogy külön "elkerített" részt kaphattok és így egyben lehet megcsodálni a Carinákat. (Majd lehet kérünk 1-2 segítőt, aki így irányítja a népet)

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20821 Dátum: 2012.06.12 23:11:47 »
Na hello Carinások :)

Annyiban tudunk segíteni a nyári talis dologban, hogy külön "elkerített" részt kaphattok és így egyben lehet megcsodálni a Carinákat. (Majd lehet kérünk 1-2 segítőt, aki így irányítja a népet)

Elöre is köszönjük és szerintem élnénk a lehetöséggel, hogy a Toyota találkozó adjon helyet a Carina összejövetelhez! A belépöt majd megbeszéljük még  [rohog]!

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #20822 Dátum: 2012.06.13 06:49:48 »
Elsőként felragasztottam az ajtólemezre de sajnos lejött. Egy speciális ragasztó kell hozzá, de nem biztos hogy fent marad.  Szerintem nem érdemes vele kísérletezni. Utána jött az ötlet, hogy a leszedett kárpitra tettem fel. Sajnos a bal első ajtóról leszedtem a fóliát, ezt valahogy pótolni fogom. Később már óvatosabban szedtem le így vissza is tudtam ragasztani.
Köszi az infót, akkor nem erőltetem. Én is leszedtem azt a ragacsot első körben, aztán mindenhol lecseréltem kétoldalú ragasztóval 2mm-es lépészaj csökkentő fóliára.

NeGa26

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 53
Re:Carina
« Válasz #20823 Dátum: 2012.06.13 21:13:15 »
Kísérleteztem több lépcsőben, ami a legjobb, az a nehezített gumi (amit méretre lehet vágni) 2mm-es polifoam szendvicsben. Palmatex tökéletes hozzá. Az ajtókárpit belső felére pedig 5mm-es polifoam, ami nekifeszül az ajtó belső lemezének, tompítva a hangszórók rezgéseit - azok alá is gumicsíkok kerültek, így jóval teltebb mélyet, illetve tisztább hangképet eredményeznek. Illetve hungarocell darabokat feszítettem be az ajtó külső/belső lemeze közé alul (hogy az ablak lehúzását ne zavarja), úgy, hogy a morzsálódó vágott felületüket szigszalaggal tekertem körbe - ez fontos, mert a leváló kis habszivacsgolyók eltömhetik az ajtók alján lévő vízkivezető nyílásokat, ami nem tenne jót az ajtóknak... (Láttam már olyan Carinát, mikor kocsikeresőben voltam, ami gyönyörűen volt telibe fújva, de az ajtók alját megvizsgálva kiderült, hogy menthetetlenek, a lemezek már elengedték egymást alul...)
Az A oszlop üregébe pur-habot használnak sokan, de ezzel nagyon óvatosan kell bánni...  [rohog]
A kőzetgyapot hangszigetelő képessége jobb az üveggyapoténál, ezt a kaszniban a hátsó ülés/hátsó kerékdob fölé szokták beszerkeszteni a futóműzaj csökkentésére.
Amit belinkeltél, az egy gyártói oldal, abból konkrétan melyik termékre gondoltál?

Azért annyira nem akarom leszigetelni mint ahogy a lada  :lol: Amit belinkeltem a termékek között nézegettem, hogy mit ajánlanak az autókhoz. Van olcsóbb meg drágább is, de csak átfutottam rajtuk. Ezt a nehezített gumi + polifoam kombót kipróbálom  :)
Corolla liftback '89 1.8D XL

NeGa26

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 53
Re:Carina
« Válasz #20824 Dátum: 2012.06.13 21:19:24 »
Én elsőként beragasztottam ezt: Zajcsökkentő lap Amortson sima felület 50 x 50 cm az ajtókba, hátsó sárvédőre, és még a motorháztetőre is raktam. Soudaband ment az ajtókba, csomagtérajtóba, hátsó sárvédőre, kerékdobokra, "kardán alagútra", Tetőre. A tetőre raktam még 1 cm polifoamot .  A Szőnyeg alá  ez került: Hangszigetelő lap préselt textil 1 x 100 x 150 cm  Ezt raktam még a hátsó ülés alá, a csomagtérbe a sárvédőkhöz, küszöbökhöz, és a műszerfal mögött is kitömtem ahol értem.  A motorháztetőre bontóból szereztem még zajvédőt amit megerősítettem 5mm polifoammal . egy dízelesben találtam.    Itt szereztem be ezeket.
A zajcsökkentő lapok vannak a csendesebb autókban, ettől nem konganak annyira, A préselt textilt is ilyenekre használják.

A szőnyeg alatt végig ilyen préselt textil + üveg/kőzetgyapot szerű akármi van összesűrítve + a hátsó tornyokon is van. De nem értem, hogy akkor az ajtókba miért nem került + a csomagtér egyéb részeire. (?) Ezért is akarok odatenni valamit. Idegesít, hogy mást se hallok ezeken a f.sza magyar utakon csak azt ahogy dolgozik a futómű.
Corolla liftback '89 1.8D XL

oriza

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 392
Re:Carina
« Válasz #20825 Dátum: 2012.06.13 21:41:58 »
A szőnyeg alatt végig ilyen préselt textil + üveg/kőzetgyapot szerű akármi van összesűrítve + a hátsó tornyokon is van. De nem értem, hogy akkor az ajtókba miért nem került + a csomagtér egyéb részeire. (?) Ezért is akarok odatenni valamit. Idegesít, hogy mást se hallok ezeken a f.sza magyar utakon csak azt ahogy dolgozik a futómű.
nekem csak a lábrész alat volt 1cm préselt textil. Gondoltam megduplázom és tettem az ülés alá is egészen a tűzfal csatlakozásig. ameddig elér a gyári szőnyeg. A háthó tornyokon sem volt semmi ezért kivettem a hátsó üléstámla melletti kis részt és kitömtem azt is. A csomagtér szőnyeg alá is raktam 1 cm lapot, hogy ne dübörögjön annyira a hátsó dob.
Végeredményként egész csendes lett a futómű.
Még az A oszlopok felől jön a menetszél hangja 100 felett,  pedig oda is tömtem már szigetelést.  Nem tudom eldönteni, hogy a tükrök csinálják v. a kéderguminál jön valami hang.
Én sem értem, hogy miért hagyták ki ezeket. Nemrég meglestem egy 9 éves Corollát. Be tudtam lesni a csomagtérben a kárpit alá. Volt benne préselt textil.
Csak arra vigyázz, hogy az ajtóba ne tegyél ilyen textilt mert nedvszívó.

NeGa26

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 53
Re:Carina
« Válasz #20826 Dátum: 2012.06.13 21:54:46 »
Most el vagyok havazva a hétvégékkel (ballagás ballagás hátán), így valószínűleg júliusban kerül rá sor, de mindent kipróbálok amit ajánlottatok . Majd beszámolok a fejleményekről  :whistling:
Corolla liftback '89 1.8D XL

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Carina
« Válasz #20827 Dátum: 2012.06.13 22:56:28 »
Egy két csemege:

Corona tuning

német GTi
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20828 Dátum: 2012.06.13 23:12:44 »
üdv!
A corona rendben van, felnik + lámpák jöhetnének!
A sima Carina hátsó lámpa nekem jobban bejön, mintba teljes csik..

A német gti kicsit hülyegyerekesnek tünik, lehet a géptetö embléma miatt!?
A segge is gizda, valami nagyobb kályhacsö kellene rá.  :tt2:


A rángatással mi újság netferry?

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Carina
« Válasz #20829 Dátum: 2012.06.14 08:56:42 »
Igen az embléma nagyon gagyi, látszik, hogy nem komoly ember a tulaj. A színe egyébként nagyon pöpec, jól áll a GTi-nek.

Premium benzint tankolok így rángatás nincs (max néha egy nagyon hangyányi, de tény, hogy érzékeny a benzin minőségére a rendszer). Ma hozom vissza szerelőtől, egy két helyen olajszivárgás volt (kormánymű,váltó,gyújtáselosztónál,PCV szelepnél). Kipróbálta az autót is és váltócsapágy hangot hallott, így valszínű előbb utóbb az is cserés lesz. A legnagyobb rejtély még mindig nincs felfedve, hogy alapjáraton néha berezzen a motor (ilyenkor nagyon picit megugrik a fordulatszámmérő is). Egyelőre nem is tudom, hogy kéne elindulni, legszívesebben elvinném motordiagnosztikásokhoz, de az meg egy kád pénz.

Ja igen meg kérdezni akartam még, hogy mivel takkeroltad le a motor tetejét, hogy olyan szép fényes lett?
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20830 Dátum: 2012.06.14 10:36:39 »
Ha a szelepfedélre gondolsz, azt vezérléscserekor levettem és finom csiszolópapirral lecsiszoltam.
Az igazi az lenne, ha le lehetne polirozni, a szivótérrel egyetemben, aztán lelakkozni, hogy ne egye a fene megint.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10288
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20831 Dátum: 2012.06.14 11:28:52 »
Igen az embléma nagyon gagyi, látszik, hogy nem komoly ember a tulaj. A színe egyébként nagyon pöpec, jól áll a GTi-nek.

Premium benzint tankolok így rángatás nincs (max néha egy nagyon hangyányi, de tény, hogy érzékeny a benzin minőségére a rendszer). Ma hozom vissza szerelőtől, egy két helyen olajszivárgás volt (kormánymű,váltó,gyújtáselosztónál,PCV szelepnél). Kipróbálta az autót is és váltócsapágy hangot hallott, így valszínű előbb utóbb az is cserés lesz.
...

Ilyet még nem hallottam, hogy váltócsapágy. Maximum a nyelestengely csapágy szokott zúgni kissé, eddigi tapasztalataim szerint.
Érdemes lehet jó váltóolajat beletenni (ha nem az volna esetleg, nem tudom), és két tubus xado váltó revitalizáló szerintem sokat dobna rajta (5000 Ft). Ha bejönne, sokat menne még az a váltó.

Danee90

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 303
  • UrnaDealer
Re:Carina
« Válasz #20832 Dátum: 2012.06.14 12:09:57 »
Corona az szép ^.^ még a csík lámpa is bejönne ha Carina felirat lenne benne.
A GTi-nek nem tudom mi lehetett az eredeti színe, de ez a sárgás arany nem gyere be... meg a középkonzol sem ezzel a sárga beütéssel. 

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Carina
« Válasz #20833 Dátum: 2012.06.15 09:32:12 »
Ha a szelepfedélre gondolsz, azt vezérléscserekor levettem és finom csiszolópapirral lecsiszoltam.
Az igazi az lenne, ha le lehetne polirozni, a szivótérrel egyetemben, aztán lelakkozni, hogy ne egye a fene megint.

Igen, köszi, erre gondoltam, illetve, hogy mivel érdemes tisztítani.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Carina
« Válasz #20834 Dátum: 2012.06.15 09:51:16 »
Ilyet még nem hallottam, hogy váltócsapágy. Maximum a nyelestengely csapágy szokott zúgni kissé, eddigi tapasztalataim szerint.
Érdemes lehet jó váltóolajat beletenni (ha nem az volna esetleg, nem tudom), és két tubus xado váltó revitalizáló szerintem sokat dobna rajta (5000 Ft). Ha bejönne, sokat menne még az a váltó.

Váltóolaj pár hónapja lett cserélve (toyota olaj) azelőtt nem tudom mikor volt. Szerelő szerint váltóból jön a hang (3-as fokozatban pl. lassításkor) és mondta ő is, hogy Carináknál ilyet még nem tapasztalt. Előtte is feltűnt már, de most jobban hallgatóztam én is, és alapjáraton hallani olyan kotyogó hangot, amely, ha a kuplungot kinyomom megszűnik lerampelve (tehát nem hirtelen).
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -