Igen az embléma nagyon gagyi, látszik, hogy nem komoly ember a tulaj. A színe egyébként nagyon pöpec, jól áll a GTi-nek.
Premium benzint tankolok így rángatás nincs (max néha egy nagyon hangyányi, de tény, hogy érzékeny a benzin minőségére a rendszer). Ma hozom vissza szerelőtől, egy két helyen olajszivárgás volt (kormánymű,váltó,gyújtáselosztónál,PCV szelepnél). Kipróbálta az autót is és váltócsapágy hangot hallott, így valszínű előbb utóbb az is cserés lesz. A legnagyobb rejtély még mindig nincs felfedve, hogy alapjáraton néha berezzen a motor (ilyenkor nagyon picit megugrik a fordulatszámmérő is). Egyelőre nem is tudom, hogy kéne elindulni, legszívesebben elvinném motordiagnosztikásokhoz, de az meg egy kád pénz.
Ja igen meg kérdezni akartam még, hogy mivel takkeroltad le a motor tetejét, hogy olyan szép fényes lett?