Szerző Téma: Carina  (Megtekintve 6785594 alkalommal)

0 Felhasználó és 12 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10282
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20550 Dátum: 2012.05.12 21:38:18 »
Még lejjebb akarod szorítani? Eddig 5,5 a csúcsod, de 6 alatt azt tudom.
5,23 a csúcs, főúton finomkodva, de nem átlagban, hanem egy úton...pályán meg 6,8-7,3

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10282
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20551 Dátum: 2012.05.12 21:39:30 »
Tubust, vagy flakont?
9ml-es revitalizálót használok, 3 tubus kell bele, elosztva adagolva. Egyszerre csak egyet kell belenyomni (olajmennyiségtől függ).

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10282
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20552 Dátum: 2012.05.12 21:41:52 »
nem csak pl amit én használok 11-12E az olaj + olaj szűrő 1-2E, a levegő meg 3-tól.
Értem. Hát én meg a 7200Ft/kanna (Elf Excellium NF 5w40, 5l)olajnál vagyok egyelőre, az persze nem kell bele mind. Olajszűrő 1500, légszűrő 2500 áron számolva, hozzávetőlegesen az 8000 pénz, és nem a legolcsóbb egyik sem tudtommal  ;)

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #20553 Dátum: 2012.05.13 10:34:36 »
Az utóbbi napok témáihoz:
Trafó ellenálások:
4A-FE/7A-FE:Primer                                      Lean Burn
-50c 1.11-1.75 ohm-----------------------------0.36-0.55
+50c 1.41-2.05ohm-----------------------------0.45-0.65
Secunder
-50c 9-15.7 kohm-------------------------------9-15.4
+50c 11.4-18.4kohm---------------------------11.4-18.1
fordulatszámjeladó hézag:0.2-0.4mm------0.2-0.5
-50 G+.G- 185-275ohm------------------------G1.G- 125-200
      NE+.NE- 370-550ohm---------------------G2.G- 125-200
                                                                  NE.G- 155-250
+50 G+.G- 240-325ohm-----------------------G1.G- 160-235
       NE+.NE-475-650ohm---------------------G2.G- 160-235
                                                                  NE.G- 195-290
A trafó a mérések ellenére nekem is csinálta a hisztit,kis rángatással kezdődött.aztán már szaggatott.
Kompresszió eltérés a hengerek között max 1bar.
Olajat minden autómban10w40-es Castrolt használtam(Celica10w-60)tökéletesen működött,működik mindegyik,bár amikor kevesebb volt a trafi voltak néha taposgálva,olajfogyasztás nem volt vészes,a kripóbált 5w-40-et jobban csipkedte.Most a Carinába,Eneos 10w40 lett rakva,majd kiderül milyen lessz,annyit vettem észre,hogy hűvösebb időben hosszabb állás után mintha nehezebben kapná fel mint a Castrolt.A gyári leirás szerint megfelel a 15w-40,de azt azért nem raknék bele,minden autó megköszöni a jobb minőségü olajat.Aki teszkós minőségüt tesz bele,annak akkor száradjon le a keze amikor beleönti.Lehet biciklivel is közlekedni.Tapasztaltam már milyen ilyen tulajtól használt autót venni,és persze szerinte szervizelt az autó,amikor meg szóvá teszem,még ő van megsértődve :censored:
A direkt szűrő nem csak sportos vezetésnél előnyös,sima autózásnál is érezhetősen erősebb,kellemesebb!

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Carina
« Válasz #20554 Dátum: 2012.05.13 13:28:17 »
Lehet, hogy ebben a topic-ban kérdeztem, de nekem is szükségem lenne a trafó adatokra, de ezek a DENSO gyújtáshoz való adatok.
Engem a BOSCH rendszeré érdekelne. Persze generálisan nem számítok nagy eltérésre, de így sem egyszerű kiszűrni a hibát, ha meg az értékek sem pontosak....
Köszönöm! 

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10282
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20555 Dátum: 2012.05.13 14:22:25 »
Lehet, hogy ebben a topic-ban kérdeztem, de nekem is szükségem lenne a trafó adatokra, de ezek a DENSO gyújtáshoz való adatok.
Engem a BOSCH rendszeré érdekelne. Persze generálisan nem számítok nagy eltérésre, de így sem egyszerű kiszűrni a hibát, ha meg az értékek sem pontosak....
Köszönöm!

Ilyennel szolgálhatok, parancsolj kérlek  :)

[a csatolmányt egy admin törölte]

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Carina
« Válasz #20556 Dátum: 2012.05.13 14:55:53 »
Ez nekem is meg van köszönöm, de amint látod ez a DENSO rendszer adatai. Erről szól az IIA felirat. A szegénykeverékesé, meg alapból csak denso volt.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10282
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Carina
« Válasz #20557 Dátum: 2012.05.13 15:43:35 »
Ez nekem is meg van köszönöm, de amint látod ez a DENSO rendszer adatai. Erről szól az IIA felirat. A szegénykeverékesé, meg alapból csak denso volt.
Hát akkor lehet, hogy rosszat írnak a könyvben? Ez a Haynes-ből van, ahogy kissé tovább lapozva a mellékelt kép is.
Eddig azt hittem, hogy az a Bosch gyújtást tárgyalja. Denso-nál is van külső trafós dolog?
Sajnos másom nincsen.

[a csatolmányt egy admin törölte]

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Carina
« Válasz #20558 Dátum: 2012.05.13 17:43:47 »
Ilyennel szolgálhatok, parancsolj kérlek  :)
Szerintem az LB adatai valók a külső trafóhoz,mert utángyártott trafónál a megadott értékek:primer 12.5kohm,szekunder 0.5ohm.

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Carina
« Válasz #20559 Dátum: 2012.05.13 19:52:24 »
Hát akkor lehet, hogy rosszat írnak a könyvben? Ez a Haynes-ből van, ahogy kissé tovább lapozva a mellékelt kép is.
Eddig azt hittem, hogy az a Bosch gyújtást tárgyalja. Denso-nál is van külső trafós dolog?
Sajnos másom nincsen.
A Haynes könyv képei egy szegény keverékes motor képei.
A DENSO hagyományos mocinál a gyújtás teljes mértékben integrált az elosztóba. Itt benne van a gyújtótrafó is.
A szegény keverékesnél és a BOSCH rendszernél a trafó az elosztón kívül van.

Egyébként maga a kép akár lehet is a BOSCH-é, sőt. Úgy emlékszem a szegény keverékesnél nem is a tűzfalon van a trafó, hanem a rugótornyon. De régen voltam már carinas.  ::)

Másrészt, meg akármit is ír a könyv én abban az adatban bíznék a legjobban, ha valaki mérne nekem egy jól  működő BOSCH trafót.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.13 19:55:33 írta b.c. »

bsh

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 254
Re:Carina
« Válasz #20560 Dátum: 2012.05.14 16:43:23 »
üdv!
mióta megvettem a verdát, most volt az első komolyabb eső, és ugye csillaggarázsban áll a gép, úgyhogy most kiderült, hogy valahol beázik, de elég csúnyán... szombat éjjel az esőben, pedig ugye helyben állt végig, tehát csak fentről jöhet be a víz... de nem a napfénytetőnél. a vezetőoldali ülés alatt csurom víz a kárpit.
hogyan tudom kideríteni, hol ázik be? én a szélvédőre gyanakszom.

Adamo_sx

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 148
Re:Carina
« Válasz #20561 Dátum: 2012.05.14 19:22:01 »
Én is hasonló problémával kűzdök, pár napja a "Típushibák ..." témakörben kaptam egy ötletet, hogy temperás vízzel (vagy vizes temperával) érdemes bekenni a fémrészeket belül és azzal majd meglátszik, hol ázik be. Mondjuk az enyémben nincs kárpit, így talán könnyebb ezt kivitelezni és megtalálni a hiba okát...
hogyan tudom kideríteni, hol ázik be? én a szélvédőre gyanakszom.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3040
Re:Carina
« Válasz #20562 Dátum: 2012.05.14 20:26:33 »
a vezetőoldali ülés alatt csurom víz a kárpit.
hogyan tudom kideríteni, hol ázik be? én a szélvédőre gyanakszom.
Alatt vagy előtt? Ha szélvédő lenne, akkor a pedáloknál is meg kell nézned, mert ott is vizesnek kellene lennie a szőnyegnek. Lehet, hogy az ajtókédereknél folyik be: ellenőrizd le az ajtók alját, a küszöböt.
Én egyszer rosszul ragasztottam vissza a párazáró fóliát a bal hátsó ajtónál, és az vezette be az esőt a vezetőülés mögé/alá.

Chapry

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 106
Re:Carina
« Válasz #20563 Dátum: 2012.05.14 22:13:08 »
Sziasztok!

4A-FE motor szelep állítását valaki le tudná írni nekem?

Vagy van erre valahol leírás (hézagok, állítás, stb), esetleg szerelési könyv?

Köszönöm

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Carina
« Válasz #20564 Dátum: 2012.05.14 22:48:28 »

Másrészt, meg akármit is ír a könyv én abban az adatban bíznék a legjobban, ha valaki mérne nekem egy jól  működő BOSCH trafót.

Tessék!

Primer: 1 Ohm
Szekunder: 9.54 kOhm
22°C-on.